Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

AMG vs. M vs. RS

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • c6t9
    a răspuns
    Deși am BMW, am votat RS pentru că sunt mai docile. AMG din păcate sunt un fel de muscle car, greu de tot de controlat.

    Un RS3 m-ar coafa grav!

    Lasă un comentariu:


  • EMaiL
    a răspuns
    Ma dau si eu cu parerea ca am condus si M3 si C63 AMG si E 63 AMG.

    M3 mi-a placut foarte mult e o pisicuta nebuna cu care te poti distra de minune si nu te vei plictisi niciodata de ea. Mertzul .... daca e AMG... e poveste horor mai ales daca ii dezactivezi sistemele de securitate. Primamea intalnire cu un AMG a fost cu un E (W 211 cu facelift), am zis ca na... o balena cu multi CP... dar masina pote , e grava si daca nu esti atent cu ea te plesneste rau. C-ul 63 AMG (W204) la asta nu prea am ce sa zic ... scurt e masina care incearca sa te ucida

    La sondaj eu am optat pentru AMG pentru ca RS-ul il poate conduce si o mamaie, M3 il recomand oricui, dar AMG-ul este pentru pasionati... V8 face regula

    Lasă un comentariu:


  • DJ35DDK
    a răspuns
    ///M-ul mi se pare mai agresiv decat celelalte + ca-s fan BMW...acum totul tine de bani, care nu sunt .

    Lasă un comentariu:


  • DARKsid3
    a răspuns
    Perfect de acord cu tine. Cea mai echilibrata combinatie e tractiune spate cu masele repartizate corect, pe roti.

    Lasă un comentariu:


  • CT84LEU
    a răspuns
    Si de aici rezulta si concluzia mea cu tractiunea spate si masina echilibrata din threadul cu awd vs. fwd vs. rwd. Multumesc Top Gear!

    P.S. Scuzati offtopicul

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Postat în original de Alex Vezi post
    PWR cred ca la asta te referi.. http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
    Pe circuit rs4 pierde, dupaia vine c63 cu 2:43 si M3 cu 2:38
    Corect,ai dreptate, le-am incurcat.
    Deci in concluzie pentru cine are bani M3 e alegerea potrivita.

    Lasă un comentariu:


  • CT84LEU
    a răspuns
    Postat în original de Alex Vezi post
    Pai stai asa.. ca rivalul lui rs6 este M5 si au cam aceleasi dimensiuni.. cum bagi 4-5 pers in rs6 asa bagi si in M5.
    Iar M3 are si versiune sedan (e90), care, la fel, are aceleasi dimensiuni cu rivalul rs4. Si M si RS si AMG sunt practice..
    Pana la urma, alegerea se rezuma la gustul fiecaruia in materie de masini... vorba lui Clarkson(despre M3,C63,RS4) .. " All are slightly different, but all are absolutely brilliant "
    si unde mai pui ca M5-ul (e60) e si in varianta break

    Lasă un comentariu:


  • Alex
    a răspuns
    Postat în original de DeLuXe Vezi post
    Personal, la capitolul practicalitate, interiorul la rs6, nu se compara cu absolut nici o masina in discutie: la M in spate nu bagi pe nimeni decat daca nu are picioare, si amg e prea de speriat sa te urci in spate.
    Pai stai asa.. ca rivalul lui rs6 este M5 si au cam aceleasi dimensiuni.. cum bagi 4-5 pers in rs6 asa bagi si in M5.
    Iar M3 are si versiune sedan (e90), care, la fel, are aceleasi dimensiuni cu rivalul rs4. Si M si RS si AMG sunt practice..
    Pana la urma, alegerea se rezuma la gustul fiecaruia in materie de masini... vorba lui Clarkson(despre M3,C63,RS4) .. " All are slightly different, but all are absolutely brilliant "

    Lasă un comentariu:


  • CT84LEU
    a răspuns
    Postat în original de DeLuXe Vezi post
    Personal, la capitolul practicalitate, interiorul la rs6, nu se compara cu absolut nici o masina in discutie: la M in spate nu bagi pe nimeni decat daca nu are picioare, si amg e prea de speriat sa te urci in spate.
    Ma men...M5 are spatiu cat vrei tu in spate, X6 M la fel, X5 M la fel si hai sa-ti mai zic una tare de tot M3-u are iarasi foooarte mult spatiu in spate in varianta in 4 usi adica sedan. Si asta de pe vremea e36.

    Lasă un comentariu:


  • DeLuXe
    a răspuns
    In concluzie, daca vrei o masina sportiva, cu pedigree, iti iei M, daca vrei sa fi remarcat, iti iei amg, daca vrei sa tii masina de familie, echilibrata si practica, dar sa te si distrezi cu ea, iti iei rs6.

    Personal, la capitolul practicalitate, interiorul la rs6, nu se compara cu absolut nici o masina in discutie: la M in spate nu bagi pe nimeni decat daca nu are picioare, si amg e prea de speriat sa te urci in spate.

    Stiu ca o sa ziceti ca nu iti iei o masina cu tendinte sportive sa fie practica, dar de ce sa nu le poti avea pe toate, intr-o masura echilibrata?

    Lasă un comentariu:


  • Alex
    a răspuns
    PWR cred ca la asta te referi.. http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY
    Pe circuit rs4 pierde, dupaia vine c63 cu 2:43 si M3 cu 2:38

    Lasă un comentariu:


  • DARKsid3
    a răspuns
    In episodul asta:
    O masina veche F1 / AMG 63 Clasa C/ Audi RS4/ BMW M3

    Cel mai bine a iesit F1, pe locul doi M3-ul, pe locul 3 AMG-ul si pe ultimul loc RS 4

    http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Era un episod la Top Gear in care se testa un M3,Audi RS4 si un AMG, si parca pe linie dreapta AMG scotea cel mai bun timp(motor V8),pe curbe Audi statea cel mai bine(tractiunea integrala)...iar BMW-ul o medie intr-e cele doua(adica era cea mai echilibrata) iar in final ca cel mai scurt timp pe tur de circuit stiu ca a iesit Audi...la distanta mare fata de restul.

    Lasă un comentariu:


  • Mano
    a răspuns
    Pana la urma nu sunetul ci puterea fac diferenta si aici M stie cum sa faca o treaba buna,ca pana la urma degeaba ai 600 cp si 1000 Nm daca masina poate doar sa invarta rotile pana cedeaza cauciucul,si aici ma refer la AMG.
    Cat despre RS -senzatie=0.Si AMG ofera senzatie . . . senzatia ca o sa zbori prin parapet.

    Lasă un comentariu:


  • Alex
    a răspuns
    Votul meu s-a dus catre BMW M.
    De ce? E simplu, in primul rand sa vorbim de design:
    Nu au cele mai frumoase (beauty queens ) masini, dar asta e bine. Au un design sobru, matur si serios, iar asta imi place la nebunie.
    Din pacate nu am condus vreun M (doar in vise), insa in toate testele pe care le-am vazut toata lumea lauda in special performantele si handling-ul acestor masini. Multa lume crede ca tractiune spate=pericol dar chiar nu este asa atata timp cat nu vrei sa te dai in spectacol aiurea.
    Un alt motiv, am condus BMW-uri non-M si m-am simtit foarte bine la volan, parca faceam parte din masina.. deci intr-un M sunt 100% sigur ca o sa ma simt si mai bine.
    De precizat ca din modelele noi nu prea am preferate.. imi plac, dar nu atat de mult ca cele 'vechi' (M3 <2006, M5 <2003)
    Si ar mai fi destule de zis dar ma opresc aici pentru ca am inceput sa visez deja

    LE: Ah, si sa nu uit, sunetul motoarelor in 6 cilindri de la BMW .. care e .. extraordinar!
    Ultima editare de Alex; 30.Jan.2011, 13:48.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X