Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Modificari tehnice vs. Modificari software

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Modificari tehnice vs. Modificari software

    Fiecare ce ar prefera, si ce considera mai benefic pentru masina lui?

    Cip-tuning(resoftare) sau modificari tehnice?

    Cand am zis modificari tehnice...m-am referit la chestii usoare care pot da puterea unui cip (evacuare, admisie, intercooler mai mare etc.), la un cost nu cu mult mai mare.

  • #2
    Nu cred ca exista un versus..depinzand totusi si de ce fel de motor vorbim..la un benzinar de exemplu, ca sa simti resoftarea cu adevarat e necesar- da nu obligatoriu- un filtru de aer sport, o admisie mai mare, o evacuare schimbata, ca are nevoie de aer mai mult...da nu e obligatoriu..la un diesel care are deja un turbo, e mai usor..obtii mai multa putere fara sa schimbi piese.
    sigpic

    Comentariu


    • #3
      Da Geo, ai un anume avantaj sa zicem asa. Dar ca sa fie meniul complet , incepi sa bagi ceva malai in masina , sa o faci "custom" .In afara de modificarile ce tin de motor cu resoftare si toate piesele ce-l fac mai nervos, mai modifici si evacuarea , cu ceva mai larg si de cele mai multe ori si zgomotoasa, ca asa daa bine. Modifici sistem de franare , ca nu-ti place cat de promta era inainte , si schimbi discurile , placutele , etrierele , si chiar lichidul de frana , cu ceva mult mai performant.
      Pe urma , amortizoarele , ca sa-ti tina masina pe asfalt fara sa mai topaie , si sa fie si sist. de franare mai eficient. Urmeaza arcurile , pui ceva mai tare , sa nu se mai incline in curbe , chiar daca are si efecte negative , si stiti la ce ma refer .
      Aceste modificari nu se vad , se simt , si drept urmare incepi sa umbli si la aspectul comercial, schimbi jentile cu ceva frumos dar si performant . Iei o janta frumoasa dar si usoara si mult mai dura ca cele stock. La interior un sintem audio ce-ti face plamanii varza , si transformi bordul in pom de craciun cu sute de leduri, frumos colorate .
      Poate si niste huse din piele sa se simta si fusta ce ocupa locul din dreapta soferului , bine . Folie pe geamuri cat se poate de inchisa .
      Sa zicem ca renunti la xenoane si codita de rechin de pe plafon,ca e genul Type R si incepi sa te cauti prin buzunare , sa bagi ceva gaz , ca sa te dai cu masina prin parcari.
      sigpic

      Comentariu


      • #4
        In timp ce asupra softului se poate actiona si fara modificari tehnice , invers este aproape imposibil daca se vrea o functionare cel putin decenta a masinii.

        Comentariu


        • #5
          Nu se poate modificare tehnica fara soft. Daca intervii sa pui un compresor, turbo, sa schimbi un turbo cu ceva mai mare, sa schimbi o axa, totul trebuie trecut si prin soft. Softul stoc nu stie sa corecteze aportul in plus de aer sau benzina/motorina. De asemenea, nu exista modificare tehnica usoara asa cum a zis PWR adica filtru, admisie etc...care sa-ti aduca aportul unui soft. Softul simplu pe o masina iti ridica la aspirata cu 10% puterea si cuplu pe cand la un turbo cu 25 - 30%. Softul este un must in cazul unei masini modificate.
          Chiptuning si Remapari DIMSPORT
          sigpic

          Comentariu

          Procesare...
          X