Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

AMG vs. M vs. RS

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • AMG vs. M vs. RS

    O comparatie intre ele, daca a-ti avea bani ce a-ti alege dintre ele...adica pachetul sport de la Mercedes,BMW sau Audi.
    Eventual puteti argumenta si de ce!
    18
    AMG
    16,67%
    3
    M
    66,67%
    12
    RS
    16,67%
    3

  • #2
    Mercedes e superb da parca mult prea elegant pentru mine...asa il vad eu dintr-o ratiune pur personala.
    BMW, singura masina ca imi place de la ei e 1M Coupe, deci probabil ar fi singurul M pe care as merge.
    Audi, mi au placut toate RS-urile lor, da parca prea multi bani si pentru modelu de serie, d apai pentru sport.
    Fara nici o legatura cu performantele comparativ sau pretul, ci doar pentru ca e mai micuta si mai furioasa aleg M..da doar seria 1
    sigpic

    Comentariu


    • #3
      RS6 fara sa stau pe ganduri, motorul v10 twin turbo de la audi, cu injectie directa mi se pare cel mai reusit motor din ultimii 10 ani. Mi se pare balet, miscarea pistoanelor la rs6.
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2008-audi-rs6-avant-24_460x0w.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	30,1 KB 
ID:	36309
      AMG. In general majoritatea modelelor power de la Mercedes au fost foarte neechilibrate, foarte greu pune puterea un amg la sol, sa nu mai vorbim de brabus.
      M5 mi se pare superba, dar parca sistemul iDrive e prea stresant.
      Ultima editare de DeLuXe; 29.Jan.2011, 23:05.
      sigpic

      Comentariu


      • #4
        As alege Mercedes AMG pentru motor si sunetul acestuia. Nu as alege AMG-ul pentru ca e o caramida la manevrabilitate in clasa ei.
        Nu as alege Audi din motive subiective. Am avut un A6 care m-a dezamagit la capitolul manevrabilitate si nu ma refer la curse ci in sofatul cotidian.
        Aleg BMW M3 pentru cele mai bune performante dinamice si trenul de rulare apropiat de perfectiune.
        BMW M5 mi se pare o masina fara rost.
        Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

        Comentariu


        • #5
          Votul meu s-a dus catre BMW M.
          De ce? E simplu, in primul rand sa vorbim de design:
          Nu au cele mai frumoase (beauty queens ) masini, dar asta e bine. Au un design sobru, matur si serios, iar asta imi place la nebunie.
          Din pacate nu am condus vreun M (doar in vise), insa in toate testele pe care le-am vazut toata lumea lauda in special performantele si handling-ul acestor masini. Multa lume crede ca tractiune spate=pericol dar chiar nu este asa atata timp cat nu vrei sa te dai in spectacol aiurea.
          Un alt motiv, am condus BMW-uri non-M si m-am simtit foarte bine la volan, parca faceam parte din masina.. deci intr-un M sunt 100% sigur ca o sa ma simt si mai bine.
          De precizat ca din modelele noi nu prea am preferate.. imi plac, dar nu atat de mult ca cele 'vechi' (M3 <2006, M5 <2003)
          Si ar mai fi destule de zis dar ma opresc aici pentru ca am inceput sa visez deja

          LE: Ah, si sa nu uit, sunetul motoarelor in 6 cilindri de la BMW .. care e .. extraordinar!
          Ultima editare de Alex; 30.Jan.2011, 13:48.
          PIETON CU PERMIS.

          BMW E34 -2.5tds M51D25OL- w/ 17' M5 wheels (SOLD)

          Comentariu


          • #6
            Pana la urma nu sunetul ci puterea fac diferenta si aici M stie cum sa faca o treaba buna,ca pana la urma degeaba ai 600 cp si 1000 Nm daca masina poate doar sa invarta rotile pana cedeaza cauciucul,si aici ma refer la AMG.
            Cat despre RS -senzatie=0.Si AMG ofera senzatie . . . senzatia ca o sa zbori prin parapet.

            Comentariu


            • #7
              Era un episod la Top Gear in care se testa un M3,Audi RS4 si un AMG, si parca pe linie dreapta AMG scotea cel mai bun timp(motor V8),pe curbe Audi statea cel mai bine(tractiunea integrala)...iar BMW-ul o medie intr-e cele doua(adica era cea mai echilibrata) iar in final ca cel mai scurt timp pe tur de circuit stiu ca a iesit Audi...la distanta mare fata de restul.

              Comentariu


              • #8
                In episodul asta:
                O masina veche F1 / AMG 63 Clasa C/ Audi RS4/ BMW M3

                Cel mai bine a iesit F1, pe locul doi M3-ul, pe locul 3 AMG-ul si pe ultimul loc RS 4

                http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
                Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                Comentariu


                • #9
                  PWR cred ca la asta te referi.. http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
                  Pe circuit rs4 pierde, dupaia vine c63 cu 2:43 si M3 cu 2:38
                  PIETON CU PERMIS.

                  BMW E34 -2.5tds M51D25OL- w/ 17' M5 wheels (SOLD)

                  Comentariu


                  • #10
                    In concluzie, daca vrei o masina sportiva, cu pedigree, iti iei M, daca vrei sa fi remarcat, iti iei amg, daca vrei sa tii masina de familie, echilibrata si practica, dar sa te si distrezi cu ea, iti iei rs6.

                    Personal, la capitolul practicalitate, interiorul la rs6, nu se compara cu absolut nici o masina in discutie: la M in spate nu bagi pe nimeni decat daca nu are picioare, si amg e prea de speriat sa te urci in spate.

                    Stiu ca o sa ziceti ca nu iti iei o masina cu tendinte sportive sa fie practica, dar de ce sa nu le poti avea pe toate, intr-o masura echilibrata?
                    sigpic

                    Comentariu


                    • #11
                      Postat în original de DeLuXe Vezi post
                      Personal, la capitolul practicalitate, interiorul la rs6, nu se compara cu absolut nici o masina in discutie: la M in spate nu bagi pe nimeni decat daca nu are picioare, si amg e prea de speriat sa te urci in spate.
                      Ma men...M5 are spatiu cat vrei tu in spate, X6 M la fel, X5 M la fel si hai sa-ti mai zic una tare de tot M3-u are iarasi foooarte mult spatiu in spate in varianta in 4 usi adica sedan. Si asta de pe vremea e36.
                      Chiptuning si Remapari DIMSPORT
                      sigpic

                      Comentariu


                      • #12
                        Postat în original de DeLuXe Vezi post
                        Personal, la capitolul practicalitate, interiorul la rs6, nu se compara cu absolut nici o masina in discutie: la M in spate nu bagi pe nimeni decat daca nu are picioare, si amg e prea de speriat sa te urci in spate.
                        Pai stai asa.. ca rivalul lui rs6 este M5 si au cam aceleasi dimensiuni.. cum bagi 4-5 pers in rs6 asa bagi si in M5.
                        Iar M3 are si versiune sedan (e90), care, la fel, are aceleasi dimensiuni cu rivalul rs4. Si M si RS si AMG sunt practice..
                        Pana la urma, alegerea se rezuma la gustul fiecaruia in materie de masini... vorba lui Clarkson(despre M3,C63,RS4) .. " All are slightly different, but all are absolutely brilliant "
                        PIETON CU PERMIS.

                        BMW E34 -2.5tds M51D25OL- w/ 17' M5 wheels (SOLD)

                        Comentariu


                        • #13
                          Postat în original de Alex Vezi post
                          Pai stai asa.. ca rivalul lui rs6 este M5 si au cam aceleasi dimensiuni.. cum bagi 4-5 pers in rs6 asa bagi si in M5.
                          Iar M3 are si versiune sedan (e90), care, la fel, are aceleasi dimensiuni cu rivalul rs4. Si M si RS si AMG sunt practice..
                          Pana la urma, alegerea se rezuma la gustul fiecaruia in materie de masini... vorba lui Clarkson(despre M3,C63,RS4) .. " All are slightly different, but all are absolutely brilliant "
                          si unde mai pui ca M5-ul (e60) e si in varianta break
                          Chiptuning si Remapari DIMSPORT
                          sigpic

                          Comentariu


                          • #14
                            Postat în original de Alex Vezi post
                            PWR cred ca la asta te referi.. http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
                            Pe circuit rs4 pierde, dupaia vine c63 cu 2:43 si M3 cu 2:38
                            Corect,ai dreptate, le-am incurcat.
                            Deci in concluzie pentru cine are bani M3 e alegerea potrivita.

                            Comentariu


                            • #15
                              Si de aici rezulta si concluzia mea cu tractiunea spate si masina echilibrata din threadul cu awd vs. fwd vs. rwd. Multumesc Top Gear!

                              P.S. Scuzati offtopicul
                              Chiptuning si Remapari DIMSPORT
                              sigpic

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X