Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Schimb motor E39, M52B20 cu un M52B25 , diferente intre cel de 170 si cel de 192 cai

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Schimb motor E39, M52B20 cu un M52B25 , diferente intre cel de 170 si cel de 192 cai

    Primul lucru care nu-l inteleg , exista 2 tipuri de m52b25 ? cel de pe 525 i si cel de pe 523i sau doar cel de pe 523i de 170 cai ?? Pe E39 nonfacelift s-a montat cel de 192 cai ?

    Initial am vrut sa pun un m52b28 dar am gasit motorul asta de pe un 523i si ma gandesc sa-l iau !! M-am mai documentat pe net despre modificarea lui sa ajunga la puterea lui M52b25 de pe un 525i sau un 325i, cel de 192 cai .

    Din ce am inteles e restrictionat la admisie si evacuare care o are simpla nu dubla ca restul .

    Admisia de M50 merge montata fara modificari pe el ? Pe langa admisie si evacuare se mai poate resofta? Va ajunge la 192 cai cu admisia , evacuarea si soft ul ?

    Daca va pricepeti sa ma lamuriti si pe mine Multumesc anticipat !

  • #2
    Din cate stiu eu, codul e unic pt fiecare motor in parte, deci nu poate desemna 2 motorizari diferite. M52B25 e cel de 170bhp, M54B25 e cel de 192bhp.
    Pe non-facelift nu s-a montat M54, a fost pus abia dupa 2000. S-a mai montat pe E46 325i.

    De modificat, se modifica si M52B25 pt a ajunge la specificatiile de M50B25. O sa iti trebuiasca o admisie de M50B25, evacuare dubla si probabil soft, dupa parerea mea.

    Admisia de M50 nu e bolt-on, dar nici foarte greu de montat. Daca nu esti foarte iscusit cu cheile, o poti duce la orice mecanic decent, nu ar trebui sa aiba probleme cu montatul.

    Daca va ajunge sau nu la 192bhp, nu poti stii pana nu o pui pe un stand, insa nu vad de ce nu ar ajunge, e aceiasi cilindree, iar motoarele snt 90% identice. Poate cu un soft bun, va sari de 200 de cai.

    Daca totusi diferenta de pret nu e prea mare, iti recomand 2.8-ul, cuplu ala in plus chiar se simte altfel decat la un 2.5.

    Bafta la modificari!

    Comentariu

    Procesare...
    X