Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Avarie Opel vectra 1,6i

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Avarie Opel vectra 1,6i

    Salutare all.
    Ma confrunt cu o problema mai delicata la masina mea,poate ma puteti ajuta voi cu niste sfaturi pana sa ajung la electrician.
    Am un opel vectra 1.6i din 1992 pe benzina si gpl.Mentionez faptul ca gpl l-am montat de curand pe masina.Dar pana sa instalez gpl pe masina,a inceput sa se comporte ciudat masina in sensul ca prima data mi sa aprins martorul acela galben in bord in care indica o eroare X.Dupa care a lua-to la rand,pe computerul de bord imi afiseaza F,adica failure,cd playerul nu mai functioneaza deloc,iar butonul de avarie sufletu nu mai merge nici el + ca nu mai imi merge nici inchiderea deloc.

    Trebuie sa incui fiecare usa in parte.M-am gandit ca orice om normal sa ma uit la panou de sigurante,sa vad in ce stare sunt sigurantele.Intr-un tarziu am gasit locul cu pricina unde mi-a ars 2 sigurante.Mi-e frica s-o mai bag si pe a 3 ca mi-o arde si pe aia.Acum in locul unde este siguranta respectiva scrie o cifra 8.Eu am bagat siguranta de 20.O fi avand ceva?Ideea este ca daca bag siguranta acolo in locu ala imi merge si cd playeru si avaria.Dar nu pt mult timp ca mi-o arde la loc si se aproinde galben in bord.
    Acum sincer sa va spun mi-e frica sa nu iau foc pe drum,sa nu cumva sa mearga ceva in scurt pe acolo.Cei care mi-au montat GPL in schimb mi-au garantat ca nu de acolo e problema.Cu toate ca in ziua in care mi-au montat GPL imediat s-a aprins martorul in bord.Dar problemele acestea cu inchiderea,casetofonu,avarie mi le-a facut pana sa ma duc sa instalez GPL.Nu stiu ce sa fac,cert este ca mi-e frica sa nu iau foc pe drum,ca asa am auzit.Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi cei care stiti

  • #2
    Pai de ce nu te duci la cei care ti-au montat instalatia GPL? e clar ca ti-au legat niste fire gresit pe acolo.

    Comentariu


    • #3
      o sa ma duc la ei,dar mai mult ca sigur n-or sa recunoasca ca au facut ei prostii pe acolo,tipic romanesc,or sa ma trimita la elctrician

      Comentariu


      • #4
        suni frumos cablaju de la player/ avarie si ce mai e , tre sa faca un scurt undeva, ti or fi zgariat niste fire, siguranta aia reprezinta ceva..daca nu ai foaia cu legenda, cauta in autodata si vezi ce e, sa nu te lase uch-ul, pot fi multe ..
        sigpic

        Comentariu


        • #5
          Sunt de acord cu Geo , mai mult ca sigur este un scurt pe circuit.

          Comentariu


          • #6
            M-am dus astazi la cei care mi-au instalat GPl si mi-au zis in urmatoru fel cum sta treaba:
            acel bec galben care se aprinde de fapt verifica daca functioneaza sonda lambda si daca merg ok noxele,ca cica comunica computerului de bord.Dupa aceea cica sunt masini noi noute din fabrica care vin cu instalatie GPL si tot se aprinde martorul check engine,pt ca masinilie nu prea sunt facute sa mearga pe gaz,si nu poti pacali computeru de bord cu noxele.El mi-a zis ca sa nu ma sperii de acel bec galben care se aprinde cand comut pe gaz,ca e pus acolo doar sa depisteze noxele si sonda lambda si ATAT.Dar oare doar pt asa ceva sa fie?
            Bun sa zicem ca acept aceasta explicatie,mi-a verificat si in panou de sigurante sa se asigure ca a izolat si a facut treaba ok,dupa care a bagat 2 sigurante si a observat si el ca i le-a ars instantaneu.Si mi-a zis du-te de indata la electrician ca e un scurt mare undeva,si ca nu mai tine de el acest aspect.Eu o sa ma duc si la electrician sa vad care e treaba,pt ca am inteles ca nu e de gluma cu acest aspect,.Daca un fir este dezizolat si da la masa pot sa iau foc in mers
            Dar i-am mai explicat un aspect care l-am observat la masina de vreo 2 zile incoace.Dimineata,sau cand e mai racoare afara porneste foarte greu masina pe benzina nu pe GPL atentie.Cheie lunga de 7-8 secunde :O
            El mi-a zis ca sa mai merg 500-1000 km pana se aseaza nu stiu ce membrana la plamanu de gaz si n-o sa mai faca asa ceva....
            M-au mai speriat unii ca cica daca mi se arde doamne fereste siguranta de la calculatoru masinii,din cauza acestui scurt nu mai plec din locu respectiv....
            Poate sa aiba cd playeru masinii consum prea mare?Dar nu vad legatura ca am cd playeru masinii de ani buni si nu mi-a facut probleme

            P.S. Sonda lambda am schimbat-o acum sa zic vreo 3 ani,si in 3 ani nu am facut mai mult de 30000 km.Iar din cate stiu sondele lambda ar trebui sa tina 50000 km right?

            Comentariu


            • #7
              Total gresit ceea ce au spus in afara de acel scurt.
              Acel bec galben care este pompa de benzina : salta perna din spate si vezi daca merge pompa de benzina cand masina merge pe GPL .
              Daca masina este pe GPL nu trebuie sa mearga pe benzina.
              Am avut parte de un Opel la fel ca al tau cu motor de 2.o cu un ax cu came si stiu ce vorbesc , mi s-a intamplat si mie aceleasi simptome.
              Porneste mai greu datorita : 1. Injectoare datorita faptului ca nu merg se depune calamina si se infunda , solutia este sa mergi si pe benzina sau sa le dai jos sa le cureti , este foarte simplu de facut asemenea operatie.
              2.Pornirea mai greoaie : Uitate pe timp de noapte la fise sa vezi daca iti fura curent deoarece pe gaz iti v-a merge si v-a porni foarte bine dar pe benzina mai greu si un mers mai intrerupt cu trecerea Km-lor.
              Sa ai in rezervorul de benzina cel putin 15 litri de benzina ( sa nu ramai pe rosu vreodata ) deoarece pompa de benzina iti poate face feste , chiar poate sa se arda .

              Comentariu


              • #8
                check engine apare in momentul in care sunt probleme la tot ce tine formare amestec, aer, benzina, depasire de noxe, eroare pe sistem de injectie, pe senzori...daca o ia greu dimineata si ai checku aprins. ai grija ca s-ar putea sa te lase senzoru de la axa..e frecvent la opel, nu e mereu ceea ce crezi
                in legatura cu ce au zis cei de la gpl..au incercat ei ceva, da sunt departe...
                sigpic

                Comentariu


                • #9
                  Toate ca toate ca ma fac ca nu vad acel check engine cand merg pe gaz ok.Dar ce ma fac ca porneste la cheie lunga de 7-8 secunde si pe benzina:O
                  Eu acum am mai citit pe forumuri ca sonda lambda cam pica dupa 2-3 ani si cam are 2-3 ani de cand am pus-o,dar n-am facut mai mult de 30000 km in 3 ani.Daca pica sonda lambda e normal cumva sa mearga prost motoru chiar si la porniri??

                  Mi-e frica sa nu-mi pice pompa de benzina.Am si eu o intrebare in caz ca doamne fereste imi pica pompa de benzina,mai merge pe gaz dupa aia?


                  Aaaaa stati numai o secunda ca -mi pica fisa la o chestie.Geo deci zici ca apare eroarea si pe senzori.Pai mie din cauza ca am scurt la panou de sigurante,si-mi arata F(Failure) la computeru de bord,se poate sa se aprinda becu si din cauza aia?

                  Comentariu


                  • #10
                    Eu te inteleg ca vrei s o rezolvi cat mai ieftin si singur da n o sa reusesti aici pe forum..du o la un speciaist, pune testeru si vezi, pot fi multe cauze...
                    sigpic

                    Comentariu


                    • #11
                      o s-o duc dar masina mea fiind prea veche din 92 nu prea sunt testere pt ea.Testere pt opel se gasesc dupa 96 ca an de fabricatie
                      Cineva mi-a zis mai in gluma mai in serios "sa-i trag un pumn in ochi la acel bec galben" adica sa-l scot si e mai bine ca nu mai vad eventualele avarii..

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X