Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

BMW 525dA Exclusive Edition my new baby

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Stai linistit, sa nu iti dea parbrizul jos pentru o asemenea "buba".
    Asa am patit si eu si nu are absolut nimic , chederul imbatraneste dar nu afecteaza cu nimic .

    Comentariu


    • #32
      da...sunt in dilema, vreau sa imi schimb masina cu ceva mai "nou", cum nu imi pot permite un model mai nou de bmw, m-am gandit la o Skoda Superb dupa 2007 - 2008 incolo, daca o dau pe a mea cu 6000 mai pun 2000 si as avea bani pt ce imi planific, stie cineva ceva de acest model de Skoda?
      Precizez ca motorizarea vreau sa fie tot asa 2.5 diesel si tot automata

      Comentariu


      • #33
        de fapt astea ar fi optiunile catre care ma indrept

        Skoda Superb TDI

        Audi A4 TDI

        Comentariu


        • #34
          Eu as merge pe varianta Audi care are doar 119,567 km, clasa premium, si la interior arata mult mai bine, mai placut ochiului, materiale mai de calitate.
          Si tinuta de drum cred ca e superioara fata de Skoda, deci eu as alege Audi fara sa stau pe ganduri, te incadrezi si in bugetul de 8000 euro.
          Eventual ii faci si o resoftare la motor si il duci in 160-175cp, mai exact la dimsport AICI.

          Comentariu


          • #35
            am si eu o intrebare, cine ma poate ajuta cu un sfat, vreau sa imi achizitionez lanturi pt iarna, 4buc., cine stie unele bune? anvelope 225/55/16

            Comentariu


            • #36
              in primul rand salutari tuturor si LA MULTI ANI!
              Am ramas cu BMW-ul, m-am hotarat sa nu il mai schimb, m-am carat cu un Audi A4 si nu imi place.
              Actualizari, am schimbat bateria ca murise de tot cu una VARTA de 88 amperi.
              Dupa baterie la -10 grade a pornit la cheie, de curiozitate am fost sa verific bujiile, surpriza : 5 din 6 erau arse .
              Nu am reusit sa schimb decat 2, celelalte 3 trebuie sa merg la un service ca lumea deoarece sunt sudate .
              Am facut o revizie la directie, trebuie sa schimb un brat pe dreapta spate, restul bratelor pe spate sunt originale de cand e masina.
              Pe fata au fost schimbate 2 brate, restul sunt originale, fapt care m-a facut sa pastrez masina, am ramas uimit.
              Lanturi am gasit de la RUD, nu am avut ocazia sa le folosesc(sper sa nici nu am) dar am inteles ca sunt cele mai bune, au fost 50Euro perechea.
              Mai trebuie sa schimb termostatele(2buc) ca imi scade temperatura la drum lung si becurile de pe faza scurta(xenoane).

              In rest toate bune, inca odata La multi ani! si toate cele bune.

              Comentariu


              • #37
                La multi ani !!!
                Am ramas cu Bmw-ul...... sincer , era de asteptat deoarece este greu sa te dezlipesti de o masina a carei tinuta de drum intre anii 1997-2001 era in fruntea elitei de clasa superioara a modelelor Mercedes si Audi ( cu toate ca cel din urma lovea puternic prin motorul de 2,5 litri V6 diesel ) in vanzarile dintre anii de mai sus.
                Cu toate acestea , pentru pasagerii locurilor din spate era loc de mai bine , unde rivalilor teutoni li se dadea sansa sa fie mult peste greul e39.
                Apropo , daca nu conduceam un astfel de exemplar ramaneam cu ideea ca tractiunea spate este mult prea dificila si mult prea imprevizibila , dar NU ESTE ADEVARAT , deoarece ASC+T cat si greutatea masinii isi dovedesc abilitatile.
                Referitor la intretinerea acestui model , nu pot sa dezbat acest subiect deoarece eu personal nu fac multi km si nici nu am avut probleme majore pana acum , dar te-as sfatui sa nu achizitionezi sau sa utilizezi foarte mult lanturile deoarece fac rau atat suspensiei cat si rulmentilor ( am avut cauciucuri de iarna si le-am utilizat si vara deoarece nu efectuam km foarte multi dar m-a penalizat la rulmenti ) .

                Comentariu


                • #38
                  pai nu fac drumuri decat daca este necesar, evit sa folosesc lanturile, nu stiu cata lume ma crede dar e39 este o masina foarte stabila, incredibil de stabila, asta a fost prima mea teama cand am achizitionat-o, mai ales si tractiune spate, dar e lipita pe sosea, sta incredibil de bine, fiabilitatea e....no comment, iar tinuta de drum...nu am cuvinte, nu stiu...nu pot sa explic, ai un sentiment aparte....m-am carat cu multe masini, dar....no comment ca starnim controverse

                  Comentariu


                  • #39
                    Deci BMW-ul asta e cea mai buna masina din cate ai avut pana acuma.

                    Cat consuma in oras si extern?

                    Comentariu


                    • #40
                      da, pot sa spun ca e cea mai buna masina care am avut-o si care am condus-o, nu am avut ocazia sa conduc nu stiu ce masini, dar pt o masina de 6000de euro eu zic ca nu are rival nici printre masini mai noi sau mai scumpe.
                      In ceea ce priveste consumul, am devenit mai responsabil, mai calculat, am realizat ca daca merg constant cu o viteza de 110(inainte mergeam cu 120-130) ajung la fel de repede, iar consumul extern in momentul de fata este de 6.8l/100 iar in oras(Bucuresti) 7.5l/100 in conditia in care in oras circul numai in weekend sau la ore la care nu este aglomeratie si numai cand nu ma grabesc.Cand ma grabesc iau metroul

                      Comentariu


                      • #41
                        Update, m-am dus sa schimb chederul la parbriz, vechea problema,am fost la un service de parbrize, am stat langa masina cat timp a durat operatiunea, au dat jos baietii geamul, dar era exfoliat grav si avea cateva fisuri, am stiut si au stiut si baietii, si cand sa puna ventuzele pe el, surpriza ...s-a crapat )....norocul meu a fost ca au avut pe stoc parbriz pt modelul meu... asa ca m-am ales cu parbriz nou, cheder nou si montaj profi

                        Comentariu


                        • #42
                          Te-ai scos.
                          Cat a costat cu totul?

                          Comentariu


                          • #43
                            450 RON incluzand parbriz nou, adeziv, cheder si montaj
                            Acuma caut service care sa-mi schimbe bujiile, cand le spun ca a incerct cineva si se desfac greu nu se baga sau imi spun ca daca se rupe "ce facem"?

                            Azi o sa imi fac o programare la reprezentanta si ma duc sa le schimb, nu pot sa stau cu ele asa, mai am 4 de schimbat ... asa ca urati-mi bafta

                            Comentariu


                            • #44
                              Da cine ti le-a strans asa?
                              Cat mai costa un set de bujii si ce marca ai luat?

                              Comentariu


                              • #45
                                Mi-am facut programare la reprezentanta pt schimbarea bujiilor, am luat BERU 4buc (60RON/buc), iar manopera la reprezentanta 270RON.
                                2 bujii a reusit sa le schimbe un prieten, restul sa vedem daca au succes cei de la reprezentanta.
                                Nu e chestia ca sunt stranse, chestia e ca nu sunt schimbate de cand e masina ))).....si s-ar putea sa fie sudate

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X