Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

My Renault Megane Hatchback 1.5 DCI 101 CP

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • My Renault Megane Hatchback 1.5 DCI 101 CP

    Dn cauza ca am vandut fosta masina((( sunt acuma nevoit sa fac o prezentare actualei.Dupa 4 ani si ceva de plimbari cu masini avand motoare pe benzina,atat aspirate,cat si turbo,cu consum mai scazut de combustibil sau mai gurmande,am zis sa incerc si eu un diesel,pentru ca auzeam cuvinte de lauda despre ele,despre cuplu,consum,si altele.Fiind conditionat de bani,nibeinteles,avand la dispozitie o suma de 4000 de euro,am inceput cautarea.
    Cautam ceva cat mai puternic dar cu consum cat mai micun paradox,dar mno,aveam gauri in buget dupa Fiatu Coupe dinainte)si acuma vroiam sa echilibrez umpic balanta.In fine,am avut ceva variante,dar pana la urma am ramas in a cauta un megane hatchback neaparat(nu imi plac berlinele sau break-urile in niciun caz)de preferat motoru de 1,9 dde 120 Cp.

    Din pacate nu am gasit asa ceva si am luat pana la urma actuala masinuta,si anume:
    Renault Megane Hatchback,an fabricatie 2004,motor 1,5 DCI 101 CP,230000 km,adusa in tara si inmatriculata de 2 luni de zile,cu multe dotari,clima,CB,geamuri el,senzosi ploaie,lumini,etc.
    De la achizitie am facut deja aproape 20000 km in 8 luni.De la varianta stock la care am luat-o,acuma se lauda cu:folie autorizata,jante OZ pe 16'',xenon 35w 6000k.Din fericire pana acum nu am avut probleme mari,doar consumabile si am fost nevoit sa schimb cilindrul de ambreiaj,in rest sunt foarte multumit de masinuta.
    Imi ofera confort,consum foarte redus de motorina(trebuie sa ma chinui ca sa sara de 5,5l% la drum intins,si datorita faptului ca e mica si usoara,la cei 101 caluti,se comporta binisor.Bineinteles ca la inceput saltul de la 220 CP la 101 CP a fost imens,dar si saltul de la 11,12,13 l% la un mers decent la 5 % este imens.Sper ca in seara asta sa reusesc sa postez si niste poze ca sa vedeti despre ce vorbesc.

  • #2
    Ooooooooo consum mic , intretinere mai ieftina si multe altele ....
    Dar sa "trecem la treaba".
    Masina nu este rea deloc ( totusi la diavolul care l-ai avut nu poate exista comparatie de putere , sportivitate , tinerete si alura sexy ) , acest model fiind foarte apreciat de multa lume datorita fiabilitatii componentelor ( dar aici o intrebare: sa nu zici ca ai luat sistemul de injectie cu probleme , adica nu inghite orice motorina , mai ales motorina de foarte proasta calitate care se gaseste la noi in tara ) si a consumului redus.
    Sa nu zic de taxe si multe altele care vin din spate la intretinerea unui motor de 1,5 litri ( in comparatie cu 2.0 din trecut ).
    Sincer , am mers cu un astfel de model si chiar am fost placut impresionat de confortul suspensiilor cit si de ( un atuu care multe masini nu il au in clasa ei ) greutatea remorcabila cu sistem de franare ( 1100 kg ).
    Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente .
    Asteptam pozele sa o vedem cum arata dupa noile achizitii.

    Comentariu


    • #3
      Multumesc pentru aprecieri.In ceea ce priveste sistemul de injectie,sincer nu stiu de care am pe masina,se vede pe injectoare ca mai e doar unul original ramas pe ea(celelalte se vede pe ele ca sunt mai noi),dar pana acuma am alimentat din Petrom,Lukoil,OMV si nu am avut niciun fel de probleme.

      La momentul achizitiei,ramasesm fara masina si dupa ce am vazut inca vreo 4 megane-uri la acelasi pret,dar care dupa ce le-am condus trageau mult mai slab ca fostul Megane 1 coach pe benzina avut de mine,am fost surprins de felul cum poate merge asta si nu m-am mai uitat la un proiector spart,sau la o zgarietura pe bara fata,tinand cont ca avea si dotari multe.

      Am uitat sa precizez ca pe langa cartea completata cu service-urile pana la 200 000 km dincolo,in una din zile am gasit in spatele bateriei,dosite acolo si hartiutele alea care se pun la fiecare revizie cu bifele de rigoare ptr fiecare operatiune facuta la masina si spre uimirea mea,bateau cu ce era scris in carte,deci sanse foarte mari sa fie reala si cartea.Si decat sa iau una cum am vazut din 2003 cu 120000 km,dar obosita tare,mne,mai bine ma lipsesc si iau ceva ce e mai aproape de realitate.

      Si am ramas surprins de felul cum sta pe viraje,fiind compacta si mica,sta super.Acuma sa vedem ce va mai fi,ca momentan eu sunt plecat din tara de 3 luni si o sa mai zabovesc pe aici inca vreo 3 si acum e condusa de taica-meu(care e indragostit de ea si nu cred ca o sa vrea sa mi-o dea inapoi,ca si-a si vandut masina lui pe benzina))asa ca aproape sigur ma voi indrepta spre altceva putin mai nou,tot diesel cred,dar incet,incet,incerc sa cresc puterea,sa ajung macar in apropierea Coupe-ului),dar oricum masina va ramane in familie si voi continua sa va tin la curent cu evolutia ei.

      Comentariu


      • #4
        Uite si ceva poze,sper sa mearga si sa se vada.

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01664.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	54,9 KB 
ID:	40787 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01663.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	70,2 KB 
ID:	40786 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01585.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	80,8 KB 
ID:	40785 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01665.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	69,9 KB 
ID:	40788 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01667.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	56,3 KB 
ID:	40789 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01669.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	68,5 KB 
ID:	40790 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01670.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	62,5 KB 
ID:	40791 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC01671.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	62,5 KB 
ID:	40792

        Comentariu


        • #5
          Stii ce am uitat sa iti precizez?
          Haaaa , imi place la nebunie frana de mana , parca este maneta de OZN.
          Sa nu zic si de torpedoul frigorific care mentine sticla de apa foarte rece si la drum lung este o placere.

          Comentariu


          • #6
            Frumoasa,sa o stapanesti sanatos..nu ii vopsesti bandourile ?
            [R] Clio 2 Autentique [Odyssee]
            sigpic

            Comentariu


            • #7
              Si mie imi place mult frana de mana si pe langa ca arata super,mai e si practica si comoda,mai ales cand stai cu mana pe cotiera,si cu compartimentul refrigerat,ai dreptate.Vopsitul bandourilor era unu din proiectele de viitor,pe langa eventuala remapare sau chipuire si eventual o suspensie sport,plus ceva la evacuare(eventual scoaterea catalizatorului si a intermediarei),dar datorita faptului ca aproape sigur la intoarcerea in tara o sa iau alta masina,pastrez ideile pentru ea,si asta i-o las asa lui taica-meu sa se bucure de ea

              Comentariu


              • #8
                Frumos megane-ul, sper sa-l tii cat mai mult, e masina buna, mai ales economica.

                Comentariu


                • #9
                  Multumesc.Intr-adevar este buna,desi multi care nu au avut se plang, si foarte economica.

                  Comentariu


                  • #10
                    Puteai sa-i faci o resoftare la ECU, mai scoteai 30 CP, de la 100 la 130CP e ceva.
                    Mai multe detalii Aici.

                    Comentariu


                    • #11
                      Multumesc de sfaturi,dar dupa cum am spus si mai sus,in momentul de fata pentru inca 3 luni de zile sunt plecat din tara,si apoi cand ma intorc,vreau sa imi iau ceva mai puternic,as vrea un Golf V de 2,0 TDI eventuak si 4x4 si la ala cu siguranta ii voi face o resoftare.

                      Comentariu


                      • #12
                        Motorizarile de pe Golf, sunt mai bune cel putin ala de 2 litri TDI chiar e super 140CP cu o resoftare il duci in 170CP, si daca ai de gand sa-l tii mai mult si esti dispus sa faci investitii in el...poate ii schimbi si turbina si il duci in 200CP, o sa ai o masina puternica si economica in acelasi timp(comparativ cu fosta ta masina Fiat cam de aceeasi capacitate cilindrica/putere).

                        Comentariu


                        • #13
                          Stiu asta,tocmai de-aia m-am indreptat spre asa ceva,ptr ca si Fiatu avea cuplu stock 360 NM pe cand daca imi iau motorul asta de 2.0 TDI,ajung la 400 NM,si daca mai gasesc si 4x4,imi dau seama ca rupe asfaltul.Acuma singura nedumerire este daca se merita 4x4(pentru ca am vazut ca sunt destul de rare) si mai ramane si bugetul,care in momentul de fata e undeva intre 6000-6500 pentru masina,ca sa ramana loc si pentru modificarile planuite de mine.Eu sper ca in 3-4 luni pana ajung acasa sa mai scada putin preturile,ca sa pot gasi la banii astia o masinuta buna.

                          Comentariu


                          • #14
                            Ai vandut megane-ul?

                            Comentariu


                            • #15
                              Nu am vandut Megane-ul,pentru ca i l-am lasat lui taica-meu.Era prea frumos sa il dau si imi parea rau dupa el,ca am pus destul de mult suflet si in masinuta aia

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X