Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Logan MIU

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Logan MIU

    Salut!M-am gandit sa imi prezint si eu masina mea de habarnavist,nestiutor etc cum ziceau unele vedete ale acestui forum.Practic vor fi 2 masini.Povestea incepe in 2006 mai exact pe 06.12.Parintii mi-au cumparat 1 bucata Logan 1.4 ambiance albastru mineral(stiu cheala fara dotari etc etc dar asta a fost bugetul pe vremea aia plus ca am vrut masina noua nu SH).
    In primele 2 luni de cand am luat masina am si facut 15mii km si treptat a inceput pasiunea pentru logan(initial cand am luat masina a fost luata cu gandul sa am o masina cu care sa ma plimb de colo-colo nimic mai mult).Fiind inca elev in cls a12a la Liceul Auto si neavand prea multi bani am inceput cu lucruri minore un HU Kenwood + dif Kenwood fata/spate care dupa 1 luna le-am schimbat cu HU Apline + dif Alpine type S fata/spate,am vopsit aerotoarele si "cochiliile" de la manerele interioare pentru deschiderea usilor si alte mici maruntaie in albastru.
    Cam asta a fost pentru moment la vremea respectiva nefiind interesat de modificari mai majore.

    P.S Pozele sunt facute cu tel asa ca nu sariti pe mine,o sa continui povestea pe masura ce o sa mai am chef sa stau la PC sa scriu.Bafta

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu016.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	285,1 KB 
ID:	49778 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu080.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	295,7 KB 
ID:	49780 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu062.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	297,1 KB 
ID:	49781 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu017.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	317,0 KB 
ID:	49779

    Continuare...Dupa aparatori de noroi,pozitii albastre si alte minunatii in primava lui 2007 am pus o toba Borla care sa faca ceva galagie iar dupa aceea am trecut o trepata mai sus in ierarhia tuningului mioritic si mi-am luat si primul set de jante pentru masina Mile Miglia pe 17',7inchi latime,ET37 cu anvelope 225/45.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu021.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	308,9 KB 
ID:	49783 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu019.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	298,6 KB 
ID:	49782 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu080.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	294,8 KB 
ID:	49784

  • #2
    Aici deja incepe tuningu adevarat.Bafta cu masina=))
    sigpicLogan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

    Comentariu


    • #3
      Hai ca arata bine masina, sa o stapanesti sanatos.
      I-ai schimbat si ledurile din bord pe albastru?

      Comentariu


      • #4
        Postat în original de al!n Vezi post
        Aici deja incepe tuningu adevarat.Bafta cu masina=))
        Tuningul ala adevarat rau de tot =))

        Postat în original de PWR Vezi post
        Hai ca arata bine masina, sa o stapanesti sanatos.
        I-ai schimbat si ledurile din bord pe albastru?
        Da.Dar au fost schimbate cu unele rosii iar in bord am pus turcism dala de plasma(mi se parea cool pe vremea aia)

        Contiunare...Intre timp ma mai luminasem si eu putin,descoperisem internetu',forumuri si alte nebunii si mi-am luat suspensie la ragalie .Arcuri Eibach (nu tocmai cea mai buna alegere dar am facut eu pe desteptu' si le-am luat fara sa ma consult cu cineva mai in tema ulterior parandu-mi rau ca nu am luat H&R) + amortizoare pe gaz bilstein B8(sport) in felul asta am mai urcat o treapta in ierarhia tuningului mioritic.

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu053.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	283,5 KB 
ID:	40101 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu010.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	258,0 KB 
ID:	40098 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu049.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	286,7 KB 
ID:	40102 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu000.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	433,7 KB 
ID:	40099 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu048.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	307,0 KB 
ID:	40103 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu041.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	304,6 KB 
ID:	40100

        Comentariu


        • #5
          Continuare...Am vandut jantele pe 17' si mi-am luat unele mai urate pe 15' singurul avantaj fiind acela ca erau mai usoare,mi-am pus folie 35% transparenta fata si 5% spate + luneta,plasa in grila fata si cat-back inox pe 50mm cu intermediara si finala Pilot.Intre timp un alt prieten de al meu isi facuse ceva modificari mai majore pe la motor masina tragea bine iar eu aveam in gand sa ii copiez "reteta".

          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu087.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	330,3 KB 
ID:	40107 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	kiuyg.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	326,8 KB 
ID:	40104 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	kiij (1).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	294,9 KB 
ID:	40108 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	jiurt (2).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	318,8 KB 
ID:	40105 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	plm.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	265,7 KB 
ID:	40109 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu080.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	290,8 KB 
ID:	40106

          Continuare...Cand eram decis sa imi cumpar axa cu came planurile s-a schimbat putin mai mult.Prietenul meu isi luase Megane R26 iar loganul il bagase la vanzare,ca sa ramana masina in familie am cumparato eu si am decis sa duc mai departe ceea ce a inceput el pun si cateva poze cu starea masinii cand a ajuns la mine,putin cam neglijata in ultima vreme cat a fost la el toata atentia fiind acordata celeilante masini.

          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SDC10174.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	205,6 KB 
ID:	40114 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu165.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	335,8 KB 
ID:	40111 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SDC10168.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	127,7 KB 
ID:	40115 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu167.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	349,7 KB 
ID:	40112 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SDC10108.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	191,1 KB 
ID:	40113 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Imag269.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	482,9 KB 
ID:	40110

          Comentariu


          • #6
            Ai arcuri sport si pus cauciucurile alea cu talon asa mare !? De ce ? Arata ca ca un tractor ...
            In progress 1st 206+

            Comentariu


            • #7
              Am toata suspensia schimbata nu numai arcuri, anvelopele astea erau pe jante cand le-am combinat eu.Aveam in plan sa le schimb cu unele cu talon mai mic dar nu am mai apucat planurile schimbandu-se la 180 grade.

              Comentariu


              • #8
                Bun venit!!!
                Asteptam sa ne arati continuarea povestii pana la stadiul actual.
                Bafta!!!
                sigpicFast&Furious

                Comentariu


                • #9
                  Mersi Fast!
                  Continuare...Am vopsit jantele s-a facut badboy look si capota portbagaj clean by Ghetto.

                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu016.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	325,4 KB 
ID:	40120 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20112009043.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	185,8 KB 
ID:	40117 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20112009045.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	270,1 KB 
ID:	40118 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Miu017.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	338,5 KB 
ID:	40119 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20112009041.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	244,1 KB 
ID:	40116

                  Comentariu


                  • #10
                    Continuare...Dupa un mic incident in urma unei neatentii din partea mea s-a facut alt capota fata si am renuntat la antena de pe plafon plus inca alte chestii:
                    -schimbat arcurile Eibach cu unele H&R
                    -bujii NGK Iridium
                    -Fise Magnecor Competition
                    -centuri Sparco cu prindere in 3 puncte
                    -scaune Sparco R100 cu spatar reglabil
                    -etrieri Van
                    -discuri frana Zimmermann perforate de 259mm
                    -placute Ferdodo Premier
                    -lichid de frana Motul
                    -alta galerie de evacuare 4-2-1
                    -chiulasa a fost data jos luat 0,7mm din ea + polisat traseele de evacuare si admisie,semeringuri supape noi,supape noi,arcuri supape noi...practic totul a fost schimbat
                    -soft custom pe dyno cu sonda afr pentru toate modificarile hardware(axa+admisie+evacuare+chiulasa tiganita)
                    Poate mai sunt chestii minore de care momentan nu imi aduc aminte momentan masina este in reconstructie la capitolul exterior s-au vandut jantele urmeaza ceva dedicat pentru motorsport.Wofferul,statia,condensatorul,capota cu badboy look,farurile cu angel eyes,stopurile cu led plus alte maruntaie care nu ajutau cu nimic s-au vandut.
                    Poze...
                    Fișiere atașate

                    Comentariu


                    • #11
                      De ce ti-ai pus amortizoare sport? e mult prea rigida acuma + daca mai pui si ceva anvelope cu talon pe 55 sau 50 adio confort, la ce drumuri avem noi nu se merita asa suspensie(daca nu ti-ai dat seama acuma...in cativa ani o sa iti dai seama).
                      Suspensia sport se merita doar pentru competitii, altfel pe drumurile publice(ca masina de zi cu zi) de la noi nu se merita deloc.

                      Comentariu


                      • #12
                        In situatii limita o sa vezi ce inseamna o suspensie cu adevarat sport, nu doar de look, iti garantez eu..pot sa ti ofer multe avantaje a ei, clar dezavantajele sunt mult mai putine...
                        sigpic

                        Comentariu


                        • #13
                          PWR:Eu zic ca amortizoarele fac 80% treaba din suspensia sport.Una e suspensie rigida si una e de broasca.
                          Ca o comparatie, eu am pe masina amortizoare intarite 30% si arcuri weitec taiate o spira si multi care au mers cu mine au spus ca se comporta mai bine decat cu niste weitec normale si pe telescoape stock, in sensu ca nu balaneaza in sus si in jos la fiecare denivelare, se muleaza mult mai bine.
                          Eu merg cu suspensie sport din 2009 si nu m-as mai intoarce la stock si crede-ma ca drumuri mai urate ca in Arges nu o sa mai vezi.
                          Am avut jante cu 205/40/17 si acu am 195/50/15 si no problem.
                          Miule asteptam continuarea pretenash
                          sigpicLogan 1.4 MPI
                          Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                          Comentariu


                          • #14
                            Si eu am tot weitec verzi scurtate si amortizoare intarite...complet de acord cu tine..mai am si bara aia de torsiunea..cu completarea ca nu te iarta, daca ai tras mai mult de volan decat trebuie, unu care nu stie o baga in pom la prima curba
                            sigpic

                            Comentariu


                            • #15
                              Sunt de acord cu ce ziceti, te ajuta mult suspensia sport daca ai un condus sportiv, dar eu deja ma apropii de 30 de ani si m-am cam saturat de suspensia sport, am trecut la roti de iarna(jante stock+anvelope cu talon pe 65) si nu-mi venea sa cred cat de mult face diferenta de talon de la 55 la 65, am un confort acuma...aproape de cum era masina cu suspensia stock, pentru un condus normal,linistit, luat curbe cu viteza mica nu e nevoie de amortizoare sport, prefer sa am doar arcurile schimbate(Weitec,H&R sau Eibach) + amortizoare stock + anvelope cu talon pe 60 sau 65.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X