Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

American Muscle - Corvette

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • American Muscle - Corvette

    Pe scurt:

    Corvette Editie Aniversara (50 de ani de la primul Corvette produs)
    Motor: 5.7 litri V8 aspirat
    440 Cai putere
    ~600 Nm cuplu
    0-100 km/h in ~4 secunde
    V max - 320 km/h garantati de fabrica
    Cutie de viteze manuala in 6 trepte -Tremec situata pe puntea spate
    Evacuare PRT tunata chiar de Corvette in USA
    Jantele model optional comandate la dealer-ul din USA
    Suspensii hidro magnetice
    Sistem sunet Bose (din fabrica)
    Singurele "gadget-uri" adaugate: Niste manere si cotiera in culoarea masinii OEM, comandate de la dealer-ul Corvette
    Ca performante ce pot spune? Monstru pe 4 roti, sunetul motorului il poti recunoaste din o mie de bolizi, o masina extrem de manevrabila, o masina care impune respect si care intimideaza chiar si stand pe loc.

    Pun si un clip cu sound-ul dat de evacuarea PRT (demonstrativ)
    YouTube - B&B Exhaust systems C-5 Corvette

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SL702980.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	118,5 KB 
ID:	46528 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SL702960.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	115,5 KB 
ID:	46525 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Fotografii-0005.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	62,6 KB 
ID:	46529 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SL702982.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	106,4 KB 
ID:	46526 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SL702979.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	116,3 KB 
ID:	46530 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Fotografii-0006.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	86,8 KB 
ID:	46527 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	SL703028.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	107,4 KB 
ID:	46531
    Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

  • #2
    Frumoasa rau americanca ! Cand vin la capitala,poate ma dai o tura !

    Comentariu


    • #3
      E superba masina,banuiesc ca nu prea poti sa o folosesti ca masina de zi cu zi...din mai multe motive...gropile din asfalt care sunt la tot pasul,consumul maricel,plus ca ma gandesc ca daca ai scapat din greseala piciorul in acceleratie...cred ca deja pierde aderenta la rotile spate...trebuie sa fii pilot sa conduci "bestia" asta.

      Comentariu


      • #4
        O tii parcata cumva prin Saftica?
        Chiptuning si Remapari DIMSPORT
        sigpic

        Comentariu


        • #5
          NU vad ce vedeti voi la astea...putere n-are, sunet n-are, culoarea-i naspa, e joasa si putina tabla ca n-are acoperis...sa nu zici ca sunt om rau, vin s-o iau si vad io cum scap de ea sa n ai dureri de cap
          sigpic

          Comentariu


          • #6
            Eu sunt curios cat mananca "bestia" in oras, mai ales intr-un oras sufocat ca bucuresti, te rupe la buzunar banuiesc.

            Comentariu


            • #7
              Tu esti exemplul perfect de posesor de diesel pana la moarte...te intereseaza consumu la orice
              sigpic

              Comentariu


              • #8
                Postat în original de PWR Vezi post
                Eu sunt curios cat mananca "bestia" in oras, mai ales intr-un oras sufocat ca bucuresti, te rupe la buzunar banuiesc.
                In Bucuresti, la un trafic normal (fara bara la bara) consuma in jur de 16-18% mers linistit. Daca te dai la ea (asta inseamna sa fi inconstient), consumul e in jur de 30%. In mediu extraurban, am reusit un 9% la 140 km/h in treapta a 5-a (motorul are maxim 2500 RPM).
                De mentionat faptul ca nu i-am dat niciodata treapta a 6-a. Pur si simplu nu ai unde. Spre exemplu, la 210 km/h in treapta a 4-a, motorul are putin peste 3500 RPM.

                Postat în original de Geo Vezi post
                NU vad ce vedeti voi la astea...putere n-are, sunet n-are, culoarea-i naspa, e joasa si putina tabla ca n-are acoperis...sa nu zici ca sunt om rau, vin s-o iau si vad io cum scap de ea sa n ai dureri de cap
                N-are deloc tabla pe ea. Sasiul e din aluminiu, iar body-ul e din material compozit extra usor. Masina are cu totul 1500 Kg desi e ditai animalu.
                Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                Comentariu


                • #9
                  Ah, nu mi a mers specula Cate ture merge in total?
                  sigpic

                  Comentariu


                  • #10
                    La 6000 RPM ii taie benzina
                    Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                    Comentariu


                    • #11
                      Postat în original de DARKsid3 Vezi post
                      In Bucuresti, la un trafic normal (fara bara la bara) consuma in jur de 16-18% mers linistit. Daca te dai la ea (asta inseamna sa fi inconstient), consumul e in jur de 30%. In mediu extraurban, am reusit un 9% la 140 km/h in treapta a 5-a (motorul are maxim 2500 RPM).
                      De mentionat faptul ca nu i-am dat niciodata treapta a 6-a. Pur si simplu nu ai unde. Spre exemplu, la 210 km/h in treapta a 4-a, motorul are putin peste 3500 RPM.
                      La 140km/h 9%...binisor...cred ca nici nu simti viteza aia...si doar 2500rpm, pacat ca nu prea avem noi drumuri in romania pentru masina asta, ca se merita sa ai asa ceva in garaj..chiar daca o scoti mai rar de acolo.

                      Comentariu


                      • #12
                        Trebuie sa fii cu capul pe umeri cu masina asta..am vazut accidente groaznice cu masina asta...pur si simplu prea multi CP......totusi este o masina cu prestatii ft bune la un pret destul de accesibil nu ca m3 la 50.000 euro...

                        Comentariu


                        • #13
                          Asa este! E o masina care trebuie respectata altfel nu mori acasa. Era s-o patesc de vre-o doua ori la depasirile din scurt. Pur si simplu ai impresia ca esti pe gheata...si vorbesc de anotimpul vara. Pierzi aderenta instant. Noroc cu sistemele de control.
                          Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                          Comentariu


                          • #14
                            Sti ce se zice, ca e cea mai scumpa masina de plastic . Isi pastreaza notorietatea de masina americana - only strait?
                            sigpic

                            Comentariu


                            • #15
                              De plastic e si Ferrari daca e sa fim rautaciosi
                              Mitul masinii americane ce merge doar in linie dreapta e doar...un mit. Mentalitatea europeana la capitolul "masini americane" este precum vulpea cu strugurii....sau ne-am uitat la prea multe filme americane din anii 70" cand vedeam acele balene lungi si late DAR sa nu uitam ca pe vremea aia erau barci gonflabile si masinile europene.

                              Ca sa fiu ontopic: Corvette da clasa si PUF la 90% din masinile din clasa ei.

                              http://www.sport.ro/masini/video-un-...-nm-cuplu.html
                              Ultima editare de DARKsid3; 30.Jan.2011, 12:22.
                              Miturile in care credem au tendinta de a deveni realitate

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X