Am deschis acest thread ca urmare a numeroaselor discutii pe care le-am auzit si a nenumaratelor cazuri paradoxale pe care le-am vazut. S-ar spune ca benzina e mai eficienta pe sprinturi scurte dar la reprize un turbodiesel e mult mai sprinten... Voi ce parere aveti?
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Benzina vs Diesel!
Adună
X
-
Daca vorbim de diferentele echitabile intre motoare , gen 100cc in plus sau in minus, cu plecare de pe loc dieselu cam pierde ca sta mai slab la demaraj..in mers, plecat la sprint e cam greu sa depasesti dieselu cu un benzinar aspirat -aici vorbind in cazul in care sunt doi soferi care stiu sa conduca- ca daca esti praf pilaf la volan te face oricine
masina sport e numai pe benzina..la noi, toti cocalarii isi iau diesel v6 si zic ca se infige si e sport...mare prostie..singuru motiv pentru care dieselu rupe asfaltu e pentru ca are cuplu mare si il pune la pamant in orice turatie..a testat mazda 2.2 diesel turbo contra 2.2 benzina turbo si dieselu n a avut nici o sansa in nici o confruntare
Personal, recunosc capacitatile dieselului, da nu mi as lua niciodata din dragoste pentru el...doar in caz sa am familie si sa nu permit consumu mare la un motor pe benzina mai puternic..daca as avea bani, n as sta pe ganduri-imediat 2000 turbo benzina pe honda civic.sigpic
Comentariu
-
Si uite asa se relanseaza vechea si eterna discutie intre benzinari si dieselari. Oricum , eu o vad cam asa treaba: ai doua motorizari , si in funtie de necesitatile tale... alegi. Vrei ceva rapid, racer, usor de intretinut ... alegi benzina. Vrei ceva pe care te poti baza in conditi grele, daca ai o afacere , sau o masina de famile , ceva nesimtit care sa traga ca un magar fara sa fie caraie, desi e mai dificil de intretinut ... alegi diesel. Si motoarele s-au construit dupa necesitati, nu?
Acum capacitatile motoarelor .... depind doar de aleegerea fiecaruia.
Personal , am mers cu amandoua, si-mi plac amandoua. Desi in ultimi ani am o inclinatie catre diesel .sigpic
Comentariu
-
Sunt fan declarat diesel, numai masini cu motorizare diesel voi avea, se misca mult mai bine atunci cand masina e incarcata, consum mic atat in oras cat si in afara(ba chiar iti permite sa conduci cu o viteza mai mare si practic sa ai un consum la fel ca un benzinar care merge cu viteza mai mica).
Comentariu
-
Mah.....ideea e in felul urmator dpmdv : daca nu ai drumuri enorme de facut, benzinarul e ok, daca vrei sprint benzinarul e ok, dac avrei show benzinarul e ok...dar, daca vrei plimbari (adica zeci de mii de km /an) diesel-ul e beton, daca vrei super up-uri tari diesel-ul e super tare.....daca vrei sa ajungi din urma un benzinar..la croaziera....diesel-ul e super ok!
Aceste discutii pot continua la nesfarsit, pentru ca o sa ne invartim in cerc minim 50.000 de ani......aham......restul e logan!!!!!
Comentariu
-
Eu zic sa stabilim o regula de comparatie si anume turbo vs turbo , aspirat vs aspirat. Asa o sa continuam la nesfarsit.
Benzina aspirat vs diesel aspirat, la acceasi capacitate cilindrica , benzina castiga ca si performanta. benzina turbo vs diesel turbo la aceeasi capacitate cilindrica, benzina castiga ca si performanta.
Consumul este mult mai mare la motoarele pe benzina si asta se simte la buzunar. Plaja de tuning este mai mare la diesel.
Personal prefer benzina aspirat. Sunt fan benzina aspirat cu tehnologie suplimentara gen distributie variabila (asta presupune si mai multe supape...). Turatia si senzatia de benzina nu o intalnesti la diesel si mie asta imi place. Consider in anii pe care i-am petrecut in masini aspirate pe benzina ca sansa de a ramane cu ea in drum din cauza unui furtun spart de presiune, un vacum sau un senzor sunt mai mici decat la turbo(si benzina si diesel).
Ma astept probabil sa-mi sariti in cap acuma, imi asum acest risc.
Comentariu
-
Postat în original de CT84LEU Vezi post
Personal prefer benzina aspirat. Sunt fan benzina aspirat cu tehnologie suplimentara gen distributie variabila (asta presupune si mai multe supape...). Turatia si senzatia de benzina nu o intalnesti la diesel si mie asta imi place. Consider in anii pe care i-am petrecut in masini aspirate pe benzina ca sansa de a ramane cu ea in drum din cauza unui furtun spart de presiune, un vacum sau un senzor sunt mai mici decat la turbo(si benzina si diesel).
Ma astept probabil sa-mi sariti in cap acuma, imi asum acest risc.sigpic
Comentariu
-
Salut
Sunt nou pe aici. Parerea mea este ca nu putem sa facem o comparatie. fiecaruia i se potriveste ceva. daca ai bani poti sa iti iei un benzinar puternic dar in acelasi timp poti sa iti iei si un diesel puternic. esti fan benzina pana te urci intr-o super masina diesel si iti place din toate punctele de vedere si uiti ce motor are. (si invers). numai bine
Comentariu
Comentariu