Va salut!
La rugamintea amicului meu CT-82-PWR ,prezint si eu aici masina mea.
Este vorba de un BMW E12,prima serie 5,din 1977.Masina am restaurat-o complet acum 3 ani.Tot atunci i-am pus alt motor,adica un m20b20 motronic,de pe e34,alta transmisie,compatibila cu noul motor si alta punte spate,si interior de e28.Am investit foarte multa pasiune,munca si...bani in ea.
Dotarile sunt urmatoarele-(precizez ca totul a fost pus de mine,masina neavand nici oglinzi electrice ca toate BMW):
-body kit BBS-fata,spate si praguri(sunt in mare cautare de eleron)
-jante BBS RC 17'',8j fata si 9j spate+BBS Style 5 pe 15'',pt iarna
-diferential autoblocant,raport 3.91
-interior piele(cu scaunele incalzite)
-Cruise Control,sau pilot automat
-servodirectie(masina nu a avut servo)
-discuri fata ventilate(masina le avea pline)
-amortizoare sport
-volan M-Tech2,oglinda retrovizoare interioara M-Tech2,schimbator luminat M
-4 geamuri electrice
-oglinzi electrice si incalzite
-duze spalatoare incalzite
-parasolare+cassette-box iluminate
-plafoniera cu lumini ambientale
-faruri clare cu lupe,angel-eyes si xenon 6000k
-alarma si inchidere centralizata OEM
-inele ceasuri bord cromate
-trimuri lemn interior originale,in conditiile in care e unicul interior care il stiu cu astfel de trimuri)
-magazie de 6CD BMW+radio cass BMW BUSINESS RDS
-sistem de navigatie
cam atat despre dotari....la partea tehnica,80% e totul nou,de la articulatii,suspensie pana la piese motor,esapament si sistem franare
Si ceva poze cu atelajul,cateva si de cand a fost dezasamblata 100% pt refacere:

















La rugamintea amicului meu CT-82-PWR ,prezint si eu aici masina mea.
Este vorba de un BMW E12,prima serie 5,din 1977.Masina am restaurat-o complet acum 3 ani.Tot atunci i-am pus alt motor,adica un m20b20 motronic,de pe e34,alta transmisie,compatibila cu noul motor si alta punte spate,si interior de e28.Am investit foarte multa pasiune,munca si...bani in ea.
Dotarile sunt urmatoarele-(precizez ca totul a fost pus de mine,masina neavand nici oglinzi electrice ca toate BMW):
-body kit BBS-fata,spate si praguri(sunt in mare cautare de eleron)
-jante BBS RC 17'',8j fata si 9j spate+BBS Style 5 pe 15'',pt iarna
-diferential autoblocant,raport 3.91
-interior piele(cu scaunele incalzite)
-Cruise Control,sau pilot automat
-servodirectie(masina nu a avut servo)
-discuri fata ventilate(masina le avea pline)
-amortizoare sport
-volan M-Tech2,oglinda retrovizoare interioara M-Tech2,schimbator luminat M
-4 geamuri electrice
-oglinzi electrice si incalzite
-duze spalatoare incalzite
-parasolare+cassette-box iluminate
-plafoniera cu lumini ambientale
-faruri clare cu lupe,angel-eyes si xenon 6000k
-alarma si inchidere centralizata OEM
-inele ceasuri bord cromate
-trimuri lemn interior originale,in conditiile in care e unicul interior care il stiu cu astfel de trimuri)
-magazie de 6CD BMW+radio cass BMW BUSINESS RDS
-sistem de navigatie
cam atat despre dotari....la partea tehnica,80% e totul nou,de la articulatii,suspensie pana la piese motor,esapament si sistem franare
Si ceva poze cu atelajul,cateva si de cand a fost dezasamblata 100% pt refacere:
Comentariu