Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Subaru Impreza 2.0r sport

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #61
    Singura șansă să țină putere mare este transmisie de STI. Nici aia de WRX nu e prea fiabilă.

    Cred că cea mai bună soluție este un STI avariat de pe care să o iei. Poate și motorul să mai fie utilizabil. Ideal să găsești tot un motor 2.0, pentru că e mai fiabil.

    Vor fi mici neajunsuri cu electronica, dar orice se poate rezolva până la urmă, dacă există voință.

    Să-i pui kit turbo, care nu știu dacă există în Europa, costă cât nu face.

    Ce-mi place mie la mașina asta e că pe un drum virajat, fără mulți cai, face praf mașini mult mai puternice. Dacă te axezi pe manevrabilitate, poate nu te duci cu ea la Tulcea la drag, dar pe un Cheia vei face cu mâna multora. Testat.

    Ai mers cu vechiul STI? Aș fi curios cât de tare este suspensia comparativ cu scândura aia. Când am mers cu noul STI, nu-mi venea să cred, suspensia mi se părea S-classe față de vechiul model.

    Comentariu


    • #62
      scuze ca n-am mai intrat de ceva timp dar am fost ocupat

      suspensiile sunt diferite si pana la urma ma voi intoarce la amortizoare stoc si arcuri sport pentru ca noi nu avem strazi pentru asa ceva
      Subaru Impreza 2.0R Sport

      Comentariu


      • #63
        Salut

        Hai sa intru si eu pe thred-ul tau .
        Asadar:
        1. "Urata dar urata rau" ce atata munca , ce atata tuning , ce atata "uratenie "
        Hm.....privesc catre partea frontala a masinii si ma intreb , oare cite surprize "urate" mai poate aceasta masina?
        Raspunsul il dai tu cand se mai schimba ceva la acest "diavol infricosator".
        2. Uite , vad in sfarsit un proprietar care spune adevarul : suspensiile sunt diferite si pana la urma ma voi intoarce la amortizoare stoc si arcuri sport pentru ca noi nu avem strazi pentru asa ceva .
        Pentru tara noastra cu gropi , caini si alte animale chiar este pacat pentru investitiile care le-ai facut , oricum suspensiile nu cred ca se vand si dupa o perioada se vor reasambla pe masina.
        3. Subaru.......nu degeaba se spune despre ce se intampla in lumea auto: Are inima de gheata si putere necunoscuta cu un sound specific Subaru....
        In incheiere :
        Sa o stapanesti sanatos , sa ai numai bucurii , sa aveti grija unul de altul si sa nu uiti de acest forum , suntem cu ochii pe noile aventuri ale "diavolului insetat de putere".
        P.S: Scuze daca te-au deranjat unele cuvinte , de specificat , cuvintele sunt in ghilomele .

        Comentariu


        • #64
          Nu-i nici o problema, usor usor le facem pe toate.

          Aveti voi in craiova o impreza diesel neagra si a cumparat suspensie tein , poti sa-l intrebi de suspensie cum e ? daca e multumit de ea si daca o da pana la urma?
          Subaru Impreza 2.0R Sport

          Comentariu


          • #65
            Cu multa placere am sa il intreb si am sa ii propun sa iti raspunda chiar el pe thred-ul tau de aici.

            Comentariu


            • #66
              ms omu, ne mai auzim

              Cine poate sa-mi aduca si mie 2 bari de torsiune fata-spate?

              Gata am gasit bari fata-spate si am mai comandat si bucsa de la timonerie pentru short shifter.
              Fișiere atașate
              Subaru Impreza 2.0R Sport

              Comentariu


              • #67
                Vezi ca bara pe spate o face si mai teapana, si asa te plangeai de duritate pe spate, pune pe fata, testeaza, si daca consideri pune si pe spate, nu stiu ce comportament are sasiul tau dar la mine cu teava pe spate e prea teapana.
                sigpic

                Comentariu


                • #68
                  Aha
                  Orixum prima data ajunge aia de pe fata, peste 2 luni cam asa

                  fa si mie rost de nr lu ala de la bucuresti cu amortizoarele ms

                  Am montat azi strut bar pe fata si urmeaza sa montez si bucsa de la timonerie zilele astea
                  Subaru Impreza 2.0R Sport

                  Comentariu


                  • #69
                    Si care sunt primele impresii...cum ti se pare masina fata de cum era inainte?

                    Comentariu


                    • #70
                      e mai stabila in curbe: are directia mai exacta, mai putin contra a ce vrea el sa faca cu covrigu.
                      sigpic

                      Comentariu


                      • #71
                        e super ok dar momentan am de facut cateva chestii:

                        1. sa continui admisia (voi reveni cu poze cand e gata) => e pe jumatate gata
                        2. sa schimb bucsa la short shifter si sa bag metabon in cutie => s-a rezolvat si 2 poze
                        3. sa comand suspesia din state XYZ racing reglabila pe inaltine si duritate
                        4. sa fac impamantarea din nou la motor (ignition kit)

                        si sa vad in cat timp fac astea 4 si dupaia mai urmeaza
                        Fișiere atașate
                        Ultima editare de naiman; 25.Sep.2011, 19:24. Motiv: aproape
                        Subaru Impreza 2.0R Sport

                        Comentariu


                        • #72
                          gata si admisia mai ramane suspensia si impamantarea

                          am comandat si un oil catch tank pt admisie ca asa trebuie pentru "sanatatea" motorului

                          azi am montat suspensia TEIN super street reglabila pe inaltime si duritate si modulele EDFC si merge destul de bine
                          Fișiere atașate
                          Subaru Impreza 2.0R Sport

                          Comentariu


                          • #73
                            cateva poze cu suspensia si modulul EDFC
                            Fișiere atașate
                            Subaru Impreza 2.0R Sport

                            Comentariu


                            • #74
                              Si ce poti face cu modulul EDFC?

                              Comentariu


                              • #75
                                reglezi duritatea amortizorului, iti poti da seama din ultima poza
                                sigpic

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X