Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Golf 1,4 GT Sport/17ocp /2007 s-a oprit in timpul mersului

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Golf 1,4 GT Sport/17ocp /2007 s-a oprit in timpul mersului

    Va rog daca poate cineva sa mi spuna daca se oreste motorul in timpul mersului daca capacul la rezervorul cu lichid de frana nu era pus . Mie mi s-a oprit masina si cand am ridicat capota am gasit capacul dela rezervorul cu lichid de frana scos.Nu a mai fost pus dupa verificarea lichidului.Sau cauza a fost alta .Multumesc!

  • #2
    Pai si dupa ce ai pus capacul inapoi ti s-a mai oprit motorul?

    Comentariu


    • #3
      Cred ca a pornit......
      Pe capac exista un senzor care cred ca a citit ceva urgent de completat si de aceea s-a oprit motorul , inainte sa nu se intample dezastrul.

      Comentariu


      • #4
        ai facut revizia tehnica cand au uitat sa puna capacul? daca ai schimbat filtrul combustibil este posibil sa fie din cauza lui
        la fordul lu' maicamea i au schimbat filtrul motorina si dobitocul care sa ocupat de operatiune a uitat sa il umple cu motorina sau ceva de genu si dupa 20 km sa oprit masina blana si nu a mai pornit prea usor a fost ok ca si au dat seama repede care a fost problema (a ramas aer in filtru cred eu)!!!
        BMW E46 318i

        Comentariu


        • #5
          Asai ,pe capac are senzorul pentru control nivel lichid de frana.
          Dupa punerea capacului la loc am facut 6oo Km fara ca motorul sa se mai opreasca,dar eu am vrut sa stiu daca din cauza aceasta s-a oprit motorul ca sa stau linistit .

          Comentariu


          • #6
            Daca nu ti s-a mai oprit motorul in perioada asta inseamna ca s-a rezolvat problema.
            Oricum poti verifica si bujiile, cam la fiecare 35000 km se schimba la benzinare.

            Comentariu


            • #7
              Revin cu problema mea .Am facut diagnoza si s-a gasit senzor turatie Ax cu came defect ,cauza care ducea la oprirea motorului si a pornirii greoaie.
              Acum am alta problema si se intampla tot de cand s -a oprit motorul.Merge bine pana la o turatie de 3000ture, dupa aia se tureza motorul dar nu mai fuge nu mai are putere ramane la aceiasi viteza . Poate cineva sa mi spuna care ar fi cauza ? Mentionez ca am schimbat senzorul ,care l am luat de la reprezentanta ,motorul porneste usor, nu se mai opreste dar face figurile care le am explicat.Multumesc!

              Comentariu


              • #8
                Problema la senzorul de la axa cu came am avut si eu dar nu mi se oprea stiu ca am pus masina pe tester si a dat eroare la asta dupa care l am schimbat si mi a dat dupa eroare la alimentare nu a stiut sa spuna exact mecanicul ce este. asta la ( autokapa cine stie ...!!!) masina merge bine dar are momente in viteza a 4 a o calc blana si nu creste deloc viteza asta numai in viteza a 4 a se intampla .... !!! o sa merg iar cu ea la tester dar aici in münchen sa vad poate cei de la service stiu ce anume indica acea eroare ... ( in romania mi au zis ca trebuie sa desfaca pe acolo pe la motor imi arata cu degetul cam tot motorul cred ca se gandeau la o jecmaneala .... nu am avut incredere sa ii las sa isi bage nasul mai bine dau mai multi bani dar stiu ca se face treaba calumea )
                BMW E46 318i

                Comentariu


                • #9
                  Completez ce am scris mai sus.Acul la ceasul control boost sta la maxim in timpul mersului cand turatia ajunge dupa 2500 t si consumul este ff mare 15%

                  Comentariu

                  Procesare...
                  X