Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

My White Lady Alfa Romeo 145 :)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • My White Lady Alfa Romeo 145 :)

    Salut,

    A venit in sfarsit vremea ca la un an de cand sunt posesorul unei minunate 145 sa o prezint oficial si aici.

    Povestea incepea in 2009 intr-o seara de noiembrie cand un prieten bun de care nu mai stiam aproape nimic m-a sunat ca a venit in tara si daca poate sta la mine cateva zile. Zis si facut - a venit si a stat cateva zile, impreuna cu o Alfa 145. Stand la povesti nemuritoare la un pahar de vin fiert imi spune ca vrea sa vanda masina. Atat mi-a fost de ajuns ca sa incep negocierile, platain rate pentru ca nu aveam toti banii. Intr-un final am batut palma.

    Urmatoarea zi de dimineata cu noaptea in cap bineanteles ca eram la volanul noii mele masini.
    Masina era inmatriculata pe Italia. De aici a inceput nebunia inmatricularii - in Romania ma costa taxa aprox 1450 euro, iar la Bulgarica 700 euro. Alergatura, nervi - pana intr-o zi cand la o cafea stand cu alt prieten ma vaietam cat ma costa inmatricularea, etc. Nu pot sa va spun cat de fericit am fost cand am aflat ca omul se stie cu cei de la RAR, iar taxa - asa subit s-a diminuat la 700 euro aprox (deci cat la bulgari). Intr-un final am inmatriculat-o pe Romania, dar pe numele tatalui (este pensionar si am reducere foarte mare la asigurare si impozit ).
    De aici au urmat foarte multi bani si suflet pus in acesta masina. Am inceput prin a schimba consumabilele (bujii, distributie, pompa apa, curea alternator, ulei, filtre) - asta in prima faza - undeva prin Iulie daca nu ma insel.
    urmatoarea etapa a fost vopsirea masinii, deoarece avea ft multe puncte de rugina pe capota, tabla infundata in destul de multe locruri; bara fata crapata si sparta putin iar ca totul sa fie ok intr-o dimineata am gasit-o lovita in fata blocului (aripa dreapta infundata + oglinda retezata din suport - nici pana in ziua de astazi nu am gasit oblinga macar asa sparta cum era).
    Acum cateva zile a primit si un debitmetru, brate, bielete, discuri fata, placute, filtru aer. Rezultatul este unul spectaculos - pentru mine (nu mai troncane la gropi, trage liniar, consum scazut - cu totul alta masina) - debitmetrul era praf.
    Am uitat sa ii multumesc si lui Marian - care m-a ajutat la curatarea clapetei.

    Cam asta este povestea mea si a unei Alfa 145, care sper ca va avea viata lunga alaturi de mine.

    Mai am de montat grila fata, si pragurile + cauciucuri cu talon de 50 in loc ce 65.
    In continuare o sa atasez cateva poze cu ea - pregatita pentru vopsit si rezultatul final. Pozele sunt facute cu telefonul, asa ca am sa va rog de pe acum sa scuzati claritatea

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	6.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	53,6 KB 
ID:	47004 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	11.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	49,9 KB 
ID:	47001 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	12.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	50,2 KB 
ID:	46998 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	8.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	56,6 KB 
ID:	46995 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	13.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	58,7 KB 
ID:	47005 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	3.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	47,9 KB 
ID:	47002 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	7.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	42,1 KB 
ID:	46999 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	14.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	49,6 KB 
ID:	46996 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	55,2 KB 
ID:	47006 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	9.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	50,0 KB 
ID:	47003 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	5.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	57,1 KB 
ID:	47000 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	48,6 KB 
ID:	46997 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	1.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	45,4 KB 
ID:	46994 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	4.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	61,8 KB 
ID:	47007

  • #2
    Din toata povestea ti-a scapat un amanunt...nu ai specificat motorizarea si cam cati km avea masina cand ai luat-o.

    Comentariu


    • #3
      poate o fi avand ceva monstru de motor nu ne zice sa nu ne speriem

      Comentariu


      • #4
        Ne zice el sigur ce motor are , eu cel putin am pers cu una de 1.3 boxer 90 cai parca si chiar tragea bine !

        Comentariu


        • #5
          Arata bine....s-o stapanesti sanatos.

          Comentariu


          • #6
            1.4 ts 103 ponei nu este el cine stie ce dar eu sunt multumit de el

            Comentariu


            • #7
              E destul de bun.
              Ce consum ai la masina?

              Comentariu


              • #8
                Frumoasa.Sa o conduci sanatos.:-)

                Comentariu


                • #9
                  Ca si consum ........ depinde cum mergi cu ea.

                  In oras la un mers frumos, fara demaraje sau sa o urc prea mult in ture (3000 - 3500) undeva intre 9.7 - 10; asta vara - iarna cand este frig rau am ajuns si la 13l/100km, iar pe exterior daca merg pana in 110 km consuma undeva la 7 si daca ii dau talpa am ajuns la 8,5 aprox.

                  Dar tot in oras poti ajunge la un consum ....... iti apauda urechile daca faci asta - eu am alimentat 17 litri de la omv cu benzina de 100 si i-am dat talpa rau de tot (asta insemna sa mergi numai in reprize scurte de acceleratie si sa o urci pana in 6.000 - 6.500 rot/min) in conditii de toamna - iarna, fara sa fie zapada pe jos, am ajuns la un minunat consum de 16 - 17 l/80km.

                  Comentariu


                  • #10
                    Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente rutiere!
                    Consumul este in functie de sofer, o alearga consuma, merge moderat consuma mai putin. Cineva care se gandeste la consum cred ca nu si ar lua Alfa (stiut fiind faptul ca sunt masini gurmande - ma refer strict la cele de generatie mai veche). Eu am avut o Alfa 90, prin 2002, cu motor de 2.5 V6 care consuma in jur de 14-15% alergata (schimbat la 6000 rpm cu treptele I si II, mai mult nu aveam unde prin oras). Inainte de aceasta masina avusesem un Ibiza 1.2 boxer care consuma in jur de 10-11 mers normal, iar cand am trecut la Alfa mi s a parut ok consumul tinand cont de motor, gabarit, avea si ac, plus multe dotari.
                    P.S. Daca te intereseaza consumul, ai putea monta o instalatie gpl secventiala, ti ar consuma cu maxim 2l mai mult decat pe benzina.

                    Comentariu


                    • #11
                      Salut.
                      Hai sa intru si eu pe acest subiect :
                      1. Motorul este TWIN SPARK ( doua bujii pe cilindru) destul potential pentru astfel de masina ( greutate mica , putere mai mult decat suficienta ).
                      2. Intinerire totala a caroseriei , foarte bine ai facut, decat optiunea colantarii ......este mult mai bine o vopsea in totalitate.
                      3.Referitor la consum , este in limitele decentei mai ales pentru un motor cu doua bujii pe cilindru si cu puterea de 103 "ponei" care ii scoate lejer.
                      4. In tara noastra draga am avut si eu surprize la RAR cu un e36 cand am fost surprins sa vad EURO1 fata de EURO 2 cit era scris pe brief-ul masinii ( in unele service-uri specializate la ei se poate marii gradul de poluare prin adaugarea unor componente ( catalizator , sonda Lambda , filtre de particule) dar la noi nu sunt recunoscute , asadar m-a costat dublu taxa de inmatriculare in acel moment).
                      Eu iti doresc km fara incidente si sa vedem frumoasa italianca asa cum iti doresti tu sa o modifici.
                      Salutari cu farul de la Craiova.

                      Comentariu


                      • #12
                        Multumesc frumos baietzi

                        Ce mi se pare ciudat aici pe forum este ca nimeni nu a aruncat cu pietre in mine referitor la scoaterea siglei de pe capota. Ce-i drept am platit ceva banuti pentru acest moft, iar alti colegi de pe alt forum mi-au sarit in cap.

                        Salutari la Craiova

                        Referitor la recarosare, la mine nu se merita sa fac - masina nu are gram de rugina in ea, singura care a fost afectata este capota, care oricum nu imi fac sperante ca va ramane mult timp asa frumoasa, pentru ca acesta masinutza are botul ft jos si la drum lung incaseaza toate pietricelele sarite de la cei din fata.

                        Comentariu


                        • #13
                          Se poate pune un fel de prelata pe capota sau colant in cel mai rau caz.
                          Referitor la sigla , fiecare face ce isi doreste la masina si nu putem fii rautaciosi cu placerea ta , oricum este foarte frumoasa si are si potential , in plus design -ul este inca un motiv de bucurie.

                          Comentariu


                          • #14
                            M-am gandit la ce spui tu, dar nu cred ca imi place cum arata. As prefera mai bine sa vopsesc capota tot la doi sau trei ani decat sa vad un autocolant acolo sau o prelata.

                            Comentariu


                            • #15
                              Si eu sunt de aceeasi parere, decat sa pui autocolant pe capota mai bine o revopsesti odata la 2-3 ani.
                              Pune si tu niste poze cu interiorul, vreau sa-ti vad bordul, eventual daca ai poze si seara facute.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X