Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Noua taxa de prima inamtriculare 1 Februarie 2011

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Noua taxa de prima inamtriculare 1 Februarie 2011

    Ce impact credeti ca va avea asupra vanzarilor de auto noi si second hand?

    EURO 5:Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	taxa-auto-2011-euro5.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	64,5 KB 
ID:	46743

    EURO 4: Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	taxa-auto-2011-euro4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	58,7 KB 
ID:	46744

    EURO 3: Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	taxa-auto-2011-euro3.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	77,9 KB 
ID:	46741

    EURO 2: Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	taxa-auto-2011-euro2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	74,9 KB 
ID:	46742

    sursa: aici
    Ultima editare de PWR; 01.Feb.2011, 11:40.
    sigpic

  • #2
    Pentru cine nu vrea nr de romania o poate inmatricula pe Bulgaria si gata, oricum statul roman pierde multi cu politica asta de a umfla taxele de inmatriculare.
    Sunt de acord cu taxele astea exorbitante pentru masinile Non Euro, Euro 2...dar la restul in sus putea sa puna o taxa mai decenta sa-si poata permita o masina si cei cu situatia financiara mai precara.

    Comentariu


    • #3
      Nu mai stiu cum sa mai jatmanesca romanu!

      Comentariu


      • #4
        In curand in jud. Constanta vor aparea numai masini cu numere de Bulgaria, si asta din cauza celor care ne conduc pentru ca au o gandire de 2 lei. Iti cumperi o masina din Germania cu motor 2000 cmc euro3 cu 4000 de euro si cand ajungi in Romania soc trebuie sa mai dai in jur de 3000 euro ca sa o inmatriculezi. Solutia, o imatriculezi in Bulgaria cu maxim 500 de euro.
        Cand prostul e la locul lui, nu ma deranjeaza, ma deranjeaza numai atunci cand e la locul altuia.

        Comentariu


        • #5
          Adrian si daca ala din Bulgaria pe numele caruia e inmatriculata acolo se duce si o radiaza tu risti dosar penal pentru punerea in circulatie a unui vehicul neimatriculat. Oare merita riscul?

          Comentariu


          • #6
            Din pacate fiecare are piticii lui...sunt foarte putini care zic, iau o masina cu motor mai mic cu dotari strict necesare, ca sa nu platesc o taxa imensa, desi nu-s de acord cu taxele la noi in tara-prea mare hotie-, toata lumea spera la comfort, putere, la ce masini visau cand erau mici si aleg sh-ul..automat o versiune echipata de masina straina nu vine cu 1.6 aspirat ci cu ceva varf de gama de la 2.0 in sus, deci mega taxe la noi, asa ca o inmatriculeaza pe bulgaria...sunt cei care sufera in draci si au doi lei, vor masini smechere, isi iau o rabla de 20 de ani si n au bani de nimic pentru ea si sunt cei care chiar au un ban, vor ceva mai bun, da se lovesc de taxe exorbitante si tre s-o inmatriculeze undeva...taxele la noi sunt hotie pe fata, incorect calculate, imbecile chiar. da sa fim seriosi, te duci la bulgari sa ti iei q7 si nu ti permiti sa platesti taxele..pai atunci cu ce o intretii, cu ce bagi motorina? discutia e mult mai complexa, mult peste taxa, problema e si mentalitatea...
            sigpic

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de Geo Vezi post
              te duci la bulgari sa ti iei q7 si nu ti permiti sa platesti taxele..pai atunci cu ce o intretii, cu ce bagi motorina?
              De acord cu asta, personal cunosc persoane si am vazut prin statii peco cum astfel de persoane baga benzina/motorina de 20-30 ron numai ca sa mearga o zi cu ea. De ce iti mai cumperi o astfel de masina daca nu ai bani sa o ti pe drum.

              Personal nu sunt de acord cu modalitatea de calcul a taxei, cu taxa sunt.

              Sa dau un exemplu simplu.

              O masina noua Euro 6 cu 1600 cmc are taxa 0 (nu stiu daca se comercializeaza), o masina noua Euro 5 benzina cu 1600 cmc are CO2 = 160 si are o taxa de 300 euro sa zic, o masina SH Euro 4 diesel cu 1600 cmc are un CO2 = 140 si are o taxa de 500 euro, la fel o masina SH EUro 3 diesel cu 1600 cmc are tot un CO2 = 160 si are o taxa de 1000 euro.

              Calculele sunt in mare, daca se vrea le pot face pe cifre exacte.

              Ideea este urmatoarea, daca se numeste taxa pe poluare si se calculeaza in functie de emisia CO2, eu inteleg ca aceasta taxa sa se calculeze strict numai pe CO2, fara norma de poluare si vechime, numai capacitate si CO2.

              Pe actuala taxa o masina veche euro 3 sau 4 cu un CO2 inferior unei masini noi dar euro 5 are taxa mult mai mare, daca poluatorul plateste de ce mama masii nu se plateste in functie de cat poluezi.

              Cum vor sa modifice taxa de la anul, ce am auzit si citit. Taxa sa fie anuala, sa se calculeze, pe emisia de CO2 si pe numarul de km. parcursi pe an, aceasta sa se calculeze si sa se plateasca la primarii.
              sigpic .

              Comentariu


              • #8
                din nefericire fara acte

                SALUT,

                Unde ar fi mai indicat a cere informatii privind inmatricularea si reinscrierea in circulatie a unui autovehicul asupra caruia detin numai act de proprietate obtinut prin succesiune?Politie?

                Multumesc

                Comentariu


                • #9
                  Cel mai indicat la politie ar fi sa te duci.

                  Comentariu


                  • #10
                    Hotie legala nu mai au de unde sa mai fure si fura de la noi! Si cand n-or mai avea nici de la noi o sa se fure intre ei!
                    Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X