Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

    DACIA LOGAN 2007 - 1.5DCI culoarea Rosu Pasion ;

    Prezentare exterior:
    -Kit exterior complet(bara fata/ spate+praguri+pasaje aripi fata/spate mai pronuntate - by ProStreet Tuning) eleron(by Pilot)
    -Jante PowerTech de 17 inch si latime 8J+distantiere de 3.5cm+3.5cm pe axa spate,
    -Faruri cu angel ayes(StreetStorm) si xenon pe faza scurta,
    -Stopuri cu leduri(StreetStorm),
    -Iluminare cu leduri la numarul de inmatriculare spate;
    -Oglinzi laterale de MCV.

    Prezentare interior:

    -Volan imbracat in piele rosie.
    -Schimbat lumini in bord cu ajutorul foliilor tip plasma de culoare rosu cu albastru.
    -Schimbat lumini consola centrala rosu cu albastru.
    -Inele ceasuri Duster.
    -Plafoniera cu module cu leduri albastre.
    -Lumini rosii sub pedalier.
    -Inele aeratoare rosii.
    -Consola centrala PH2 Prestige.
    -Grila custom schimbator viteza.
    -Suport de ochelari original Dacia.
    -Scaune fata incalzite.
    -Ceas de Boost(RaidHp) pentru monitorizarea presiunii in turbina, montat pe stalpul din stanga fata.
    -Aer conditionat
    -Oglinzi electrice

    Prezentare performante:

    -Motorul a beneficiat de o resoftare Stage 2 la DimSport in urma careia s-au inbunatatit performantele astfele la 160Nm initial am ajuns la un cuplu motor de 195Nm si de la 68 Cp in initial am ajuns la 98 Cp la motor(lucru care se poate vedea in graficul Dino afisat). Motorul functioneaza la o presiune de 1bar, presiune monitorizata de un ceas de boost de la RaidHp. Am montat un filtru de aer sport in carcasa originala de la K&N cu ajutorul caruia motorul urca mai repede in ture.
    -Avand in vedere ca am imbunatatit puterea motorului am considerat ca este normal sa imbunatatesc si franele in acest scop montand un set de discuri ventilate si perforate Zimmermann asociate cu placute de frana Ferodo Premier.
    -Este achizitionat si se va monta in curand un BOV pentru diesel.

    Prezentare audio/video:

    -DVD 1 DIN marca My Hav cu diagonala de 5 inch + touch screen + Bluetooth+ TV tuner;
    -2 parasolare cu display de 9 inch;
    -Oglinda retrovizoare cu display de 7 inch;
    -Difuzoare fata/spate JVC de 55 wat.

    Palmares:

    -BEST AUTOHTONA - 4Tuning Days Cluj 2008
    -BEST EXTERIOR la Tg. Mures BBT Tuning Show - 2008.
    -BEST AUTOHTONA - Night Shadow Tuning Show Alba Iulia 2010.
    -BEST AUTOHTONA - GLL Tuning Show Sibiu 2010.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	hhqa8xigrg.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	45,1 KB 
ID:	47826 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	3nmlqbasm7.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	48,7 KB 
ID:	47823 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	ddhu15p5ho.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	30,1 KB 
ID:	47820 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	uvtepnzzw7.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	102,9 KB 
ID:	47817 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	742rklyl1j.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	41,0 KB 
ID:	47827 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	fb213isem4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	33,3 KB 
ID:	47824 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	6o14leu34x.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	48,4 KB 
ID:	47821 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	n9go4trw51.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	54,4 KB 
ID:	47818 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	q1u8cvq95k.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	60,5 KB 
ID:	47828 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	qnceniaqr0.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	50,2 KB 
ID:	47825 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	if3uu1va3b.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	44,9 KB 
ID:	47822 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2ehrag2ds8.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	59,6 KB 
ID:	47819 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	images.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	6,6 KB 
ID:	48504
    34
    Foarte proasta.
    8,82%
    3
    Proasta.
    5,88%
    2
    Mediocra.
    8,82%
    3
    Buna.
    32,35%
    11
    Foarte buna.
    44,12%
    15
    sigpicFast&Furious

  • #2
    Stiu masina de pe alte site-uri , cum am spus si acolo , superba, n-am cuvinte , o masina in care s-au investit pe langa bani , multe ore de munca si multa pasiune .
    Multa bafta si sa plimbi numai fete cu ea , de la baieti se lasa arcurile !!!!!!!!!!

    Comentariu


    • #3
      Frumoasa masina.Sa o stapanesti sanatos.
      sigpicLogan 1.6 16v 85 SRY

      Comentariu


      • #4
        Sa o stapanesti sanatos!
        Dar am si eu o intrebare:la 98cai era nevoie de discuri perforate?
        Mazda RX-8, +250CP,K&N intake, Brembo brakes, Catless midpipe, Fujitsubo exhaust, 9500rpmm...

        Comentariu


        • #5
          De ce crezi ca nu ar avea nevoie de discuri ventilate si perforate?
          Am considerat ca primul lucru care este normal sa il faci in momentul in care cresti puterea motorului este sa faci si un upgrade la sistemul de franare, mai mult de atat in viitor se va monta si o turbina+intercooler mai mari care vor inbunatatii performantele motorului.
          sigpicFast&Furious

          Comentariu


          • #6
            Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine masina.
            Nu-mi vine sa cred...ai luat 30CP din remapare...nu e cam mult pentru intercooler-ul stock?
            PS. Cate ture ai invartit piulita la wastegate-ul de la turbina?

            Comentariu


            • #7
              Intercoolerul musai sa fie mai mare , iar turbina, eu zic ca face fata cu brio si cea actuala . Iar daca tot esti hotarat sa o schimbi , banuiesc ca iei una cu geometrie variabila.
              Personal ma incanta modificarile de ordin tehnic , cele legate de aspectul comerial , nu ma incalzesc . Poate pe viitor te orientezi la o suspensie sport , cel putin din poze nu pare sa ai , ca sa imbunatatesti performantele de stabilitate ale masini. Sunt curios legat de evacuare , ai ceva planuri ?
              In rest felicitari pt. munca depusa , si spor la tunareala !
              sigpic

              Comentariu


              • #8
                Postat în original de PWR Vezi post
                Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine masina.
                Nu-mi vine sa cred...ai luat 30CP din remapare...nu e cam mult pentru intercooler-ul stock?
                PS. Cate ture ai invartit piulita la wastegate-ul de la turbina?
                Multumesc de aprecieri.
                Dupa cate se poate vedea din graficul obtinut in urma testarii pe Dino anexat in primul post am obtinut 30 Cp in urma resoftarii, dar sa nu uitam ca resoftarea facuta este una Stage 2 si este facuta de profesionisti nu de "badea Gheorghe" la coltul blocului.
                La momentul asta intercoolerul este cel stok si nu a fost umblat deloc la Westgate-ul turbinei.
                sigpicFast&Furious

                Comentariu


                • #9
                  Postat în original de SAILOR MAN Vezi post
                  Intercoolerul musai sa fie mai mare , iar turbina, eu zic ca face fata cu brio si cea actuala . Iar daca tot esti hotarat sa o schimbi , banuiesc ca iei una cu geometrie variabila.
                  Personal ma incanta modificarile de ordin tehnic , cele legate de aspectul comerial , nu ma incalzesc . Poate pe viitor te orientezi la o suspensie sport , cel putin din poze nu pare sa ai , ca sa imbunatatesti performantele de stabilitate ale masini. Sunt curios legat de evacuare , ai ceva planuri ?
                  In rest felicitari pt. munca depusa , si spor la tunareala !
                  Am deja achizitionat si urmeaza sa se monteze un intercooler mai mare impreuna cu o tubulatura de inox.
                  Turbina inca nu stiu de care o sa fie, dar sigur o sa fie una mai performanta ca si cea originala.
                  In viitorul apropiat si evacuarea va fi una completa din inox imediat dupa catalizator si va fi dubla(stanga + dreapta).
                  Principala prioritate este achizitionarea unei suspensii K&W reglabila, plan care sper sa se materializeze cat mai curand posibil.
                  Poze cu intercoolerul:

                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DC090923001.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	397,2 KB 
ID:	38260 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DC090923002.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	458,7 KB 
ID:	38261 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DC090923004.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	409,9 KB 
ID:	38258 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DC090923003.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	454,3 KB 
ID:	38259
                  sigpicFast&Furious

                  Comentariu


                  • #10
                    Cat ai dat pe intercooler si ce model este...de unde l-ai achizitionat, mai multe detalii?

                    Comentariu


                    • #11
                      Intercoolerul este nou, l-am primit, este de Nisan si este aproape dublu ca dimensiuni fata de cel original.
                      sigpicFast&Furious

                      Comentariu


                      • #12
                        Filtru de aer sport K&N cum e cu el?...asta nu il schimbi la fiecare 10 000km? sau il cureti si il refolosesti? ca banuiesc ca nu e asa ieftin ca un filtru de aer stock diesel.

                        Comentariu


                        • #13
                          Filtru este K&N in carcasa originala se curata si se inpregneaza cu solutie la fiecare revizie.
                          sigpicFast&Furious

                          Comentariu


                          • #14
                            Cat ai dat pe filtru K&N si de unde l-ai luat?

                            Comentariu


                            • #15
                              Filtrul a fost 200 Ron si l-am luat de la un prieten care se pare ca este ceva dealer sau inportator.
                              sigpicFast&Furious

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X