Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Dacia Logan power by Diesel

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Dacia Logan power by Diesel

    Asta e masina mea...un Logan 1.5 dCI 70cp ph1 Euro 4 din 2007, m-a costat 8500 euro+ modificarile ulterioare inca vreo 3000euro.
    Sunt destul de multumit de masina, in special de consum(foarte mic, 5,5% oras, iar extraurban 4% la 100km/h).
    Am de gand sa o pastrez mult timp de acum incolo ca a-2-a masina in familie.

    Modificari aduse:

    - Oglinzi electrice si incalzite de prestige.
    - Tablou de bord prestige(varianta dci) cu consum instant.
    - Schimbat leduri tablou de bord(leduri albe cu ace rosii).
    - Schimbat lumini consola centrala,plafoniera,cel din portbagaj,nr inmatriculare cu leduri albe.
    - CD Player Pionner DEH-P65BT + 2 difuzoare pe fata(13cm) Infinity 75W rms + 2 difuzoare pe spate de 16.5cm Alpine 60W rms.
    - Anvelope Good Year Eagle F1 GS-D3 195/55/ZR15.
    - Jante aluminiu OZ Hydra 15".
    - Resoftat ECU chiptuning +20CP by Dimsport.
    - Faruri Angel Eyes + schimbat lumina de pozitie din ele cu leduri alb rece.
    - Stopuri negre cu geam clar si leduri pe pozitie.
    - Xenon 35W(pe faza scurta), Xenon 50W(pe faza lunga), Xenon 35W proiectoare.
    - Folie omologata Llumar 5% spate si 73% fata.
    - Tips toba finala Borla de inox.
    - Schimbat spoiler fata cu unul de MCV
    - Arcuri sport Eibach(4 cm mai joasa) + amortizoare sport Bilstein B8.
    - insonorizat usile fata cu Standartplast Vibroplast M1 + Hushmat Ultra Bulk Pack A500.
    - insonorizat plafon(fonic dar mai ales termic) cu Hushmat Ultra Bulk Pack A500 + Standartplast Splen 3008.

    Modificari viitoare:
    - insonorizat podeaua si in spatele bordului
    - schimbat intercooler cu unul putin mai mare + tubulatura de inox pana in turbina.
    - mi-as fi dorit sa-i schimb si turbina(cu una de pe duster-ul de 110cp diesel), sa-i schimb si injectoarele(tot de pe duster), ambreiaj...dar e mult prea scump.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT82PWR.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	447,2 KB 
ID:	48609 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR-008.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	406,5 KB 
ID:	48610 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR November 2008 020.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	414,3 KB 
ID:	48611 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR November 2008 032.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	494,7 KB 
ID:	48612 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR November 2008 036.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	441,3 KB 
ID:	48613 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR November 2008 008.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	441,1 KB 
ID:	48614 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR November 2008 014.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	359,0 KB 
ID:	48615 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	CT-82-PWR November 2008 051.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	174,6 KB 
ID:	48616 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Xenoane 004.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	336,2 KB 
ID:	48617 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Xenoane 007.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	349,3 KB 
ID:	48618 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Xenoane 011.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	293,2 KB 
ID:	48619 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Xenoane 016.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	226,1 KB 
ID:	48620 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Bord Prestige dci cu noi lumini 002.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	127,9 KB 
ID:	48621 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Bord Prestige dci cu noi lumini 006.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	125,6 KB 
ID:	48622 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Bord Prestige dci cu noi lumini 012.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	168,9 KB 
ID:	48623 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Arcurile mele sport 005.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	432,9 KB 
ID:	48624

  • #2
    In sfarsit ai facut my ride.
    Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos.
    sigpicLogan 1.6 16v 85 SRY

    Comentariu


    • #3
      Ti ai luat de curand H&R? ca asta toamna a mea era mult mai joasa cand ne am intalnit..asta si cu cauciucuri de tractor
      sigpic

      Comentariu


      • #4
        Mai , sa sti ca de mult vreau si eu sa-mi pun Xenon pe masinuta mea , dar tot nu prind curaj . Am auzit fel de fel de povesti nemuritoare , ba ca se duc balasturile, ba ca se ard becurile mai ceva ca floricelele . Si sunt destul de piperate ca piese de schimb . Poate faci tu ceva lumina pe tema asta , sa distrugi mitul asta .
        E adevarat?
        In alta ordine de idei , masina imi place , ca nu ai tras de tuningul ala la extrem , si ai facut ceva cu gust . Nu stiu, dar parca si culoarea o ajuta in sensul asta .
        Cati km are acum ? Te intreb ca-i sora cu a mea, si deaia. Ceva probleme , ai intampinat la ea ?
        Sa sti ca astept niste raspunsuri sincere , nu vrajeli ca nu suntem copii mici.
        sigpic

        Comentariu


        • #5
          In fine ti-ai pus si tu masina . Ce naiba sa zic doar stii parerea mea despre aceasta masinuta .
          https://www.facebook.com/www.crisgarage.ro

          Comentariu


          • #6
            Postat în original de Geo Vezi post
            Ti ai luat de curand H&R? ca asta toamna a mea era mult mai joasa cand ne am intalnit..asta si cu cauciucuri de tractor
            Am scris din greseala(copiat de pe alt site fara sa verific) am avut si H&R dar doar pentru 1 luna....in rest am revenit la Eibach ca e mai ok pentru drumurile din tara noastra si mai ales ca e o masina de zi cu zi.
            Postat în original de SAILOR MAN Vezi post
            Mai , sa sti ca de mult vreau si eu sa-mi pun Xenon pe masinuta mea , dar tot nu prind curaj . Am auzit fel de fel de povesti nemuritoare , ba ca se duc balasturile, ba ca se ard becurile mai ceva ca floricelele . Si sunt destul de piperate ca piese de schimb . Poate faci tu ceva lumina pe tema asta , sa distrugi mitul asta .
            E adevarat?
            Cati km are acum ? Te intreb ca-i sora cu a mea, si deaia. Ceva probleme , ai intampinat la ea ?
            Sa sti ca astept niste raspunsuri sincere , nu vrajeli ca nu suntem copii mici.
            Sincer chiar nu am avut probleme cu ele...un singur balast s-a ars in 2 ani(si ala mi l-au schimbat gratis pe garantie) si asta pentru ca am dat prea multe flash-uri...in rest daca esti unul care nu prea da flash-uri nu ai nicio problema.
            Deci iti recomand sa-ti pui xenon...chiar se merita si vei avea mai multa lumina, eu mai mult obligat mi-am pus xenon din cauza farurilor(lumineaza mai prost ca cele stock de fabrica).
            Din ce-am auzit asa un bec xenon se arde mult mai greu decat un bec halogen, cel putin mie nu mi s-a ars nici pe proiectoare nici faza scurta/lunga...daca e sa cedeze ceva sunt balasturile.
            Un balast bun(generatie 2010/2011) cu 2 ani garantie costa 30 euro si rezista si la flash-uri multe fiind de generatie mai noua...cu 2 micro-procesoare,etc.
            Iar km...am aproape 66000....cu absolut nicio problema pana acuma de cand am masina pe partea de motor...si cu multa motorina non-peco(adica la pret de jumate fata de peco).
            Daca e sa fac un top asa din ce modificari am facut ar fi asa:
            1.Resoftare
            2.Arcuri(fiind mai joasa).
            3.Xenon
            4.Insonorizat
            5.Folie pe geamuri

            Cam asta ar fi ordinea prioritatilor...cel putin in cazul meu.

            Comentariu


            • #7
              Arata bine masina, dar parca ar merge niste jante mai mari .
              S-o stapanesti sanatos!
              I don`t drive fast, I just fly low!
              DDK Photography
              sigpic

              Comentariu


              • #8
                Salutare
                Frumoasa masina ai.
                Te rog spune-mi si mie cu cati cm se lasa masina mai jos dupa montarea arcurilor Eibach si cum se comporta pe telescoapele originale?
                Bafta la tuning!!!
                sigpicFast&Furious

                Comentariu


                • #9
                  PWR apropo m-a oprit rarul pe mine,mi-a luat certificatul pentru folie pe fata si -a uitat daca am xenon in faruri cica nu ai voie.
                  sigpicLogan 1.6 16v 85 SRY

                  Comentariu


                  • #10
                    Postat în original de DJ35DDK Vezi post
                    Arata bine masina, dar parca ar merge niste jante mai mari .
                    S-o stapanesti sanatos!
                    Merci mult, ar merge niste jante pe 16" cu anvelope 195/55/16 sau 205/55/16 dar acum e prea tarziu si numai fac nicio investitie in jante.
                    Postat în original de Fast&Furious Vezi post
                    Salutare
                    Frumoasa masina ai.
                    Te rog spune-mi si mie cu cati cm se lasa masina mai jos dupa montarea arcurilor Eibach si cum se comporta pe telescoapele originale?
                    Bafta la tuning!!!
                    Merci.
                    Mai ce sa zic, masina se comporta foarte bine, sunt multumit, deci daca iti folosesti masina zilnic iti recomand combinatia asta arcuri Eibach+ amortizoare de fabrica sau Monroe pe gaz...orice dar numai sa nu pui amortizoare sport pentru ca masina devine foarte rigida si simti orice denivelare din asfalt...numai zic ca daca ai luat si o groapa(adanca de 10cm)...iti spargi rulmenti din fuzete,etc....deci o sa ai numai probleme cu ele...mai nimeresti si o bucata de drum mai proasta din drumurile patriei si te obliga se reduci mult viteza(altfel dezmembrezi masina,practic nu ai amortizare mai deloc).
                    Cu amortizoarele sport singurul avantaj este ca poti lua curbele cu viteza putin mai mare(cam +10km/h)...si masina numai "topaie"...pur si simplu se muleaza pe asfalt, si pe franare poate o idee ceva mai bine sa franeze, deci ma repet..pentru o masina folosita zilnic(servici-casa, sau sa iesi in vacante) nu se merita deloc.

                    Comentariu


                    • #11
                      Eram curios si cati cm se lasa mai jos masina dupa montarea arcurilor.
                      sigpicFast&Furious

                      Comentariu


                      • #12
                        Fast the furious arcurile Eibach lasa 3 - 3.5 cm. Sunt ok arcurile nu ti clantane dintii in gura asa tare dar nici stock nu mai e. Ce am observat eu ca daca iau curbele mai " incet " se apleaca putin mai mult daca le iau mai rapid parca se intareste suspensia, devine mai stabila cel putin eu asta am observat. Oricum se pupa bine Eibach cu Monroe pe gaz.

                        PWR-ule pe viitor ce mai ai de gand sa i faci ? De ce nu incerci clean style ?
                        https://www.facebook.com/www.crisgarage.ro

                        Comentariu


                        • #13
                          Foarte frumoasa masina.
                          bafta la modificari in continuare.
                          sigpicLogan 1.4 MPI
                          Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                          Comentariu


                          • #14
                            Merci mult alin.
                            Postat în original de Fast&Furious Vezi post
                            Eram curios si cati cm se lasa mai jos masina dupa montarea arcurilor.
                            Cam 4 cm, vezi ca am scris si in primul meu post de mai sus, iar H&R coboara 4,5cm...iti zic din experienta ca le-am avut pe amandoua pe masina...si am masurat sa vad exact diferentele.
                            Postat în original de Christnacht Vezi post
                            PWR-ule pe viitor ce mai ai de gand sa i faci ? De ce nu incerci clean style ?
                            Nu ii mai fac nimic clean , ce am de gand pe viitor vezi ca am scris in primul meu post de sus,altceva nu ii mai fac ca nu se merita sa mai bag asa de multi bani.

                            Comentariu


                            • #15
                              Frumoasa masina , chiar imi place cum a iesit. Prietena si-a luat unu din 2008 varianta kiss fm si am de gand sa il fac ca al tau , succes in continuate
                              Subaru Impreza 2.0R Sport

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X