Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cum să ... de la TID la MID

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Cum să ... de la TID la MID

    PENTRU CONECTOR GALBEN.

    Ecran MID
    Maneta stergator cu butoane ,pentru a controla MID`ul
    Daca nu aveti cablajul tras atunci va trebuie si conectorul firelor.
    Conector galben cu tot cu fire (daca cablajul e facut doar pe jumatate)
    Cativa metrii de fire.


    Mai intai trebuie sa scoateti:volanul,gurile de ventilatie si vitezometrul.
    Dupa ce ati demonatat tot trebuie sa scoateti mufa galbena din vitezometru.

    Apoi trebuie sa adaugati toate firele la conector:

    pin13:maro/verde senzor nivel ulei -impamantare
    pin15:negru/galben senzor lampa frana- impamantare
    pin16:negru +12v (se poate monta la pin 1 care e deja +12v)
    pin17:verde/alb luminile de pozitie spate - inpamantare
    pin19:rosu/galben senzor lampa de frana -inpamantare
    pin20:maro/albastru senzor lichid de racire -inpamantare
    pin26 maro/galben senzor lichid de parbriz - inpamantare

    firele urmatoare trebuiesc conectale la maneta

    pin 21:buton R maro/alb conectat la pinul liber al manetei (fir alb)
    pin 22:buton F conectat la celalalt pin liber (fir rosu)
    ultimul ramas se leaga la inpamantare (maro)

    și firele următoarele necesitata a fi adăugate pentru a permite funcțiile de combustibil, etc

    pin 6:turatia motorului (fir verde) pentru a conecta rpm din bord
    pin 24:nivel combustibil (fir albastru/negru) pentru a conecta nivelul combustibilului la instrument
    pin 25:semnal combustibil (fir maro/negru) se conecteaza la semnalul injectorului in ECU (fir maro/negru)

    Si gata.Stiu ca pare greu dar odata ce v-ati apucat totul o sa aive sens.

    SI NU UITATI:NU VA APROPIATI CU CHEIA DE CONTACT
    Fișiere atașate
Procesare...
X