Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Peugeot 207 - Un leut cu personalitate.

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Peugeot 207 - Un leut cu personalitate.

    Povestea leului meu a inceput asa.

    In anul 2007 juniorul pe la 1 an si jumatate din cauza ca nu mergea si nici in picioare nu avea echilibru, umbland prin doctori a fost diagnosticat si la Ploiesti si la Bucuresti de mai multi medici si specialisti cu o forma usoara de tetrapareza spastica.
    Intrand pe net si vazand ce inseamna acest diagnostic am cam intrat in panica, dupa drumuri pe la diversi doctori concluzia a fost cam aceeasi sa faca kinetoterapie, si asa am ajuns la Spitalul de recuperare din Poiana Campina Prahova, unde terapeut era chiar baiatul unei colege de servici.
    Vazandu-l concluzia lui a fost ca se rezolva si ca poate dura si pana la 1 an recuperarea.
    Asa am inceput in fiecare dimineata de 3 ori pe saptamana (luni-miercuri-vineri) naveta Ploiesti-Poiana Campina un drum de 80 Km dus-intors, si cu naveta la locul de munca masina mea de atunci Cielo ajungea sa consume benzina de 40ron la un astfel de drum, saptamanal cheltuiam numai cu drumul 150ron pe putin, astfel am simtin nevoia sa cumpar o masina cu un consum mic mai ales in afara.
    Hotararea am luat-o in scurt si chiar am gasit repede client la Cielo si l-am si dat fara sa fiu hotarat la ce masina imi voi lua.
    Tot umbland pe net si pe la dealerii din Ploiesti, bugetul atunci nu trebuia sa depaseasca suma de 13-14mii euro, ma oprisem si chiar incepusem la acte la un Ford Fiesta Ghia de 1.4 TDCI.
    Pana sa fac rezervarea am avut ocazia sa fac un test cu o masina de servici a unui prieten chiar acea varianta care urma sa o cumpar eu si nu prea am fost atunci multumit de cum trage acel motoras. Fiind in cumpana, dintre tot ce vazusem pe piata auto in acesti bani la momentul respectiv nu prea aveam alte alternative, astfel ca intr-o zi stateam de vorba cu un coleg care avea un 307 si fiind multumit de acea masina mi-a propus sa ma duc sa vad 207 cum arata si chiar sa fac un test cu el (atunci nici nu stiam ca exista dealer Pejo in Ploiesti).
    La momentul acela, 2007 iulie, in Ploiesti nu erau decat maxim 5 Pejo 207, sau cel putin atatea vazusem eu in trafic.
    Mergand la dealerul Pejo din Ploiesti in showroom era expus varianta diesel de 207 culoare Rosie, cum am vazut-o la exterior mi-a placut enorm fata de restul concurentei, iar cand l-am si pornit si a observat ca la relantii era mult mai silentios decat Fordul (acela avea un tacanit stresant pana o accelerai dupa 1200-1300) si avand dotari in plus in aceeasi bani , dotari care chiar imi erau de folos (fordul avea multe in minus mai ales spatiul interior, in plus avand doar parbriz incalzit si volan de piele, neinteresant pentru mine) am ales 207 varianta diesel care era mai scumpa la acea data fata de motorizarea 1.4 benzina numai cu ~500 euro.
    Cum o vroiam foarte repede, imi trebuia masina de naveta am optat pentru Trendy, imi doream si o echipare mai inalta dar prima livrare la culoarea dorita (Jeune Lacerta si apoi Orange) era tocmai in Noiembrie 2007.
    Astfel am gasit un Trendy la Simode Craiova culoarea Jeune Lacerta cu termen de livrare pana in 30 de zile, astfel pe data de 20 August am intrat in posesia leutului meu care a venit in plus fata de dotarile standard cu scaune incalzine pe care nu regret ca am dat ceva euro in plus.
    Cu aceasta masina am reusit sa reduc costurile navetei in aceeleasi conditii de la 150ron pe saptamana la maxim 60ron.
    Totul s-a rezolvat pana la urma cu micutul, Noiembrie 2007 a fost ultima luna cand am fost la recuperare si totul decurge foarte bine si in prezent.

    Aceasta este povestea leutului, cum a ajuns in familia noastra.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	15052010679_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	128,0 KB 
ID:	47088
    sigpic .

  • #2
    In sfarsit ai aparut si tu
    Intr-adevar o poveste impresionanta de la un om impresionant cu o masina care are o personalitate unica! Te rog pune niste poze cu beleaua verde!
    In progress 1st 206+

    Comentariu


    • #3
      Sa-l stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme...macar vreo 500 000km.
      Nu ai specificat ce motorizare diesel ai...si cati CP si bine ai venit in clubul diesel.

      Comentariu


      • #4
        Continuam. Cum am spus mai sus este echipare Trendy, are cam tot ce trebuie pentru o viata comoda la bord, preferam varianta Premium care avea cateva plusuri numai pentru pavilionul din sticla pe care il doream dar 6 luni sa astept era prea mult. Nici acum nu regret alegerea deoarece acel Premium ar fi avut motorul de 1.6hdi de 90cp, un motor cam problematic.

        Masina are 1.4HDI, 70cp. A mers asa pana la 17mii cand a primit un chip care isi merita toti banutii. De atunci am 40mii cu masina modificata fara probleme.

        Cateva poze din 2007 cand masina era virgina sa zic

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2367_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	121,5 KB 
ID:	36707 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	S6300693_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	183,1 KB 
ID:	36708 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_7496_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	197,2 KB 
ID:	36705 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF1583_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	192,9 KB 
ID:	36709 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0050_resize.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	185,1 KB 
ID:	36706
        sigpic .

        Comentariu


        • #5
          Frumoasa masinuta, si culoarea dar mai ales motorizarea diesel.
          Unde ai facut resoftarea la motor si cati CP ai castigat?

          Comentariu


          • #6
            Resoftarea s-a facut la Doc, pentru Peugeot nu cred ca m-as risca in alta parte, am vazut un 1.4hdi resoftat de cineva care lucreaza la un dealer PSA si scoate fum ca naiba cand o calci.

            De castigat nu stiu in cifre deoarece nu am facut un test. Oricum se simte foarte bine cresterea, am avut ocazia sa merg cu un 207 1.4hdi stock si m-am bagat cu el intr-o depasire in tr.3 pe care cu a mea o faceam fara probleme, cu acea masina era sa ma imbratisez cu un tir.

            Am vazut cateva masuratori pe acest motor si puterea este undeva intre 88-91cp si 198-205 Nm.

            Diferenta fata de cea stock, testata pe masina respectiva fara chip este ca in tr.3 mai sus de 4500 nu urca, in tr.4 un maxim 4200-4300 iar in tr.5 atinge foarte foarte greu 4000. Resoftata se schimba treaba, vede rosu in toate treptele, exceptand tr.5 pentru ca nu am avut unde sa o testez, am atins un 4800.

            Consumul a scazut, nu foarte mult, la exterior cu un 0,4-0,5 %, test facut plin pe plin (CBul cel putin la mine nu prea minte), acelasi drum, aceleasi persoane in masina (Ploiesti-Cta).

            Primul drum, stock, a iesit un consum de 5,3 cu AC pornit din Slobozia iar al doilea drum, dupa 1 luna, a iesit un 4,9 cu AC pornit dupa Urziceni, mers ceva mai in forta, am facut ~ 3,5 ore, m-a luat si un radar.

            In concluzie, un chip facut cu cap merita, daca in schimb fortezi motorul incep sa apara si problemele.

            In continuare cateva poze din al doilea an de viata (2008).

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-14.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	63,3 KB 
ID:	37603 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-15.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	77,4 KB 
ID:	37599 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-11.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	71,8 KB 
ID:	37601 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-12.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	73,3 KB 
ID:	37598 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-18.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	70,1 KB 
ID:	37597 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-17.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	82,5 KB 
ID:	37604 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-16.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	89,2 KB 
ID:	37602 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-10.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	76,9 KB 
ID:	37600
            sigpic .

            Comentariu


            • #7
              Dupa cum zice si aici ai castigat 20CP, era si pacat sa nu faci mai ales ca la diesel chiar se merita din plin, castigi si CP si ramai si cu acelasi consum.

              Comentariu


              • #8
                Exact, am facut o alegere buna pe care nu o regret.

                Un set de poze din anul 2010.

                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	65,0 KB 
ID:	37596 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-9.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	78,4 KB 
ID:	37593 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	69,6 KB 
ID:	37592 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-6.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	57,1 KB 
ID:	37594 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	100,2 KB 
ID:	37590 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-3.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	53,5 KB 
ID:	37588 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-8.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	72,2 KB 
ID:	37595 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-5.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	42,9 KB 
ID:	37589 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-7.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	68,0 KB 
ID:	37591
                sigpic .

                Comentariu


                • #9
                  Nu sunt fan Peugeot, da au niste culori bestiale in gama
                  sigpic

                  Comentariu


                  • #10
                    Au avut culori. Sunt istorie Jaune Lacerta, Orange Salamanque si Blue Neysa, cele mai frumoase culori de la Peugeot nu mai exista. Aceste culori au trecut pe fratele PSA numit Noul C3, astia cred ca este suficienta culoarea ca sa vanda noul C3, masina mai trebuie sa fie si frumoasa ca sa se vanda.

                    Daca va mai spun ca Lacerta are in jur de 10 nuante iar Orange in jur de 30, m-am speriat la vopsirea eleronului cand am vazut paletarul de nuante.
                    sigpic .

                    Comentariu


                    • #11
                      Frumoasa masina.multi km fara probleme.
                      sigpicLogan 1.6 16v 85 SRY

                      Comentariu


                      • #12
                        Masina a primit acum un an xenon de 6000 pentru inceput, cum se reintoarce caldura o sa montez 4300k si sper peste 3-4 luni sa schimb farurile cu modelul cu lupa original.

                        Cum in toamna ceaca m-a tampit, ma intalneam dimineata la 6 si seara dupa 17 cu ea am pus xenon de 3000k, am reglat proiectoarele si vreau sa spun ca sunt de vis pe ceata.

                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-19.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	54,9 KB 
ID:	37605 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-20.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	48,3 KB 
ID:	37606
                        sigpic .

                        Comentariu


                        • #13
                          De la "un leut cu personalitate", acum ii spui "verziciune"? De ce a scazut asa mult in ochii tai?

                          Comentariu


                          • #14
                            Am mai schimbat si eu are totusi o personalitate, este verde

                            Cate ceva despre cadourile primite in primul an de viata:

                            Pe partea de audio a primit:
                            Head Unit Pioneer DEH 5000 (USB-AUX in in torpedou) + comanda pe volan
                            Boxe fata - spate Helix Esprit 2 cai
                            Statie mono Kicker 476w RMS
                            Subwoofer. fostul a fost slim Kicker 400w RMS iar viitorul pana la urma un Pioneer in incinta sealed, modelul 308D4.
                            Condensator 1,6 farad

                            Pe partea de interior a primit:
                            Pedalier + Repaos Aluminiu originale Peugeot, dupa ~30k au aparut urme de uzura pe ambreiaj si frana;
                            Praguri usi fata inox originale "PEUGEOT”;
                            Cotiera centrala Armster;
                            Set presuri interioare mocheta pentru vara si cauciuc pentru iarna originale;
                            Plafoniera interioara fata cu lampi de citire iar cea originala a fost mutata in spate (idem 308);
                            Lumini interioare picioare locuri fata si spate.

                            Pe partea de exteior a primit:
                            Fistele Jante MAK Volare Mirror 15, acum am pentru vara OZ Gemini pe 16 incaltate cu anvelope Goodyear Eagle F1 205/50r16, trebuia un 55 dar asa le-am cumparat;
                            Capace oglinzi RC, ma gandesc daca sa le mai tin sau sa trec pe capacele originale in culoarea caroseriei;
                            Becuri semnalizari fata Osram Diadem (albastre), o sa trec pe Philips, cele oglinda.
                            Folie Llumar, 95% spate si 73% fata + parasolar;
                            Al-3-lea stop frana DECTANE cu leduri;
                            Eleron RC de la Lester;
                            Pleoape faruri;
                            Ornamente grila bara fata originale;
                            Antena radio scurta de 607;

                            Ulterior s-au mai facut urmatoarele:

                            - Stopuri inegrite, putin, numai 2 maini de lac negru dupa care lac auto si cuptor 30 de minute
                            - Hayon clean
                            - Leduri la pozitii Nikia de care sunt foarte multumit iar cu eroarea din bord m-am obisnuit, am incercat cu rezistente dar acestea se incalzeau si am fost sfatuit sa renunt la ele daca nu doresc sa schimb alte componente mult mai costisitoare la masina.
                            - instalatie xenon originala de la Hella, kit OEM de pe Jaguar dar cu becuri GT-Hid de 6000k si instalatie China cu becuri de 3000k pentru proiectoare, m-a tampit ceata de la sfarsitul anului trecut si am luat aceasta hotarare.
                            Este altceva pe ceata, se vede excelent.
                            - lampa suplimentara in portbagaj, pe partea stanga si lampi la picioarele locurilor spate, acestea din urma sunt legate pe dimer impreuna cu cele de pe fata.

                            Planuri de viitor ? Sunt, urmeaza o revizie mai amanuntita, cost undeva la 450 ron in care intra toate filtrele (polen, aer, ulei), placutele de frana si uleiul. Se mai schimba si discurile de frana, le am cumparate (Ferodo - 160 ron) si filtrul de motorina care este pe stoc d

                            Peste cateva luni o sa incerc schimbarea farurilor cu modelul cu lupa original si a stopurilor, tot cu modelul original cu leduri.

                            Cateva poze cu interiorul si ledurile de pe pozitii.

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-28.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	95,5 KB 
ID:	37610 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-22.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	107,9 KB 
ID:	37611 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-25.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	34,5 KB 
ID:	37608 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-21.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	93,5 KB 
ID:	37609 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-23.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	35,2 KB 
ID:	37607 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-24.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	57,4 KB 
ID:	37613 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Peugeot-207-26.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	126,5 KB 
ID:	37612
                            sigpic .

                            Comentariu


                            • #15
                              Ai bagat ceva banuti in masina...pe langa pretul de achizitie a masinii in sine(care din punctul meu de vedere e cam mare, chiar nu stiu de ce sunt asa scumpe masinutele din gama peugeot, ca totusi 207 nu e masina asa mare).
                              Chiar imi plac modificarile tale, cat ai dat pe instalatia de xenon originala Hella?

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X