Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Alfa Romeo 156 1.9JTD 145CP "RedPassion"

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Astazi am dat cu aspiatorul prin masina,ocazie cu care am observat ca pe folia de pe luneta a aparut un fel de sclipici,ceva de genul panzei de paianjen,chestie care se ia usor prin stergere cu o carpa...ce este chestia aia?Este normal sa apara pe folie asa ceva?Vad ca la cea de pe geamurile laterale nu a aparut acest fenomen ciudat!!!Am inteles ca din cauza expuneri la soare,ger si zapada stickerele facute dintr-un material probabil mediocru sa se deterioreze,mai ales ca sunt lipite in exterior...no problem se fac altele,mai putin cele primite la Centenar de care chiar imi pare rau,dar folia care este special conceputa pentru a fi pusa pe geamuri,sincer nu prea inteleg???Mentionez ca este pusa in service auto specializat si autorizat din RO.
    Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

    sigpic

    Comentariu


    • #47
      Salut
      Noutati: Asadar dupa aproximativ doi ani de semnale "încurajatoare"date de catre baterie,in sfarsit Sambata trecuta m-a lasat definitiv.Deci am schimbat vechia baterie cu o alta mai mare in dimensiuni cat si in Ah,practic am pus una originala.Cu ocazia asta am bagat si furtunul de la intercooler asa cum ar fi trebuit sa-l bage si mecanicul care la schimbat in urma cu un an si bineinteles si colierul...cel vechi s-a dat peste cap.Mai trebuie sa schimb distributia...undeva pe la sfarsitul lunii,sa iau patru gume serioase si pe urma pot sa stau linistit si sa astept concediul.
      PS:Vad ca fenomenul aparut la folia de pe luneta este o problema de domeniul The X Files
      Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

      sigpic

      Comentariu


      • #48
        Upgrade

        Schimbat kit distributie la 108350 km,cel vechi mai prezenta garantie in jur de 10-15 mii km.
        Schimbat curea accessori /role.De fapt din cauza ei am schimbat si distributia...fluiera rau de tot la acceleratie.
        Schimbat uleiul,filtru ulei ,filtru motorina si filtru aer.
        Schimbate discurile plus placutele frana doar pe fata,pe spate sunt OK.
        Schimbat un colier la un furtun,cel vechi nu strangea bine si ieseau vapori de ulei.
        Revizie complecta la sange in urma careia nu s-a gasit nimic sa prezinte uzura.
        Total 670 coco!!!
        Asigurarea,facut plinul si setul de gume noi,vor fi alti bani o alta gaura in buget...doar prima avea nevoie de o sora
        ....................
        Ieri am facut verificaria tehnica si noxele(sa pot circula prin Roma),pentru ca scadeau in 6 Sept. si am schimbat gumele...am pus Bridgestone Turanza,Michelin erau mai scumpe cu 25 de coco bucata,deci veneau cu 100 de eur mai mult!!!Astazi cand am spalat masina am vazut fara sa vreau ca pe fata clapacioacele sunt made in France,iar pe spate made in Poland!Oare conteaza ca sunt produse in dou tari diferite?Ma gandesc sa le las asa sa testez sa vad care tin mai mult...eu le inversez o data la 20 de mii km cand schimb uleiul,deci uzura teoretic ar trebui sa fie la fel.
        Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

        sigpic

        Comentariu


        • #49
          Nu conteaza in ce tara sunt facute anvelopele atata timp cat sunt aceeasi marca/model, cat te-au costat anvelopele si ce dimensiune sunt 205/55/16?

          Comentariu


          • #50
            La servis / vulcanizare costa un pic mai mult ca la magazinele de piese auto,pentru ca intra in pret manopera,echilibratura si ventilul.Deci au fost 100 euro bucata(total 400 euro),plus 30 de euro convergenta.Dimensiunile care le am pe masina sunt 205/55/R16...avea la acelas pret si Pirelli P7000,dar am preferat Bridgestone, Pirelli sunt mai moi si se uzeaza mai repede.
            Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

            sigpic

            Comentariu


            • #51
              Salut...Imi poate spune si mie cineva,din ce motiv sa aprins pentru cateva secunde martorul de la baterie?Sa aprins cateva secunde in momentul plecarii de pe loc...chestia asta sa intamplat doar de doua ori pana acum si cum am spus,doar la plecarea de pe loc cu motorul turat usor!Sa se fi oxidat ceva contacte si sa fie doar inceputul unor viitoare probleme alternator - releu incarcare?Sau e din cauza turatiei,o idee mai mica decat ar fi normal la un motor resoftat,la plecarea de pe loc pe un drum cu denivelari si gropane?
              Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

              sigpic

              Comentariu


              • #52
                Sa nu fie defect alternatorul...

                Comentariu


                • #53
                  Salut!

                  @ PWR Cum fenomenul nu a mai aparut pana acum,mai mult ca sigur ca atunci,sa intamplat din vina soferului!Sau poate am fost eu chior si am vazut de fapt alt martor aprins pe ceas,cel de deasupra !!!

                  Totusi de data aceasta la masina mea a aparut recent o chestie tare ciudata.Sa va explic...eu folosesc foarte des Tom Tom-ul,pe care il alimentez folosind curent de la priza pentru bricheta.Brusc m-am trezit ca dintr-o data Tom Tom-ul nu se mai alimenteaza deloc.Am verificat si am observat ca acel led de culoare rosie,aflat pe incarcator(stecher) clipeste in ritm constant.Acest clipit are acelasi ritm in toate cazurile:la acceleratie,la relanti si cu motorul oprit(contact pus)!!!Problema e ca initial ledul sta aprins puternic,dar cand incerc sa deschid navigatorul,se stinge pentru o secunda,iar dupa aceia se aprinde dar lumineaza la o intensitate mai mica decat ar fi normal...sau incepe sa clipeasca,dar fara sa se stinga complect.Care ar putea fi cauza acestui fenomen ciudat?Curios ca bricheta functioneaza normal,deci se pot aprinde tigarile cu ea!?!
                  Toate cele bune!
                  Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

                  sigpic

                  Comentariu


                  • #54
                    Schimba incarcatorul de la navigator , parerea mea.
                    Daca bricheta merge inseamna ca este defect incarcatorul care alimenteaza GPS-ul.

                    Comentariu


                    • #55
                      Salut,
                      @ adrian Ai avut mare dreptate
                      Am rezolvat problema doar dupa ce am desfacut incarcatorul usb original spart si pe cel din discutia de mai sus cumparat de la chinezi cu 1 euro.Pai e diferenta mare,cel original pe langa o bobina mai are si vreo 4 piese,iar cel de la chinezi are doar o singura piesa si aia dubioasa rau de tot!In fine intre timp a trebuit sa schimb din nou bratele superioare si inferioare,dar de data aceasta am pus unele originale,care sa fiu sincer,mi-au facut o gaura enorma in bugetul alocat chestiunilor personale! Sper ca acestea la cat am dat pe ele,sa ma tina mai mult decat cele vechi.
                      Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

                      sigpic

                      Comentariu


                      • #56
                        Salut,

                        Hm..... totusi se putea si mai rau...la cum sunt fabricate autoturismele acum, nu se compara cu cele mai "in varsta" .
                        Un brat , bielete de directie sau antiruliu este prea "fina " investitia , dar sa investesti in pompa de motorina sau injectoare, turbina , etc........

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X