Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Benzina vs Diesel!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • soosy
    a răspuns
    Eu zica ca situatia asta ca diesel sau benzina este ca si cum ai intreba alb sau negru,din privinta mea,treaba ii foarte simpla si clara.

    Diesel este pentru consum,fiabilitate si pentru un uz normal in sensul ca nu dat talpa si turatii mari....singurul negativ ar fi fata de benzinar ca este ceva mai costisitoare la intretinere dar nu neaparat.
    Benzinara,este pentru cei care folosesc masina si la drumuri scurte(pana la magazin si chestii de genul si ma refer in privinta ca la diesel nu ii sanatos sa mearga motorul rece 2-3 min si apoi se opreste...turbina sufera)raspunde la comenzi agresive mult mai bine(talpa..) negativ ar fi diferenta mare de consum mai ales in oras.

    Lasă un comentariu:


  • mistreku
    a răspuns
    Geo, e exact ce zice si Deluxe, el e in cuplu maxim, turbina pe boost - e normal sa plece mai bine din mers. Plecati de la viteza mai mare un pic, cat sa fii tu pe la 4000RPM, si ai sa vezi ca nu mai pleaca asa bine.

    Oricum, liniutele sunt in general cu start de pe loc, deci poti oricand sa refuzi una din mers si sa-l inviti la linia de start.

    Lasă un comentariu:


  • DeLuXe
    a răspuns
    Pai daca te dai din mers el e deja pe cuplu, unde e net superior, unde la linie cade din cuplu in cur ... pe cand tu esti constant pe toata plaja ...

    Lasă un comentariu:


  • Geo
    a răspuns
    Clar bate benzina, da ce ziceam si eu, la linie..poate sa aiba dieselu chiar mai multi cai, daca sunt amandoi in aceasi zona, si-o ia..ideea era strict din ce am testat eu, cu carutele noastre, gen diesel 70 cai vs. benzina 74 cai teoretic..la linie i-o dau clar, chiar si softat la 90 e egal, dar daca ma iau din mers, nu pot deloc sa ma distantez

    Lasă un comentariu:


  • mistreku
    a răspuns
    Uite si doua exemple:





    Nu e singurul diesel (cu putere considerabila peste cea a masinii mele) care l-am batut pe 400m. Audi 3.0tdi, X5 3.5d, 320d si inca cateva.

    Acum sa nu intelegi ca dupa parerea mea diesel = mizerie. Imi plac, dar consider ca nu pt liniute - cum se insinueaza pe threadul asta. Consum bun, placute de condus - mai ales la depasiri din scurt, unde eu de obicei trebuie retrogradez o treapta sau chiar doua uneori. Pe partea cealalta, pagube la intretinere comparativ cu un aspirat benzina.

    Cum s-a mai zis, avantaje si dezavantaje, doar nu va furati caciula singuri cu sportivitatea dieselului. Exista si exceptii, fireste, 550d M, 335d, etc. Dar cam tot ce e mainstream diesel, e facut pt a fi o masina eficienta, nu o masina sportiva. Dupa parerea mea, fireste.

    Scuze daca te-ai simtit jignit sau daca ti s-a parut ca am vorbit de sus, departe de mine intentia asta.

    Lasă un comentariu:


  • mistreku
    a răspuns
    Postat în original de Geo Vezi post
    Ai scos din context..si ce e fratilor, cu exprimari d astea smechere peste tot pe forum..nu ma uit la curse, n-am timp..sa vedem cum trage un diesel turbo la 2000 de metri si cum trage un aspirat..
    Nu stiu ce gasesti "smecher" si forum-specific in postul meu anterior, dar in fine. Si nu inteleg ce am scos din context? Am dat quote la postul tau, integral, nu am scos nimic. Pur si simplu am spus ca dupa parerea mea (bazata pe experiente, nu pe ce cred/banuiesc/sper), benzina la aceiasi cai bate motorina. De ce? Plaja de putere mai mare, greutatea mai mica - cred.

    Lasă un comentariu:


  • the red passion
    a răspuns
    Fiecare dintre motorizari are avantaje si dezavantaje,adevarul e ca un diesel are potentialul mai mare de tuning la costuri relativ mici,vorbesc aici de benzina aspirat vs turbo diesel. Pana la urma iti iei o masina de care sa te poti folosi si care sa aibe un optim de putere/consum,mie personal o Alfa Romeo diesel imi ofera acest lucru.Motorina ,benzina sau gaz,nu conteaza ce bagati,bucurati-va de ele asa cum le aveti cu bune si rele !Vom ajunge in curand asa cum spunea un coleg mai sus,ca mai tarziu o sa facem topic-uri cu Li-ion vs Ni-Mh
    Bafta !

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Postat în original de mistreku Vezi post
    Nu stiu la ce curse te-ai uitat tu, dar benzinarul aspirat bate dieselul la aceiasi cai oricand. Iar de calitatea aerului sunt conditionate ambele in egala masura. Nu se schimba legile fizicii pt diesel.
    E ceva normal, asa cum am mai zis aici pe topic, masinile cu motorizari diesel( sunt mai grele din cauza blocului motor+alte accesorii aferente in plus) fiind mai grele nu pot tine pasul cu un benzinar(chiar si 100Kg in plus sau minus pot face diferenta).

    Lasă un comentariu:


  • the red passion
    a răspuns
    Postat în original de Alin Vezi post
    Depinde ce intelegeti prin "vs" care poate insemna consum unde dieselu castiga ,daca vrei o masina mai "fasneata" atunci o benzinara e calea,comparand 2 masini cu motoare similare ca si capacitate si din acelasi an de fabricatie eu as merge pe benzina,daca mergi linistit ai si un consum decent si sa nu uitam de sunetul care nu se compara cu cel de tractor(diesel),asta e parerea mea (am fost putin subiectiv,am masina pe benzina).
    Depinde la ce marca te referi cand spui:"...daca vrei o masina mai "fasneata" atunci o benzinara e calea..." si..."sa nu uitam de sunetul care nu se compara cu cel de tractor(diesel)..." In cazul JTD-ului chiar nu functioneaza deloc teoria asta si culmia ca e un motor diesel

    Postat în original de Vyctor Vezi post
    Dar de un X6 M ce mai zici? Ca iti sparge si Cayenne turbo si ML 63 AMG...
    Ai făcut un test-drive cu masinile enumerate de sti atat de multe chesti despre ele?

    Lasă un comentariu:


  • Andraey
    a răspuns
    Postat în original de mistreku Vezi post
    Nu stiu la ce curse te-ai uitat tu, dar benzinarul aspirat bate dieselul la aceiasi cai oricand. Iar de calitatea aerului sunt conditionate ambele in egala masura. Nu se schimba legile fizicii pt diesel.
    Domnu' se uita de dimineata pana seara la curse, iar noaptea trage niste linii cu baietii din cartier, de aceea iti poate da cele mai bune sfaturi si iti poate vorbi atat de sus ...

    Lasă un comentariu:


  • Geo
    a răspuns
    Ai scos din context..si ce e fratilor, cu exprimari d astea smechere peste tot pe forum..nu ma uit la curse, n-am timp..sa vedem cum trage un diesel turbo la 2000 de metri si cum trage un aspirat..

    Lasă un comentariu:


  • mistreku
    a răspuns
    Postat în original de Geo Vezi post
    Poate in linie dreapta cu plecare de pe loc, ca in reprize si in sprint in mers il face praf dieselu...daca vorbim strict pe putere/cuplu...daca dieselu turbo are aceasi putere da 200 de kg in plus degeaba comparam plus ca aspiratele sunt conditionate si de calitatea aerului si alte treburi...
    Nu stiu la ce curse te-ai uitat tu, dar benzinarul aspirat bate dieselul la aceiasi cai oricand. Iar de calitatea aerului sunt conditionate ambele in egala masura. Nu se schimba legile fizicii pt diesel.

    Lasă un comentariu:


  • c6t9
    a răspuns
    Nu confundați soluțiile tehnice cu superioritatea combustibilului. Este destul de clar care are randament mai bun. Și momentan, unde s-a dorit dezvoltarea, există soluții pentru a le echivala ca performanțe și într-o oarecare măsură ca și consum. Mereu benzina solicitată va consuma semnificativ mai mult. Dar diesel rentează la un număr mare de km sau la un regim foarte alert. Din păcate apariția turbo pe benzină nu aduce numai lucruri pozitive. Motorul aspirat era sfânt. Așa cum sunt și motoare diesel din vremuri de mult uitate care încă merg perfect cu ulei de gătit, ceea ce motoarele noi nu pot face. Nu se poate spune că o soluție este mai fiabilă. Este așa cum vor ăștia să o facă. Există tehnologie pentru mașini ușoare, combustibil alternativ ieftin, dar încă este de ros un os la ce există pe piață acum. Încă mai este ceva petrol cât să se facă profit cu multe multe cifre, de ordinul miliardelor de euro. Cine ar fi prost să renunțe la astea?

    Lasă un comentariu:


  • Alin
    a răspuns
    Depinde ce intelegeti prin "vs" care poate insemna consum unde dieselu castiga ,daca vrei o masina mai "fasneata" atunci o benzinara e calea,comparand 2 masini cu motoare similare ca si capacitate si din acelasi an de fabricatie eu as merge pe benzina,daca mergi linistit ai si un consum decent si sa nu uitam de sunetul care nu se compara cu cel de tractor(diesel),asta e parerea mea (am fost putin subiectiv,am masina pe benzina).

    Lasă un comentariu:


  • Basti77
    a răspuns
    Postat în original de PWR Vezi post
    @mecarm corect, nu te contrazic.
    Un exemplu elocvent Logan diesel 1.5 90cp(1200kg) vs. logan benzina 1.4 cu 75cp(1100kg) stock fara nicio modificare sunt perfect egale in performante 0-100km/h.
    NU compara un diesel cu turbo cu o benzinara aspirata, atunci hai sa bagam in schema motorul de 1.6 THP de la BMW-PSA care dezvolta stock 235 cp contra la orice diesel de 1.6 stock si sa vedem care pe care, pana si cel de 156 cp nu are rival de la diesel.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X