Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Caut un loc de munca si nu gasesc! Toate ofertele sa apeleze la mine!

Adună
X

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Caut un loc de munca si nu gasesc! Toate ofertele sa apeleze la mine!

Ca pregatire sunt inginer auto...da ma intereseaza un loc de munca in domeniu asta sau ceva apropiat sau orice oferta buna, pe criza asta nu se mai fac mofturi. Deci cine are vreo idee/oferta/pila sa mi de-a de veste.
    sigpic

Cam greu in ziua de azi sa gasesti...marea majoritate din angajatori nu stiu cum sa reduca cheltuielile cu salariati si renunta la o parte din ei...si tu vrei sa te angajezi .

Comentariu

Cred ca si el e constient de treaba asta . Succes in a-ti gasi un loc de munca pe masura asteptarilor tale Geo. Niciodata nu sti ce-ti surade soarta. Oricum daca apare ceva .....
      sigpic

Comentariu

Geo cum ti am mai zis eu te ajut dar pe post de agent chiar nu am alta portita . Poilitele daca e ti le fac eu nici nu trebuie sa te deplasezi ca sa cheltui banuti. Costinestiu e maricel se gasesc clienti si pe acolo. Imi trebuie de la tine daca e un cazier, copie dupa buletin, copie dupa diploma de bac si sa iti faci un card ( cont iban o sa mi trebuiasca ) ca sa ti se vireze banutii si atat. Iti fac dupa aceea un contract de mandat, o sa ti vina un user si o parola ca sa poti intra in program si vei putea emite polite. Asta este oferta mea alta nu am din pacate. Daca e sa aud si de alte oferte te voi contacta. Numai bine

Poate se strang mai multi colegi cu oferte sa ne ajutam intre noi. Ca pe nebunia asta din tara e bine sa fim uniti
        https://www.facebook.com/www.crisgarage.ro

Comentariu

Discutam la un telefon...tre sa rezolv luni cu niste oferte, destul de slabe totusi, da sa vedem..si ne auzim dupa
          sigpic

Comentariu

Ti-am oferit si eu o pila. Profita de ea. Sanse sunt mici pentru ca e service mare si de top, dar niciodata nu sti ...