Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Benzina vs Diesel!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Cel mai bine ar fi ca toti sa ne permitem un benzinar pentru duminica si un dieselar pentru viata de zi cu zi ... Din benzinar sa-i scoateti ficatii si cu dieselul sa te duci la munca si alte drumuri lungi unde sa-i admirati fiecare injector in parte si cum motorasul ala are un consum minuscul... Asta va doresc eu voua... Daca nu sunteti de acord cu mine inseamna ca aveti "probleme" Sau nu va pasa de banii vostri... Bine daca face-ti parte din cei care fac max. 10.000km pe an - ramaneti pe benzina

    Comentariu


    • #47
      Catalin sa stii, asta ar fi cea mai tare combinatie da la noi e greu sa ti si permiti doua loganuri, unu benzina si unu diesel, d apai alte marci...in Germania de exemplu, probabil ca si functioneaza treaba asta eficient...atata timp cat nu vorbim pe modele specifice, treaba cu km e fix prastie...nu cred ca un 3000 tdi pe 10000 de km minim e mai "fuel efficient" ca un benzinar mai mic, sa zicem 1.6...oricum, se gasesc motive de dezbatere in continuare, tinand cont ca oricat de obiectivi am fi, tot avem o tragere spre ce avem acasa...nu cred ca daca prin absurd erai obligat sa ai 1.6, erai nemultumit de consum sau de cum se comporta..daca comparam cu dieselu e si logic sa consume mai putin, ca doar d aia e facut
      sigpic

      Comentariu


      • #48
        Postat în original de Geo Vezi post
        PWR, no offence, da de ce te ataci asa? Oricat s-ar modifica un diesel, daca il pui langa un benzinar de aceasi putere sau cel mai corect acelasi raport greutate-putere, cu un sofer care stie ce face, nu il spulbera cu zeci de masini in fata da sigur il bate cel mai bun test pe care poti sa l faci e sa iei doua masini sa mergi cu ele pe rand, sa vezi timpii la fiecare si o sa vezi diferenta benzinei...si oricum, cu orice ne am da noi intre noi cu orice masini, masina sport suprema e pe benzina si intotdeauna va fi
        Nu ma atac,doar incercam sa-mi sustin si eu tractorasul
        In mare cam ai dreptate,nu te contrazic,eu daca as avea 105cp acum as scoate un 0-100km/h cam in 11sec...pe cand un benzinar(aceeasi greutate logan 1,6 105cp) il scoate in 10,2,deci cam asta e diferenta si ma cam face cu o masina chiar 2 in fata lejer la un sprint.

        Comentariu


        • #49
          Geo... cand am fost sa-mi iau masina crezi ca am inchis ochii si am intins degetul dupa ce am facut 3 piruete?... Am stiut exact ce vreau, sau de ce vreau diesel si aici ar fi mai multe de adaugat: 1: ...faptul ca eu prefer ca dintr-un plin de 50L sa fac 1200km (mers normal nu batraneste) nu sub 1000km sau mai putin... 2: ...nu-mi permit sa spun pe forum... 3: ...zgomotul benzinarului (Logan) la viteze de peste 100km\h in habitaclu este foarte mare, trebuie sa ridici tonul daca vrei sa te intelegi(este valabil si la Duster 1.6 16v), iar daca ai un drum mai lung devine deranjant... Parerea mea
          Nu inteleg de ce tot face-ti comparatie cu motoarizari din reviste si parcari - gen: "3000 TDI" care e normal sa aibe consum de tir, in comparatie tot cu 3000 benzina ce diferenta ar fi?(cum ai ajuns la comparatia: a doua motoare asa diferite? 3000cmc si 1600cmc + greutatea)... Hai sa vorbim de ce avem sau de ce am avut\condus...
          Ultima editare de S.catalin; 10.Feb.2011, 22:28.

          Comentariu


          • #50
            Am ajuns la comparatia aia pentru ca le-am condus pe amandoua n-ai inteles ce am vrut eu sa zic...incet incet devine topic de aparat propria masina, ca in principiu diferentele s au zis si sunt clare...si vorbesc de motoare mari pentru ca acolo poti sa faci comparatie, nu 1.6 contra 1.5 care oricum la consum nu rup asa...nu cred ca diferentele evidente gen consum isi au rostu aici...ca nu e forum doar pentru o marca
            sigpic

            Comentariu


            • #51
              Postat în original de S.catalin Vezi post
              "3000 TDI" care e normal sa aibe consum de tir, in comparatie tot cu 3000 benzina ce diferenta ar fi?
              Benzinaru de peste 3000 are turbo in general, rar sunt fara, si oricum sunt potente, si un 3000+ benzina turbo are peste 300 cai, sa-mi arati 3000 dizel cu acelasi lucru: exemplu ... audi a8, v8, 4.2 tdi 350 bhp dubiosi, cautam v8 benzina de 4.2? Si problema de consum, s-a pus in discutie mai devreme, s-a clarificat, singul motiv (unul bun) pentru care dizelul inca are piata de desfacere, este consumul.

              Sa punem problema asa, daca 2.0 dizel consuma identic cu 2.0 benzina, aveau aceiasi bhp, mai cumpara cineva dizel? Si aici ma refer la cei prezenti pe forum.
              sigpic

              Comentariu


              • #52
                Ideea e ca prin ce criza trecem acum, o masina diesel la casa omului e mana cereasca,consum mic atat in oras cat si afara(cel putin la motoarele de pana in 2000cc),posibilitatea de a gasi motorina si din alte surse la preturi pe jumate fata de peco.
                Cu un diesel si daca vrei sa mergi tare...la blana atat in oras cat si afara...orice ai face tot nu te usuca la buzunar asa cum o face un benzinar(repet...ma refer strict la motoare de mic litraj 1,4tdci,1.5dci,1.6hdi...chiar si 1.9tdi,dci...chiar si 2.0 diesel de pe BMW,Citroen sau restul marcilor care ofera motoare pana in 2000cc).

                Comentariu


                • #53
                  Daca iei doar in calcul costurile de combustibil, DA. Daca se ia in ansamblu: revizii, pret achizitie, asigurari, kilometrii parcursi, e avantaj la diesel la km multi efectuati (cel putin 30.000 km urban). Intradevar, in stil sportiv, benzina consuma mult fata de un diesel, dar cine vrea o masina sportiva, nu se uita la consum. Cauta doar performanta.
                  Eu cu BMW 2.0 diesel, in Bucuresti am consum 10-12% si asta daca merg linistit. E un consum ok pentru un motor de 170 de cai insa e frustrant pentru ca, exact cand incepe treaba sa devina interesanta (acceleratie) trebuie sa schimb viteza
                  Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                  Comentariu


                  • #54
                    masina de serviciu octavia 2 1.9 tdi 105 cp
                    masina personala logan1.6 16v
                    la stilul meu de condus nu as da benzinarul pe diesel
                    eu unul am facut de multe ori comparatie la consum nu e asa mare diferenta benzina 7-7.5 % motorina 5.8-6%
                    ce imi place la diesel e cuplul care e mai mare si se simte
                    parerile sunt impartite
                    sigpicLogan 1.6 16v 85 SRY

                    Comentariu


                    • #55
                      salutare....
                      Inainte de a incepe sa scriu si eu vreau sa stiti ca vb in cunostinta de cauza ...4 benzinare si 3 dieseluri.....
                      1.depinde de numarul de km pe an pentru alegerea benzina-diesel
                      2.cu dieselul trebuie sa stii sa mergi altfel cade...sau strici injectoarele
                      3.legat de consum nu ai ce comenta..diesel power
                      4.zgomot in mers la fel diesel power
                      5.e lejer cu benzinarul si la revizii si la stil de condus
                      6.legat de zgomotul la pornire aka tractoras...eu nu mi-am luat masina sa stau pe loc...merg cu ea...
                      7.90 la suta din cei ce merg pe autostrada cu 90-110 sunt benzinare...dieselurile se alearga pe la 130-140 deobicei.
                      8.nu stiu ce ziceti voi cu dieselul plaja este mica dar viteza cu care se joaca e mare...eu de exemplu in viteza a patra am la 2000 de ture 75 si merg pana la 3000 de ture unde am 110...deci nu schimb cand depasesc ...
                      9.nu comparati tdi-dci tehnologii diferite...
                      10.faci liniute ia benzina ...da drum lung un diesel te alearga....
                      11.sunt de acord cu benzinarii legat de usurinta in utilizare ...dar eu nu fac liniute...nu suntem toti raceri sau spirite pure...
                      12.merg cu masina...imi place autonomia mare....si zgomotul de rulare mic la drum...
                      13. imi place ca ziceti de diesel ca se foloseau la tractoare ...dar au evoluat foarte mult in ultimii ani ...nu mai sunt cele vechi ....

                      concluzie ..
                      viata de zi cu zi diesel power all the way
                      de weekend benzina clar.....dar viata din pacate ...nu am banii de doua masini....
                      oricum anunt ca discutia e fara de sfarsit...
                      mai zic ca asta e parerea mea personala nu ma asstept sa fiti de acord cu mine ....dar asa consider eu ca e...

                      Comentariu


                      • #56
                        Mi se pare unul dintre cele mai corecte comentarii.
                        Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                        Comentariu


                        • #57
                          Am auzit ceva legat de marirea pretului la carburant - 7lei... Eu zic ca va conta cat va consuma masina... adica tot un diesel ar fi mai bun...
                          (Am 10 hectare de pamant le pun cu rapita sau altceva si-mi scot carburantul pentru tractoras )

                          Comentariu


                          • #58
                            Cataline cu 10 hectare, din recolta pe un an cred ca alimentam toate tractorasele de pe forum...
                            Chiar sunt curios cam cat costa o instalatie de transformat rapita in motorina, aia de capacitatea cea mai mica.

                            Comentariu


                            • #59
                              daca vreau sa ar pe camp diesel
                              daca vreau sa ma plimb cu masina atunci benzina
                              am condus ceva timp un logan diesel si am ajuns la concluzia ca mai bine merg cu bicicleta(atatea smucituri,atata zgomot pentru nimic)
                              asa ca raman la benzina ,chiar daca papa mai mult pe 100km

                              Comentariu


                              • #60
                                Postat în original de PWR Vezi post
                                instalatie de transformat rapita in motorina, aia de capacitatea cea mai mica.
                                Nici nu trebuie , din rapita faci ulei, si-l folosesti ca atare .
                                Auzi tu , daca vreau sa ar pe camp iau diesel. Tare conceptie . No offence man !
                                sigpic

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X