Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

VW Passat 1.9 TDI 3B

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • _Cox_
    a răspuns
    Raul nu ne-ai mai aratat nimic din august, ce jante ai acum?

    Lasă un comentariu:


  • death
    a răspuns
    jante 9j

    sall,am si eu un passat b5,am vazut ca ai jante 9j ,jantele mele sunt oz 17' 9j h2 et 35,mi se par cam apropiate de telescop si aparatoatea de plastic pe spate(2cm),si pe fata tot asa,mentionez ca am gume fata:225/45/17,spate:235/45/17,intrebarea mea e..folosesti distantiere?si daca nu ...iti agata,sau loveste in telescop sau alte componente?ms

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    Stiu despre ce e vorba. nu imi place... sincer sa fiu. urmeaza un kit votex ( praguri + prelungire bara spate - prelungirea nush daca e votex ).
    in primavara sper la niste bags.

    Lasă un comentariu:


  • LiquidTW
    a răspuns
    O alta idee ar fi mutarea numarului de inmatriculare din partea din fata, lateral stanga. Asa am eu la passat si am primit multe vorbe bune despre masina. Schimba total aspectul. Am sa revin cu o poza, pentru a te inspira. Vezi daca iti place sau daca nu.
    Toate cele bune

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    Materialul mi l-a dat mama , fiind croitoreasa am batut-o la cap o vreme ... 2-3 luni si pana la urma a gasit ceva. l-am lipit cu Tesa Extra Strong - Spray Glue, special pt asa ceva. urmeaza o turbina, vnt17.

    Lasă un comentariu:


  • Ovidiu
    a răspuns
    Nu mai spun ca e frumoasa masina raul ca stii asta. Te intreb de materialul de pe stalpii, de unde l-ai cumparat si cu ce l-ai lipit?

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    Acolo vreau sa ajung, la 160-170. nu cred ca am nevoie de mai mult. daca e sa ajung peste... trebuie sa umblu si la ambreaj, peste 200 cai ... trebuie si la interne... , pompa de injectie... oricum, momentan 170 eu zic ca e decent, apoi mai vedem.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Si la cati CP estimezi ca v-a ajunge TDI-ul tau de 1900cc? cred ca peste 160CP.

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    Pai, astea si urmeaza, injectoare bosio pp502, vnt17, fmic, soft... pompa de injectie o las asa cum e, oricum are cap hidraulic de 10mm, momentan e ok.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Frumos passat-ul, imi place cum l-ai modificat.
    Daca ar avea si motorul ceva modificari ar fi super(soft,injectoare mari cu debit marit,turbina mai mare,pompa de injectie,etc).

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    motorul e "reconditionat", dupa ce termin in mare parte exteriorul .... pt ca interiorul e gata.. ma apuc de motor.

    cateva poze... de la Sibiu, de la GLL Tuning SHow.










    cam atat. acum o sa mai pun putin mana la partea tehnica ( frane, brate si alte cele ) apoi contiunui pe partea de exterior.
    dupa cum se vede in pozele de mai sus, interiorul e gata, cusatura rosie la scaune, pavilion negru, stalpi + anumite lucruri imbracate in material. sper ca va place.

    Lasă un comentariu:


  • Teo Andreea
    a răspuns
    Parerea mea , este sa te apuci prima data de motor , si dupa aceea de exterior,si ala conteaza foarte mult .

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    Am de-stickerit masina, deja sunt prea multe masini cu stickere si nu au nimik facut la ele... a mai ramas stickeru cu wheel-whores - varianta pe negru...

    Dupa licenta sper sa termin ... interiorul.


    Lasă un comentariu:


  • sageata
    a răspuns
    Mai am o gramada de lucru la a mea. Ma bucur ca ti-a revenit topicul la viata. Multa bafta.

    Lasă un comentariu:


  • raulici
    a răspuns
    Mersi... . stiu ca glumesti... frumos ce faci cu mertzi, ii dai atentia care o merita .

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X