Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 32
Like Tree12Likes

Renault Clio Rs 182

Aceasta este o discutie despre Renault Clio Rs 182 in cadrul Renault forum, parte din categoria Masina mea; Salut, Daca tot impartasim aceleasi pasiuni, drag racingul si modificarea masinilor, o sa va prezint si masina mea: Renault Clio ...

  1. #1
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit Renault Clio Rs 182

    Salut,

    Daca tot impartasim aceleasi pasiuni, drag racingul si modificarea masinilor, o sa va prezint si masina mea:

    Renault Clio Rs din 2005 cu o inima de F4R 2.0dm3 cu 16 valve 182PS (157 cp la roata stock), nu functioneaza cu exces de aer, respira normal.

    Modificari
    - pistoane Wossner "maxi clio" compresie marita la 13.3:1
    - axe came Colombo Bariani 286 grade admisie / 280 evacuare
    - corp clapeta Hitachi-Nissan diametru marit de la 60mm la 74mm
    - portare chiulasa, admisie marita, galerie 4-1 3-2, largita
    - evacuare de-cat 63mm custom
    - bmc cda intake
    - Rs tuner kit
    - innovate lc1 - senzor oxigen wideband
    - short shift
    - ambreiaj stage 3 Helix Helix Autosport, cu ferodouri Miba de grosime 3.0mm
    - apex -30mm arcuri pe suspensie cup pack
    - roti pentru curse 4 x oz ultraleggera cu pneuri toyo r888 195/50/r15

    Masina am facut-o din pasiune, pentru satisfactia personala, si particip la evenimentele organizate de Drag Racing Team.

    Daca imi mai aduc aminte de ceva modificari le mai scriu

    Renault Clio Rs 182-lateral.jpg Renault Clio Rs 182-drfata.jpg Renault Clio Rs 182-motor.jpg Renault Clio Rs 182-spate.jpg

  2. #2
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit

    Versiunea " racin' "


    Renault Clio Rs 182-180820111626.jpg Renault Clio Rs 182-dscn0588.jpg

  3. #3
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    40
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Mai intai spun : Bine ai venit!!!
    Apoi , felicitari si respect pentru ce realizezi.
    Referitor la masina........hm.....sunt multe de spus dar las la aprecierea ta sa prezinti istoricul la ceea ce faci.
    O pasiune in care investesti financiar, depui eforturi foarte mari si multa rabdare .
    Succes mult si te asteptam cu noi dezvaluiri si multe multe multe poze.

  4. #4
    Moderator Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Locație
    Vrancea
    Vârstă
    50
    Postări
    115

    Implicit

    Felicitari pentru masina ! Sa pui si ceva filmulete de la curse.

  5. #5
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    Bine ai venit!
    Frumos Clio, vad ca ai bagat ceva bani in masinuta si cred ca ai trecut de 200CP.
    Si cateva filmulete cu masina ta din 21 august 2011(Etapa 6 Tulcea) :

    http://www.supercars.ro/Tulcea21Augu...tClioSport.wmv

    http://www.supercars.ro/Tulcea21Augu..._BMW_E30_F.wmv

    http://www.supercars.ro/Tulcea21Augu..._ClioSport.wmv

    http://www.supercars.ro/Tulcea21Augu..._ClioSport.wmv

  6. #6
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit

    Din pacate banii investiti sunt foarte multi. Masina este undeva la 190 cai, nu i-am facut un dyno, important este si cum pune jos puterea

    Alte poze din timpul "constructiei"

    Renault Clio Rs 182-26012011653.jpg Renault Clio Rs 182-loop.jpg Renault Clio Rs 182-25012011652.jpg Renault Clio Rs 182-ambr.jpg Renault Clio Rs 182-pistoane.jpg Renault Clio Rs 182-axe.jpg Renault Clio Rs 182-corp.jpg Renault Clio Rs 182-26012011654.jpg Renault Clio Rs 182-pistoane1.jpg Renault Clio Rs 182-front.jpg

  7. #7
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit

    poze


    Renault Clio Rs 182-cutie.jpgRenault Clio Rs 182-kit-reparatie.jpgRenault Clio Rs 182-siguranta-diff.jpgRenault Clio Rs 182-scaun.jpgRenault Clio Rs 182-cutie-1.jpgRenault Clio Rs 182-220420111096.jpg


    Mutarea bateriei in portbagaj a fost necesara datorita modificarii traiectului de aer

    Renault Clio Rs 182-23022011794.jpgRenault Clio Rs 182-23022011793.jpgRenault Clio Rs 182-23022011796.jpg


    Ambitia mea este sa devina cea mai rapida, pe 402m, aspirata tractiune fata echipata de strada (sau conform egulamentului de street de la Drag Racing).
    Deja nu prea mai iau bataie

  8. #8
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    Credeam ca vrei sa ajungi ca Clio Sport de bucuresti(BFF) cu turbina, sa ajungi ca el la vreo 400CP.

  9. #9
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit

    Felix are 430 cai , iar dupa toate reglajele ce le va face ...sper sa fie sub 11sec. Masina lui poate.

    Eu voi ramane aspirat

  10. #10
    Detailing Auto Array
    Data înscrierii
    13.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    36
    Postări
    690

    Implicit

    Superba masinuta, este facuta asa pe gustul meu.

  11. #11
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    34
    Postări
    93

    Implicit

    Felicitari... vreau si eu unaaa...

  12. #12
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit

    Multumesc de aprecieri

  13. #13
    Member Array
    Data înscrierii
    08.03.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    32
    Postări
    155

    Implicit

    Lool cred ca ai dat ceatza la multe masini bune.

  14. #14
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    Tare masinuta! Am condus si eu una la fel, la apasarea pedalei de acceleratie se duce racheta! (trebuie sa te tii bine de volan)

  15. #15
    Registered Array
    Data înscrierii
    24.08.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    40
    Postări
    15

    Implicit

    Multumesc de aprecieri. Este foarte rapida si stock. Si cand te gandesti ca e doar un motor aspirat normal, fara turbo fara compresor, fara nimic,


 
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 00:19.