Aici puteti posta modificarile de ordin tehnic, electric, etc. pe care le-ati facut, dezbate probleme intalnite si cere sfaturi.
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Modificari
Adună
X
-
hmm..incepem un inceputul
Totul a pornit de la o resoftare facuta de un "injiner de la dacia" defapt era un soft de 1.6 pus pe masina mea(1.4)-masina mergea f prost pe primele 3 trepte pe a4a nu se simtea nimic si parca a5a zvacnea putin mai tare.
Apoi a urmat alt soft tot de la acelasi "injiner" acesta fiind putin mai reusit.
A mai trecut ceva timp si am schimbat traseul de evacuare, avand deja montata cu ceva vreme in urma o finala carub.traseu pe 45mm inox intermediara Borla ProXs, catalizator exmatriculat.
toate bune si frumoase, se aprinde chek-engine din cauza ca nu mai exista catalizator,masina pronea mai greu si se punea in nas la o accelerare mai brusca.
Aflu de un baiat din craiova de face softuri bune(super om,nota 10pentru el).vine punem un soft cu sonda2 anulata.merg..dejamagit nu imi placea cum trage.Si de aici incepe "ambitia"
Regretand si faptu ca am facut evacuare pe 45 ca vai domne e mare 50 pentru 1.4 m-am dus suparat la pilot si am dat si intermediara jos, macar galagie sa faca.masina suna ca o drujba cu finala carub fara catalizator fara intermediara.Se auzea incredibil de tare.Am mers asa vro 6luni apoi am fost obligat-fortat de taicamio sa pun o intermediara ca devenise insuportabil.Am montat o intermediara stelco, micuta care s-a prezentat ok 2luni apoi a inceput iar sa ragaie in frana de motor,semn ca finala e pe moarte.
Chem iar baiatu de la Craiova ca nu imi placea probez vro 2 softuri al3lea am ramas cu el.mergea f bine masina acolo unde ma interesa pe mn 4000-6500rpm avand limitarea la 7000.
Am mai incercat si un corp clapeta care pe langa ca mi-a mancat nervii mi-a stricat si 2 filete de pe capacu la culbutori,schimbam aproape pe fiecare zi corpurile pentru ca imi statea relantiu la 2000rpm si nu ii dadeam de cap.
Zic,softu e ok acu adminise nema,hai sa mai umblu la evacuare.
A urmat galeria de evacuare 4-2-1 pe 40mm facuta la pilot.S-a simtit super diferenta, mai ales pe cuplu si la reprize si in orice situatie motoru mergand mult mai "liber".
Acu aveam serpi da traseu era o panarama de 45 sudat in multe locuri.mai stau 2luni,ma imprumut de bani..hai sa schimb si traseu.ma duc iar la pilot,baietii de acolo deja se obisnuisera cu mine, dau totu jos din serpi inclusiv racord flexibil,plecam cu 50mm din serpi racord pe 50mm,fara catalizator fara intermediara finala borla semisport tot pe 50mm.iarasi am fost f multumit de investitie amplificandu-se senzatia de mers lejer al motorului,fara gatuieli.
Mai trece putina vreme,vand jantele pe 17 care ma dadeau mult inapoi, cu banii de pe ele aveam de gand sa imi iau alta axa.
Vine baiatu de la craiova,schimbam softu iarasi cu unu mai reusit,f multumit de el.
A2a zi din cauza unui incident am trimis si chiulasa la comprimat,ca tot o dadusem jos.Am luat din ea, slefuite canalele de admisie evacuare rectficat scaune, supape schimbate si rectificate, semeringuri supape noi.
Pun chiulasa la loc fac un mic rodaj de mers incet..prima blana- se simte bine chiulasa,raspunde mult mai bine din orice turatie si treapta de viteza.
Intr-un final am luat si cireasa de pe tort,axa came CatCams 263grade dar inca nu am montat-o,io sa urmeze dupa ce iau permisu alte modificari+axa montata.
Acu zi si tu deluxe, ca ai ce zice.sigpicLogan 1.4 MPI
Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.
Comentariu
-
Pai acum daca ai chiulasa "gadilata", serpi anaconda() si totul pe 50 , fara catalizator, fara intermediara , si o finala semisport, sunt chiar curios cum se aude , si cum fuge masina. Felicitari pentru insistenta de care dai dovada in modificari , si sper ca noua axa cu came sa fie la inaltimea asteptarilor tale.sigpic
Comentariu
Comentariu