Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

BMW E12,520i,1977,BBS Body Styling Kit

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • BMW E12,520i,1977,BBS Body Styling Kit

    Va salut!
    La rugamintea amicului meu CT-82-PWR ,prezint si eu aici masina mea.
    Este vorba de un BMW E12,prima serie 5,din 1977.Masina am restaurat-o complet acum 3 ani.Tot atunci i-am pus alt motor,adica un m20b20 motronic,de pe e34,alta transmisie,compatibila cu noul motor si alta punte spate,si interior de e28.Am investit foarte multa pasiune,munca si...bani in ea.
    Dotarile sunt urmatoarele-(precizez ca totul a fost pus de mine,masina neavand nici oglinzi electrice ca toate BMW):
    -body kit BBS-fata,spate si praguri(sunt in mare cautare de eleron)
    -jante BBS RC 17'',8j fata si 9j spate+BBS Style 5 pe 15'',pt iarna
    -diferential autoblocant,raport 3.91
    -interior piele(cu scaunele incalzite)
    -Cruise Control,sau pilot automat
    -servodirectie(masina nu a avut servo)
    -discuri fata ventilate(masina le avea pline)
    -amortizoare sport
    -volan M-Tech2,oglinda retrovizoare interioara M-Tech2,schimbator luminat M
    -4 geamuri electrice
    -oglinzi electrice si incalzite
    -duze spalatoare incalzite
    -parasolare+cassette-box iluminate
    -plafoniera cu lumini ambientale
    -faruri clare cu lupe,angel-eyes si xenon 6000k
    -alarma si inchidere centralizata OEM
    -inele ceasuri bord cromate
    -trimuri lemn interior originale,in conditiile in care e unicul interior care il stiu cu astfel de trimuri)
    -magazie de 6CD BMW+radio cass BMW BUSINESS RDS
    -sistem de navigatie

    cam atat despre dotari....la partea tehnica,80% e totul nou,de la articulatii,suspensie pana la piese motor,esapament si sistem franare

    Si ceva poze cu atelajul,cateva si de cand a fost dezasamblata 100% pt refacere:

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-06.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	121,6 KB 
ID:	47120Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-11.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	45,5 KB 
ID:	47116Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-10.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	104,0 KB 
ID:	47122Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-15.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	48,5 KB 
ID:	47130Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-19.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	174,1 KB 
ID:	47127Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-01.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	32,7 KB 
ID:	47124Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-03.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	143,4 KB 
ID:	47114Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-02.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	157,3 KB 
ID:	47115Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-09.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	105,3 KB 
ID:	47123Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-04.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	48,8 KB 
ID:	47128Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-18.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	173,0 KB 
ID:	47125Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-12.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	113,0 KB 
ID:	47113Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-14.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	109,7 KB 
ID:	47119Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-17.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	34,6 KB 
ID:	47118Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-07.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	94,9 KB 
ID:	47117Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-05.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	87,4 KB 
ID:	47129Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-08.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	175,4 KB 
ID:	47126Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	BMW-E12-520i-16.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	127,1 KB 
ID:	47121

  • #2
    foarte tare masina,e de apreciat ce ai facut din ea...bafta in continuare.

    Comentariu


    • #3
      Bine ai venit.
      Cati km are masina in prezent?

      Comentariu


      • #4
        Pfff...e greu de zis,,,,pe ceasuri,care apartin unui fost e28,are 238890mii...important e ca stiu la cati km am montat ceasurile cand am restaurat-o si imi contorizez perioadele de revizie,si alte schimburi.ca idee,chiar ieri am schimbat filtre si ulei,la 8000km,asta e intervalul meu la care ii schimb consumabilele.
        Caroseria,ca tabla,a fost plimbata cred ca peste 3-400mii km,fiind din 77.

        Referitor al motor...masina de unde am luat motorul acu 3 ani avea parca 180 si ceva de mii,era un e34 din 90,de austria..ce am mai facut eu...eu zic ca undeva la peste 250mii sa aibe reali,motorul avea distributia originala cand l-am luat,si am schimbat-o la urgenta,cureaua cred ca mai avea un pic si se rupea,avea crapaturi...oricum nu conteaza pt mine asta,momentan merge super ok motorul,nu a fost desfacut niciodata cred..astept sa s edea pe ulei si il refac total.

        Comentariu


        • #5
          Pffff .......... chiar esti de apreciat , la 25 ani sa reusesti asemenea masina sa o aduci la viata este greu ( este mai batrana ca mine) , toata lauda pt tine si aprecieri pt masina , te-ai gandit vreodata sa o faci pt prezentari la saloane? Toate cele bune de la Craiova.

          Comentariu


          • #6
            Mersi de cuvinte!
            ...ca sa o fac pt saloane....imi tr bani,ca idei si munca sunt...nici acum 3 ani nu au fost bani ca s ao refac asa cum aveam in cap,nu mi/am permis atunci un tinichigiu /vopsitor bun/scump,drept dovada ca pe alocuri a mai aparut cate un punct de rugina sau a mai sarit vopseaua jos de tot pe la praguri...asta este,imi doresc sa o restaurez iarasi,impreuna cu un e21 320 din 79 si un e24 635csi din 82...la 635 e cel mai mult de munca...sanatate sa fie.

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de db85amd Vezi post
              schimbator luminat M
              Banuiesc ca asta l-ai facut tu asa...ai bagat niste leduri in interior?

              Comentariu


              • #8
                Felicitari pentru masina, in asa timpuri prea putini se mai apuca de restaurat masini , multi km si sa te bucuri de ea.
                sigpicLogan 1.6 16v 85 SRY

                Comentariu


                • #9
                  Postat în original de PWR Vezi post
                  Banuiesc ca asta l-ai facut tu asa...ai bagat niste leduri in interior?
                  schimbatorul este oem,cumparat anul trecut nou de la bmw pitesti,undeva la 400ron
                  am avut si unul facut de mine,insa nu se compara

                  Postat în original de speed Vezi post
                  Felicitari pentru masina, in asa timpuri prea putini se mai apuca de restaurat masini , multi km si sa te bucuri de ea.
                  multumesc

                  Comentariu


                  • #10
                    Postat în original de db85amd Vezi post
                    Va salut!
                    La rugamintea amicului meu CT-82-PWR ,prezint si eu aici masina mea.
                    Este vorba de un BMW E12,prima serie 5,din 1977.Masina am restaurat-o complet acum 3 ani.Tot atunci i-am pus alt motor,adica un m20b20 motronic,de pe e34,alta transmisie,compatibila cu noul motor si alta punte spate,si interior de e28.Am investit foarte multa pasiune,munca si...bani in ea.
                    Dotarile sunt urmatoarele-(precizez ca totul a fost pus de mine,masina neavand nici oglinzi electrice ca toate BMW):
                    -body kit BBS-fata,spate si praguri(sunt in mare cautare de eleron)
                    -jante BBS RC 17'',8j fata si 9j spate+BBS Style 5 pe 15'',pt iarna
                    -diferential autoblocant,raport 3.91
                    -interior piele(cu scaunele incalzite)
                    -Cruise Control,sau pilot automat
                    -servodirectie(masina nu a avut servo)
                    -discuri fata ventilate(masina le avea pline)
                    -amortizoare sport
                    -volan M-Tech2,oglinda retrovizoare interioara M-Tech2,schimbator luminat M
                    -4 geamuri electrice
                    -oglinzi electrice si incalzite
                    -duze spalatoare incalzite
                    -parasolare+cassette-box iluminate
                    -plafoniera cu lumini ambientale
                    -faruri clare cu lupe,angel-eyes si xenon 6000k
                    -alarma si inchidere centralizata OEM
                    -inele ceasuri bord cromate
                    -trimuri lemn interior originale,in conditiile in care e unicul interior care il stiu cu astfel de trimuri)
                    -magazie de 6CD BMW+radio cass BMW BUSINESS RDS
                    -sistem de navigatie

                    cam atat despre dotari....la partea tehnica,80% e totul nou,de la articulatii,suspensie pana la piese motor,esapament si sistem franare

                    Si ceva poze cu atelajul,cateva si de cand a fost dezasamblata 100% pt refacere:
                    WW cate optiuni are masina asta!!! Super!!! Felicitari!!!
                    Renault Megane Classic LOWrider
                    sigpic

                    Comentariu


                    • #11
                      superb!!!
                      My E30 318i M10
                      sigpic
                      C.S. BlackSamurai

                      Comentariu


                      • #12
                        De ffff multa vreme nu am mai vazut modelul asta pe strada . Parca au disparut in mod misterios. Fata de cum era , ai facut un lucru minunat cu masina. Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada ! Sa ai mare grija de ea , ca e unica.
                        sigpic

                        Comentariu


                        • #13
                          Adaugam pe lista de optiuni spalatoare faruri.
                          Sunt de pe un e32 750iL,insa s-au pupat perfect cu bara rechinului meu
                          Ramane acum sa construiesc restul instalatiei,furtune,vas pt stropgel,,,maneta cu butonul "S" o am,originala.
                          Pentru cine nu stie,la bmw cu spalator faruri,pe maneta de stergatoare,in capatul ei,omolog manetei cu BC,exista un buton cu "S",cica prescurtarea de la INTENSIVE CLEANER...asta asa ca info.

                          Comentariu


                          • #14
                            Ce ai mai facut la masinuta?
                            Ai rezolvat cu instalatia pentru spalarea farurilor?

                            Comentariu


                            • #15
                              Superba , masina , ce sa zic tare , ma impresionat mult ce se poate cu o masina veche , arata foare bine .

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X