Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

    Pentru cei care se grăbesc și pe care îi interesează doar concluzia, încep cu aceasta:
    Cumpărând o mașină Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație să nu fie reparate de service, iar Renault România să spună că "nu s-au constatat neconformități".

    Detaliind:
    Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la început, la acționarea sistemului de spălare a parbrizului, întâi pornesc ștergătoarele, fac o mișcare completă pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de spălare. Astfel, pe lângă zgomotul foarte neplăcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgârieturi fine.

    Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo că într-adevăr este ceva în neregulă (insistau că este normal, că așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, că așa se întâmplă când este acționat sistemul de spălare după mult timp - deși problema este aceeași și când îl acționez la interval de câteva secunde).

    Au spus că este necesară o pompă de lichid nouă, astfel am lăsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat că s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e în regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg că la ei nu se întâmplă așa.

    Am reclamat situația la Renault România și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am întâlnit în faza aceasta a recunoscut că nu e normal cum funcționează. După câteva zile, am primit de la Renault România următorul răspuns:
    "Nu s-au constatat neconformități în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației."

    Am făcut o reclamație pe Renault.com și în prezent aștept răspunsul lor. Dacă nu se rezolvă, urmează ANPC.

    A fost prima și ultima dată când achiziționez un autoturism Renault.

  • #2
    Într-adevăr, e o problema cu service-ul Renault/Dacia in Romania, isi cam bat joc de clienti iar piesele sunt foarte scumpe.Cel putin masinile sunt destul de fiabile, in special motorizarile, pacat ca personalul care se ocupa de garantie, post-garantie nu se ridica la pretentiile marcii.O greseala de a ta a fost ca nu ai verificat masina cand ai ridicat-o, iar daca era ceva neconform le spuneai atunci pe loc sa remedieze problema.

    Comentariu


    • #3
      PWR, am verificat mașina (și chiar am găsit că nu avea alarmă, de exemplu), dar asta cu ștergătoarele se întâmplă doar în mers (când stă pe loc și acționez spălarea, întâi vine lichid și apoi pleacă ștergătoarele). Le-am spus asta ulterior la service, iar mecanicul a filmat chiar în mers.
      Clar, la următoarea achiziție, când va fi, voi face o verificare mult mai atentă inclusiv în mers, înainte de a semna. Dar cu siguranță nu va mai fi un Renault.

      Comentariu


      • #4
        Sa nu fie o problema de soft, poate se rescrie din OBD, adica sa te conectezi la calculatorul masinii si poate ii dai de cap, e deranjanta problema.

        Comentariu


        • #5
          @Liviu Stefan - Salut ,
          Cum se cunoaste foarte bine , masinile frantuzesti sunt ieftine la achizitie ( in general fie second , fie noua ) dar la intretinere sunt o delicatesa a buzunarelor pline.
          Asadar , multa rabdare si nu te lasa momit in aceasta problema.
          In fond si la urma urmei este masina noua , o poala de bani si merita sa o ai in cele mai bune conditii.
          Succes si sa ne tii la curent cu noutatile.

          Comentariu


          • #6
            Raspunsul Renault Franta, reclamatie ANPC

            În urma reclamației la entitatea centrală a Renault (din FRA), am primit răspuns... de la Renault România, mai exact de la aceeași persoană care îmi spusese înainte că totul e în regulă (deși chiar și mecanicii de la service au spus că nu e normal). Astfel, sunt anunțat că "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".

            I-am contactat din nou, rugându-i să nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care îi reclam, ci să citească problema. Am primit un răspuns automat identic cu cel aferent primei sesizări, în care sunt anunțat că au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adică tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, să citească înainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a răspuns (tot automat) că, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. Să vedem ce spune expertul.

            Totodată, ca să economisim timp, am făcut ieri reclamație la ANPC.

            Comentariu


            • #7
              Salutări și la mulți ani!

              M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rămas să îmi mai programeze o verificare, la un alt service autorizat, săptămâna viitoare.

              Revin cu rezultatul, sper să și pot recomanda service-ul respectiv în urma experienței.

              Comentariu


              • #8
                Sa speram ca se rezolva problema.

                Comentariu


                • #9
                  Se intra in DDT, se modifica in uch si se rezolva problema...te complici...inteleg ca e garantie, da te scarpini invers..acuma de ce n-a vrut reprezentanta sa puna testeru sa te rezolve, nu stiu, ca nu schimbau piese ca sa zici ca ies in pierdere. Inclin sa cred ca sunt prea prosti, plus ca nu cu mecanicu trebuia vorbit, e problema electronica, intai verifici in soft si dupa te duci la plimbare sa filmezi. Verdictul meu: service de oameni incompetenti, trebuia mers la alta reprezentanta. Numai bine!
                  sigpic

                  Comentariu


                  • #10
                    Salutări tuturor.

                    Ca o confirmare a... nivelului de profesionism al Renault, după mai mult de două săptămâni de când persoana de la "relații cu clienții" mi-a zis că va aranja să fiu sunat de service pentru o programare, încă nu m-a contactat nimeni.

                    Aștept răspunsul ANPC (care, conform lor, vine în 30, maxim 45 zile), după care o să merg la un service cu oameni competenți și de cuvânt (nu Renault).

                    Geo, mulțumesc pentru sfat, de-acord că un service normal ar rezolva repede problema și chiar așa o să pocedez.
                    În același timp, probabil ești de-acord că nu e nimeni de acuzat că, atunci când ceva merge aiurea la mașină, se adresează unui service al mărcii - i.e. Meridian Vest, respectiv că, atunci când cei de la service manifestă bătaie de joc se adresează producătorului - i.e. Renault. Măcar ne-am lămurim că băieții sunt constanți, o țin din gafă în gafă.

                    Comentariu


                    • #11
                      hey, nu ai mai zis ce ai patit. pina la urma este Octombrie, 2013 si noi nu stim cum s-a rezolvat problema ta. daca s-a rezolvat. zi-ne si noua sa nu murim tristi.

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X