Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Intrerupe cand o pornesc!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Intrerupe cand o pornesc!

    BUNA,

    Sunt proprietarul unui citroen C4 1.4 benzina.Am o nelamurire si anume , daca nu stau sa se incalzeasca motorul macar 1-2 minute si plec masina intrerupe.Deci cand este in sarcina si neincalzit motorul tinde sa cada in bot.Simptoma asta tine vreo 2 minute dupa care revine la normal .Practic cand ii dau gaz scutura ca si cum ar intrerupe.Ar fi bujiile de vina?Sau pompa de benzina?Ideea este k masina este noua ,am cu ea 7000km.Daca are cineva o banuiala asupra problemei as fi recunoscator.

    Multumesc

  • #2
    Ori fisele , ori una din buji face figuri. Cu motorul rece , poti scoate bujiile una cate una afara , si le controlezi : distanta la electrod , culoare .
    In bord nu ai nici un martor aprins cand face figurile alea? Ca ai putea sa o pui pe un tester si iti va zice de ce sufera.
    L.E. = Oricum ai garantie la ea ... asa ca dute la reprezentanta si vezi ce zic aia.
    sigpic

    Comentariu


    • #3
      Sau poate este din cauza benzinei.......
      La o masina noua de 7000 km foarte rar se intampla astfel de minuni.
      Alimenteaza de la Rompetrol ( are aditiv in ea) si poate nu mai are astfel de simpotome.

      Comentariu


      • #4
        Bre, cine te-a invatat pe tine sa scoti bujiile ma la motoare de genu? Crezi ca e vapor si merge cu smoala? Pentru asta exista softuri de diagnoza, nu se mai scot bujiile de mult ...
        sigpic

        Comentariu


        • #5
          Cel mai corect fiind si masina noua...banuiesc ca ai cumparat-o din reprezentanta, avand si garantie, te duci si o rezolvi acolo in mod absolut gratuit...nu te costa nimic...decat timpul pierdut pana acolo.
          Ei o pun pe tester si si in cateva minute iti gasesc defectul.
          PS. Daca rezolvi problema sa revii si pe aici si sa ne spui care era defectul.

          Comentariu


          • #6
            Am sa fac la reprezentanta o vizita, si am sa va tin la curent .


            numai bine

            Comentariu


            • #7
              Nu ai depistat pana la urma care-i buba ? Poate ne zici si noua .
              sigpic

              Comentariu


              • #8
                Urmez sfaturile primite de la service

                Buna,
                Abia ieri am reusit sa ajung la reprezentanta.
                Concluzia este urmatoarea: Masina a fost verificata pe tester si nu a ridicat nici un fel de problema, calculatorul functioneza in parametri normali, bujiile la fel, fisele sunt ok , alimentarea asemenea, iar filtrele se prezinta a fi bune.
                Sfatul, sau pretentia sefului de service este ca de fiecare data cand pornesc masina indiferent de motor rece sau cald sa astept sa se stinga martorii din bord (ciudat stiam ca numai la diesel se aplica) iar daca motorul este rece sa astept un interval de pana la 1 min pentru ca motorul sa apuce sa se optimizeze (ulei, compresie, alimentare, etc).La oprierea motorului ar fi indicat sa nu intrerup direct dupa o parcurgere mai indelungata sau dupa utilizarea motorului la plaje inalte de turatie(stiam ca numai la diesel se aplica).Partea amuzanta este ca daca se respecta directivele mai sus mentionate masina nu ridica probleme.

                Comentariu


                • #9
                  Multa electronica......
                  Anii 2000 ..... cam asa este........complicate , masini care treptat isi pierd din tehnologia mecanica si savureaza tehnologia electronica...

                  Comentariu


                  • #10
                    Si la benzina astepti sa se stinga martori din bord...eu asa stiu...deci aici cred ca au dreptate.
                    La fel si la oprire...de exemplu daca ai mers cu masina in blana schimbat la 4500-5500rpm...e bine ca sa mai lasi motorul putin(1 minut-2) sa mearga la relanti inainte sa-l opresti...asta e valabil in general la motoarele cu turbina(diesel si benzina)...in felul asta se protejeaza turbina...dar cred ca se poate aplica si la motoare aspirate cum ar fi al tau.

                    Comentariu


                    • #11
                      Aici au dreptate "service"-rii : la masinile de generatie noua , dupa 2000 , pornirea se face numai dupa ce se sting martorii de pe bord , mai precis dupa ce se face amorsarea intregului sistem de pornire si alimentare al masinii......Daca ai respectat ce au spus ei si masina merge asa cum trebuie inseamna ca stii ce ai de facut de-acum inainte ca sa nu mai ai probleme
                      Si Vis Pacem , Parabellum !!!

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X