Masina este din 1993 si are 740.000 de km. Este in posesia mea de 2 ani. A fost furata, am gasit-o, a fost furat de pe ea, am pus la loc, ne-a alergat politia, am scapat...intr-un cuvant prietenie si / sau devotament.
Modificari, am sa incep cu soft pentru ca asta fac in particular nu? Soft agresiv - avem limitare la 7200 rpm si un avans urcat la limita suportabilitatii. Evacuare la Pitesti(Pilot Power Tuning) - Magnaflow de la serpi pana in spate cat dat jos. Filtru de aer carbon uscat Sandtler. Short shifter. Suspensie de M, pentru ca ce-a zis fabrica ca e sport mie imi convine(ce se vinde aftermarket e prea dur pentru confortabil). Frane imbunatatite, avem discuri Brembo striate fata- spate si placute ATE. S-a revopsit complet exteriorul (nu are pic de rugina) deoarece se matuise in timp. Am ales o baza neagra cu o perla albastru inchis. Totul este completat de jantele de e39 originale cu anvelope Toyo Proxex T1R. Pleoapele si alte dichisuri sunt la etc...
La interior s-a intervenit cu piele fresh pe scaunele din fata(cea de fabrica era uzata. Un volan de M, si alte dotari de confort ce primul proprietar nu le-a comandat. Audio avem boxe ovale pe spate (montate frumos cu inele adaptoare fara decupaje tiganesti), avem statie si sub JBL cu Magnat.
Masina are undeva la 165 - 168 de cai la roata, avem un consum undeva la 8 - 9 % la mers normal in oras.
Cam astia suntem noi... ne-a parut bine de cunostiinta!
Modificari, am sa incep cu soft pentru ca asta fac in particular nu? Soft agresiv - avem limitare la 7200 rpm si un avans urcat la limita suportabilitatii. Evacuare la Pitesti(Pilot Power Tuning) - Magnaflow de la serpi pana in spate cat dat jos. Filtru de aer carbon uscat Sandtler. Short shifter. Suspensie de M, pentru ca ce-a zis fabrica ca e sport mie imi convine(ce se vinde aftermarket e prea dur pentru confortabil). Frane imbunatatite, avem discuri Brembo striate fata- spate si placute ATE. S-a revopsit complet exteriorul (nu are pic de rugina) deoarece se matuise in timp. Am ales o baza neagra cu o perla albastru inchis. Totul este completat de jantele de e39 originale cu anvelope Toyo Proxex T1R. Pleoapele si alte dichisuri sunt la etc...
La interior s-a intervenit cu piele fresh pe scaunele din fata(cea de fabrica era uzata. Un volan de M, si alte dotari de confort ce primul proprietar nu le-a comandat. Audio avem boxe ovale pe spate (montate frumos cu inele adaptoare fara decupaje tiganesti), avem statie si sub JBL cu Magnat.
Masina are undeva la 165 - 168 de cai la roata, avem un consum undeva la 8 - 9 % la mers normal in oras.
Cam astia suntem noi... ne-a parut bine de cunostiinta!
Comentariu