Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Benzina vs Diesel!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Benzina vs Diesel!

    Am deschis acest thread ca urmare a numeroaselor discutii pe care le-am auzit si a nenumaratelor cazuri paradoxale pe care le-am vazut. S-ar spune ca benzina e mai eficienta pe sprinturi scurte dar la reprize un turbodiesel e mult mai sprinten... Voi ce parere aveti?

  • #2
    Dak vrei masina pt linii,curse si nu te uiti la bani benzinar clar nu se pune problema,daca vrei consum bun si fiabilitate diesel e solutia.

    Comentariu


    • #3
      Benzinarul aspirat nu prea face fata la motoarele diesel din ziua de azi(care toate au turbina)...dar daca se pune turbina/compresor pe benzinar e peste diesel.
      Plus ca dieselul e si putin mai greu fata de benzinar(si 100Kg in plus se simt).

      Comentariu


      • #4
        Daca vorbim de diferentele echitabile intre motoare , gen 100cc in plus sau in minus, cu plecare de pe loc dieselu cam pierde ca sta mai slab la demaraj..in mers, plecat la sprint e cam greu sa depasesti dieselu cu un benzinar aspirat -aici vorbind in cazul in care sunt doi soferi care stiu sa conduca- ca daca esti praf pilaf la volan te face oricine
        masina sport e numai pe benzina..la noi, toti cocalarii isi iau diesel v6 si zic ca se infige si e sport...mare prostie..singuru motiv pentru care dieselu rupe asfaltu e pentru ca are cuplu mare si il pune la pamant in orice turatie..a testat mazda 2.2 diesel turbo contra 2.2 benzina turbo si dieselu n a avut nici o sansa in nici o confruntare
        Personal, recunosc capacitatile dieselului, da nu mi as lua niciodata din dragoste pentru el...doar in caz sa am familie si sa nu permit consumu mare la un motor pe benzina mai puternic..daca as avea bani, n as sta pe ganduri-imediat 2000 turbo benzina pe honda civic.
        sigpic

        Comentariu


        • #5
          Si uite asa se relanseaza vechea si eterna discutie intre benzinari si dieselari. Oricum , eu o vad cam asa treaba: ai doua motorizari , si in funtie de necesitatile tale... alegi. Vrei ceva rapid, racer, usor de intretinut ... alegi benzina. Vrei ceva pe care te poti baza in conditi grele, daca ai o afacere , sau o masina de famile , ceva nesimtit care sa traga ca un magar fara sa fie caraie, desi e mai dificil de intretinut ... alegi diesel. Si motoarele s-au construit dupa necesitati, nu?
          Acum capacitatile motoarelor .... depind doar de aleegerea fiecaruia.
          Personal , am mers cu amandoua, si-mi plac amandoua. Desi in ultimi ani am o inclinatie catre diesel .
          sigpic

          Comentariu


          • #6
            Sunt fan declarat diesel, numai masini cu motorizare diesel voi avea, se misca mult mai bine atunci cand masina e incarcata, consum mic atat in oras cat si in afara(ba chiar iti permite sa conduci cu o viteza mai mare si practic sa ai un consum la fel ca un benzinar care merge cu viteza mai mica).

            Comentariu


            • #7
              Mah.....ideea e in felul urmator dpmdv : daca nu ai drumuri enorme de facut, benzinarul e ok, daca vrei sprint benzinarul e ok, dac avrei show benzinarul e ok...dar, daca vrei plimbari (adica zeci de mii de km /an) diesel-ul e beton, daca vrei super up-uri tari diesel-ul e super tare.....daca vrei sa ajungi din urma un benzinar..la croaziera....diesel-ul e super ok!
              Aceste discutii pot continua la nesfarsit, pentru ca o sa ne invartim in cerc minim 50.000 de ani.
              .....aham......restul e logan!!!!!

              Comentariu


              • #8
                Corect, pentru drumuri scurte benzinarul e cel mai adecvat,la drumuri lungi diesel-ul face legea.

                Comentariu


                • #9
                  Dieselul face toti banii... cunsum mic - putere multa si in plus mai si fuge (doar ca trebuie sa stii sa o conduci) mult mai silentios la viteze mari decat benzinarul. Am un Logan-el dci 70cp si aproape 70.000km - ma declar diesel-ar convins (am avut si benzinar).

                  Comentariu


                  • #10
                    Eu zic sa stabilim o regula de comparatie si anume turbo vs turbo , aspirat vs aspirat. Asa o sa continuam la nesfarsit.
                    Benzina aspirat vs diesel aspirat, la acceasi capacitate cilindrica , benzina castiga ca si performanta. benzina turbo vs diesel turbo la aceeasi capacitate cilindrica, benzina castiga ca si performanta.
                    Consumul este mult mai mare la motoarele pe benzina si asta se simte la buzunar. Plaja de tuning este mai mare la diesel.

                    Personal prefer benzina aspirat. Sunt fan benzina aspirat cu tehnologie suplimentara gen distributie variabila (asta presupune si mai multe supape...). Turatia si senzatia de benzina nu o intalnesti la diesel si mie asta imi place. Consider in anii pe care i-am petrecut in masini aspirate pe benzina ca sansa de a ramane cu ea in drum din cauza unui furtun spart de presiune, un vacum sau un senzor sunt mai mici decat la turbo(si benzina si diesel).
                    Ma astept probabil sa-mi sariti in cap acuma, imi asum acest risc.
                    Chiptuning si Remapari DIMSPORT
                    sigpic

                    Comentariu


                    • #11
                      De ce mai Leone sa-ti sara cineva in cap? Suntem pe un forum, unde imi place sa cred ca putem discuta prieteneste si civilizat , si unde orice parere conteaza . Tot ce ai scris e adevarat , nimic de comentat.
                      sigpic

                      Comentariu


                      • #12
                        Un alt avantaj la diesel e ca lucreaza la turatii mici, benzinarul trebuie sa il turezi, m-am obisnuit asa cu tractorasul, mi-ar veni greu sa trec sa conduc un benzinar zi de zi,sincer mi se pare mai confortabil dieselul.

                        Comentariu


                        • #13
                          Postat în original de CT84LEU Vezi post

                          Personal prefer benzina aspirat. Sunt fan benzina aspirat cu tehnologie suplimentara gen distributie variabila (asta presupune si mai multe supape...). Turatia si senzatia de benzina nu o intalnesti la diesel si mie asta imi place. Consider in anii pe care i-am petrecut in masini aspirate pe benzina ca sansa de a ramane cu ea in drum din cauza unui furtun spart de presiune, un vacum sau un senzor sunt mai mici decat la turbo(si benzina si diesel).
                          Ma astept probabil sa-mi sariti in cap acuma, imi asum acest risc.
                          Exact parerea mea.
                          sigpic

                          Comentariu


                          • #14
                            Salut
                            Sunt nou pe aici. Parerea mea este ca nu putem sa facem o comparatie. fiecaruia i se potriveste ceva. daca ai bani poti sa iti iei un benzinar puternic dar in acelasi timp poti sa iti iei si un diesel puternic. esti fan benzina pana te urci intr-o super masina diesel si iti place din toate punctele de vedere si uiti ce motor are. (si invers). numai bine

                            Comentariu


                            • #15
                              Totusi eu am un aspirat...si dau usor TDi .... prefer benzina

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X