Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Fiat Doblo probleme :(

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Fiat Doblo probleme :(

    Astazi m-a dezamagit masina tatalui meu practic bordul a devenit un pom de craciun motorul este 1.3 MultiJet 85 Cp DPF , deci s-a aprins filtru de particule initial inchis apoi blocat ...motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000 rpm plus acum vad ca numai sta nici pornit , Engine Failure , Change Engine Oil , martorul de la DPF .... acum ca numai sta pornita singura varianta este platforma=service si totul era frumos pana azi .... sper sa se rezolve si sa nu fim nevoiti sa inlocuim filtrul de particule.

  • #2
    Cănd pățești ceva la electronica filtru de particule e destul de nasol.

    Comentariu


    • #3
      Naspa, cu cat avanseaza mai mult si le umple de electronica...filtre cu gramada devin mai sensibile.

      Comentariu


      • #4
        Astazi a inviat a fost pusa pe tester si pornita din el , fortata sa faca o regenerare pe loc , apoi i-am dat pe autostrada sa mai faca o regenerare ... intrase intr-o protectie sa nu strice motorul de aia nu pornea ... e bine ca a acum functioneaza

        Comentariu


        • #5
          Tot cele cu carburator ramăn cele mai simple,țin minte cănd eram mic vedeam la dacii metoda curățatului cu sărma.

          Comentariu


          • #6
            Postat în original de Adrian-Stefan Vezi post
            Astazi a inviat a fost pusa pe tester si pornita din el , fortata sa faca o regenerare pe loc , apoi i-am dat pe autostrada sa mai faca o regenerare ... intrase intr-o protectie sa nu strice motorul de aia nu pornea ... e bine ca a acum functioneaza
            Treaba cu tester-ul o poti face si tu...ai nevoie de un cablu si de un soft pentru a face o diagnoza...eu asa fac
            Alfista fino alla morte! Il cuore ha sempre ragione!

            sigpic

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de the red passion Vezi post
              Treaba cu tester-ul o poti face si tu...ai nevoie de un cablu si de un soft pentru a face o diagnoza...eu asa fac
              Dap laptop am cablu si soft ... si imi fac singur sa vad poate imi fac rost

              Comentariu


              • #8
                Bafta la soft-uit!.

                Comentariu


                • #9
                  buna, si eu am fiat doblo din 2006 si in cele din urma a trebuit sa l schimbam.Se poate sparge acel filtru de particule dar computerul este setat sa nu te lase sa mergi cu mai mult de 120 km.Eu l am schimbat la o firma de tuning auto din bucuresti , dupa ce am incercat sa l curat la un alt service din Cluj de unde sunt si unde nu au reusit decat sa strice senzorul.Unul nou din reprezentanta este circa 8000 ron iar la firma asta pilot power cu doar 1700 cu tot cu manopera.Ideea este ca daca masina nu are multi km se poate curata singur daca tii masina turata 30 min in 2800 de ture.noi averm deja 260000 de km.Nu incerca la service mici ca altii au ajuns cu masinile stricate de tot (de catre mecanici priceputi). Cand am reparat noi masina a venit unul din galati cu catalizatorul spart in loc de filtru de particule spart.

                  Comentariu


                  • #10
                    Daca scot filtru de particule de la un fiat doblo ce se intampla ?

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X