Din poze a iesit super vopsita ... pune-te pe modificat si nu te mai gandi ca a fost vopsita ca a fost nu stiu cum . Gandeste te ca din fabrica nu iti da multe maini de lac deci la un service se vopseste mult mai bine chiar daca mai ramane o mizerie, un lac putin scurs dar barami sti ca ai 2 maini de lac pe masina deci e mult mai rezistenta vopseaua acum fata de cea din fabrica. Cand am lucrat la service si vopsitorii ziceau ca din fabrica la loganuri se da doar cu un strat de lac atat dar ei dadeau 2. Se si vedea diferenta cand vedeai o masina proaspat vopsita imediat iti dadeai seama ca are stratul de lac calumea. Parerea mea e sa pastrezi Loganelul si sa ti-l faci asa dupa bunul plac. Barami aceasta masina este noua. Eu unu n-as da niciodata o masina noua pe un sh, nu imi imaginez sa plec de la o masina noua si sa trec dupa aceea la sh.
O sa arate bine cu suspensia dar poate te orientezi si spre H&R ( lasa mai mult fata de Eibach ) dar daca vrei Eibach nici cu astea nu o sa ti para rau. Nu sunt asa dure ca H&R dar se simte diferenta imediat dupa ce le-ai montat. Numai bine si spor la modificari
O sa arate bine cu suspensia dar poate te orientezi si spre H&R ( lasa mai mult fata de Eibach ) dar daca vrei Eibach nici cu astea nu o sa ti para rau. Nu sunt asa dure ca H&R dar se simte diferenta imediat dupa ce le-ai montat. Numai bine si spor la modificari
Comentariu