Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cum iti echipezi autoturismul pentru sezonul rece ?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • PWR
    a răspuns
    the red passion depinde de cati ani il ai, daca are pana in 5 ani e suficient sa-l completezi, nu are rost sa pui antigel de -40 grade ca nu locuim in Siberia, daca are peste 5 ai putea sa-l schimbi pe tot, e cam 25 lei/litru(Motul).

    Lasă un comentariu:


  • the red passion
    a răspuns
    Ma gandeam ca voi scapa de iarna aceasta fara investiti,adica cheltuieli suplimentare,dar cum se preconizeaza un drum in tara pe la inceputul lunii Februarie,m-am vazut obligat sa fac in asa fel sa evit achizitionarea a 4 roti complecte.Deci am imprumutat 4 roti echipate cu gume de iarna de la un amic,am schimbat lichidul de parbriz,stergatoarele,m-am dotat cu un spray pentru dezghetat geamurile si mi-am cumparat un set de lanturi (obligatori la bord in it ).A mai ramas lucrul cel mai important,antigelul,care de asta vara este o idee sub minim.Momentan cel actual este de -20*,cum trebuie sa-l complectez,ma gandesc ca ar fi bine sa-l aduc pana la un - 30* sau eventual un pic mai mult,dar nu stiu cum o pot face fara sa mai merg in servis,sa-l schimb pe tot?Ma gandesc sa-l scot pe tot cel aflat in acel rezervor,sa complectez cu altul de -40* si tot asa de cateva ori pana schimb vreo 4 litri.Oare functioneaza?

    Lasă un comentariu:


  • Gaby
    a răspuns
    Dau cu o solutie pe chedere, un strat vopsea cauciucata la contraaripi (ma streseaza zgomotul de pietricele/nisip), strat generos de ceara, gume de iarna si jante de tabla, verificat antigel, schimbat lichid parbriz.

    Lasă un comentariu:


  • DJ35DDK
    a răspuns
    Azi luai si eu 4 cauciucuri Bridgestone aproape noi + 4 jante noi. (scuzati calitatea pozei, o sa pun altele cu ele pe masina )

    Lasă un comentariu:


  • Teo Andreea
    a răspuns
    Eu sunt mai comoda , si ii duc masina la un service auto, si o pregatesc , ulei , cauciucuri de iarna , antigel, lanturi .

    Lasă un comentariu:


  • c6t9
    a răspuns
    Postat în original de PWR Vezi post
    Nu stiu daca permite legea sa ai anvelope all season, daca nu ma insel trebuie anvelope strict de iarna, vezi sa nu-ti iei amenda daca te opreste politia.
    Cât timp scrie M/S pe ele, merge. Ce mai spun ăștia pe la tv și prin ziare sunt povești să determine lumea să schimbe inutil anvelopele.

    Pentru iarnă pun gume de iarnă evident, schimb lichidul de parbriz cu unul pe care scrie -20°C (m-aș mira să țină până la -10, dar ăla se vinde), am grijă să-l consum pe cel de vară de pe traseu și din vas. Și cam atât. Mașina e dată cu nu știu ce ceară la fiecare spălare, nu am pus niciodată ceva special pentru iarnă. Atenție însă dacă mergeți iarna, ar trebui spălată mașina și foarte bine ștearsă, să nu înghețe. Cei cu probleme la chedere ar fi bine să le ungă cu substanțe speciale. La mine la X3 n-am avut probleme, dar la Golf am găsit ușile de nedeschis.

    Lasă un comentariu:


  • Christnacht
    a răspuns
    Da corect asa e, ai dreptate dar imi place cand ma zgaltaie

    Lasă un comentariu:


  • Geo
    a răspuns
    Ce vezi tu pe strazi cu suspensie de fabrica lasate e cu totul altceva...bratele suspensiei/amortizoare/arcuri sunt toate gandite pentru un mers lejer, o suspensie moale pe care sa n-o simti..asa ca in momentu in care merg iarna si dau de nameti sau gropi nu sar in sus ca astea rigide sa faci praf tot pe sub ea...la noi e ori f moale si inalta ori f rigida si joasa, 75% pentru aspect...intotdeauna vezi treaba pe jumatate..evident ca nu intra in categoria asta masini sport din fabrica cu suspensii tari din motive evidente...

    Lasă un comentariu:


  • Christnacht
    a răspuns
    Echiparea autoturismului mi-o fac astfel:

    - Anvelope
    - antigel
    - bateria este noua nu am ce sa verific
    - lichid parbriz pt acest anotimp
    - ceara buna ( deja am pregatit-0, am ceara pe ea pt inca 2 ierni )
    - suspensia o las tot pe asta, chiar daca aveam si H&R tot nu o schimbam. Sunt atatea marci care sunt destul de joase cu suspensia de fabrica, n-or sa le puna acum arcuri de jeep
    Oricum intra la revizie totala
    Si cam asta e

    Lasă un comentariu:


  • the red passion
    a răspuns
    Hm...eu inca nu am facut nimic special,antigelul si lichidul de parbriz,la mine sunt in permanenta ok.Eu sunt stresat si stau cu frica in mine,sa nu se strice vremea nasol pana vineria viitoare.Nu de alta dar am de facut un drum de vreo 2000 de km,din care mai mult de jumatate sunt traseu montan si sincer nu as dori sa schimb gumele de vara cu unele de iarna.Unde stau eu nu se schimba,pentru ca nu este iarna,deci nu are nici un rost sa cumpar gume de iarna,doar pentru o saptamana!

    Lasă un comentariu:


  • cangri
    a răspuns
    Gume+jante de iarna.
    Antigel.
    Lichid de parbriz.
    O ceara buna.
    Verific uleiul.Sa fie mai subtire.
    Bateria.

    Lasă un comentariu:


  • DeLuXe
    a răspuns
    fac bani? sau au grija sa nu ajungi la morga, poate uiti cum sunt orasele iarna pline de taxiuri cu slick-uri de vara tocite pana la sarme, care blocheaza circulatia; nu mai zic de cei care pleaca in afara orasului

    Mentalitatea tipic romaneasca, imi cer bani ... nu se gandesc de ce sunt bune gumele de iarna ... o fi si asta o teorie a conspiratiei.

    ON: in afara de evidentele ... un strat ceara solida, arcuri de van, amortizoare lungi, jante de tabla tratate pt iarna, gume de iarna clutabile din categoria nordice, aerisit etrieri/modul abs.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Postat în original de Mano Vezi post
    Schimb lichidu de parbriz cu unu de iarna care nu ingheata si mai nou pun cauciucuri all season , ptr oras sunt excelente.(nu mai stiu sclavii cum sa faca bani de pe carca noastra)
    Nu stiu daca permite legea sa ai anvelope all season, daca nu ma insel trebuie anvelope strict de iarna, vezi sa nu-ti iei amenda daca te opreste politia.

    Lasă un comentariu:


  • Geo
    a răspuns
    Verificare antigel, baterie, lichid parbriz -20 grade, suspensie inaltata, cauciucuri de iarna, reglaj directie, alta bara fata si spate

    Lasă un comentariu:


  • Pigoo
    a răspuns
    verific antigelul... il schimb/completez
    lichid de parbriz cu rezistenta la inghet. -xxx grade (cat mai multe cifre, cu atat mai bun)
    cauciucuri all seazon ca la ce drumuri fac eu nu e nevoie de unele de iarna . si merg mai atent
    recomandat ar fi sa ungem si chederele...... dar deja s-au dus in 7 ani asa ca nu mai are rost, o sa le schimb....

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X