Pagina 2 din 3 PrimulPrimul 123 UltimulUltimul
Rezultate 16 la 30 din 34
Like Tree1Likes

Evacuare sport

Aceasta este o discutie despre Evacuare sport in cadrul Tuning Auto forum, parte din categoria Tuning & Racing; Bre yrmane, scoate banu, si ia artecurile. Cicule, romcat e romcat, toba de grupa e toba de grupa, nu e ...

  1. #16
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Bre yrmane, scoate banu, si ia artecurile.

    Cicule, romcat e romcat, toba de grupa e toba de grupa, nu e carnaruba sau mai stiu io ce mozabicie.

  2. #17
    Detailing Auto Array
    Data înscrierii
    13.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    36
    Postări
    690

    Implicit

    Stai asa fama sa inteleg . Tu ai luat toba de pe site-ul acela ( daca e voie sa fac reclama sa mi ziceti ca revin la site) si ai zis ca e toba de logan grupa N, eu asa stiu. Dar asa scria si acolo ca este o toba special conceputa pt Loganurile din grupa N. Eu unu asta stiam

  3. #18
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Bre, ai baut, eu am luat finala de la soran, romcat de grupa N, care ajunge la tine.
    Eu ma duc vineri/sambata la buc sa fac traseul la Stelco, si imi iau alta finala, foarte asemanatoare.

  4. #19
    Detailing Auto Array
    Data înscrierii
    13.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    36
    Postări
    690

    Implicit

    A da scuze nu intelesesem ce vroiai sa zici. Pai sa stii ca am tras vreo 2 - 3 pahare de bere imi era sete

    p.s. Sper ca o faci la fel ca pe asta nu imi vii iar cu aia a lui azor
    Ultima modificare făcută de Christnacht; 02.02.2011 la 00:47.

  5. #20
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Sa revenim la topic, am observat tendinta tunerilor masinilor diesel, sa elimine toba finala, si sa puna o teava ... care sunt avantajele/dezavantajele atat la benzina cat si la diesel.

  6. #21
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    Scriu si eu primul meu post aici.
    Scorurile pe care le-am platit eu la Pilot in Pitesti.
    Galerie 4-2-1 pe 40mm,950lei cu tot cu manopera si racord flexibil+130lei flansa la CGK din Bucuresti
    Traseu din galerie pana in finala cu alt racord flexibil(prima data pusasem racord pe 45,prostie,apoi daca a trebuit sa schimb traseul cu unu de 50 a trebuit schimbat si racordu)-450lei
    Toba finala Romcat Borla ceva mai mare decat cele de se pun normal pe logan(neavand catalizator si nici intermediara a trebuit sa montez ceva mai mare sa nu intre in rezonanta sau sa se auda exagerat de tare.-400lei
    Tips rotund diametru 100mm Borla 125lei cu montaj.
    Totul este de inox si cu suduri de calitate si lucrat frumos.
    De vechea evacuare nu mai zic:finala carub,apoi traseu fara catalizator cu intermediara Borla ProXS si diametru teava pe 45,apoi dai intermediara borla jos pune teava, dupa 6 luni pune intermediara Stelco ca se auzea ca o drujba, dupa un timp iar a inceput sa ragaie si a trebuit sa scap de finala carub.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  7. #22
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    32
    Postări
    817

    Implicit

    Nu vreau sa critic preturile, da prea mult..pe mine cel putin, m-ai descurajat total...castigi n demaraj, n putere, n cuplu da e o investitie prea mare....nu stiu cum sa zic ca sa nu intelegi gresit..nu zic ca nu se simte, da nu se merita...intelegi tu...adica daca astia sunt bani pe care nu i simti perfect, da unii munciti din greu nu i as baga in asa ceva...parere personala

  8. #23
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Nu fi ciudat, ca sti ca se poate mai bine, eu de exemplu cum am facut tot ieftin? daca sari cu capu inainte, sau esti primu dintr-un oras care faci (cum e el) normal ca e scump.

  9. #24
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    Inteleg perfect ce zici.
    treaba e asa dupa mine:Cum unii prefera sa bage zeci de milioane in muzica,in bari si alte astea mie mi-a placut sa am o evacuare calumea sa nu mai am treaba cu ea.
    Am incercat si cu bani putini:finala carub,intermediara stelco suduri pe la nea gicu prin garaj.etc.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  10. #25
    Registered Array
    Data înscrierii
    04.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit

    Ce a enumerat Al!n acolo practic au fost 2 trasee.Pretul unui traseu complet galerie,intermediara si finala de inox pe 50mm dau un ex e cam la 2000ron din care 1000ron costa numai galeria asta in cazul unui motor cu 4 pistoane.Care mie personal nu mi se pare exagerat de mult vrei un traseu de calitate costa.

  11. #26
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    32
    Postări
    817

    Implicit

    Nu sunt ciudat..doar ca ideea ta de ieftin nu coincide cu a mea
    Alin are dreptate, daca adun cati bani am bagat in modificari sa zicem "estetice" tot acolo ajungi, nu m am gandit la asta...eu ziceam din perspectiva timpului de acum, dupa ce am investit bani in altele

  12. #27
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    E normal,in timp valoarea baniilor se pierde si daca faci cate ceva asa treptat nu mai simti pierderile asa mult.
    Nu i-ti imagina ca am dat 2000lei din prima.Evacuarea mea a inceput sa fie schimbata de acu 3 ani,prima data finala,apoi peste un an traseu apoi mici modificari la respectivu traseu care era pe 45,peste inca un an si ceva serpii,peste cateva luni alt traseu,peste cateva luni tips.
    Multi bani i-am pierdut din caza "cunoscatorilor".Nu pune pe 50 ca e mare pune pe 45 etc.de atunci totu fac pe capu meu, nu mai ma iau decat dupa oameni care au diverse chestii pe la motor si stiu ce inseamna acele lucruri.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  13. #28
    VIP Member Array
    Data înscrierii
    26.01.2011
    Locație
    Constanta-Tulcea
    Vârstă
    30
    Postări
    132

    Implicit

    Toba carub am eu pe masina cu intrare de 65 mm, am optat pentru toba asta ca e cu evacuare rapida

  14. #29
    Peugeot Driver Array
    Data înscrierii
    13.03.2011
    Locație
    Ploiesti via Baicoi
    Vârstă
    30
    Postări
    476

    Implicit

    Ce tobe sport se mai "poarta" pe la voi? Doresc achizitionarea unei tobe - doar finala( motor 1.2 ) - in viitorul apropiat, ceva de calitate, cu o singura iesire si mai ales sa aiba silencer
    Ce sugestii imi puteti oferi?
    In progress 1st 206+

  15. #30
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    @Andraey incearca Carub, sunt bune si foarte ieftine.


 
Pagina 2 din 3 PrimulPrimul 123 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 19:09.