Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 24
Like Tree5Likes

Megane 2 Sedan Expression

Aceasta este o discutie despre Megane 2 Sedan Expression in cadrul Renault forum, parte din categoria Masina mea; Masinuta este fabricata in anul 2006 si a fost ridicata de la dealer pe data de 4 octombrie. Ca si ...

  1. #1
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit Megane 2 Sedan Expression

    Masinuta este fabricata in anul 2006 si a fost ridicata de la dealer pe data de 4 octombrie. Ca si varianta de echipare am ales expression ul, plus culoarea metalizata.
    A fost folosita mai mult ca a doua masina pana in iarna anului trecut, motiv pentru care, in momentul de fata are doar 36800 km la bord, dar lucrurile se vor schimba deoarece tocmai a primit instalatie gpl Tomasseto stag 200.

    In timp a primit remapare TCM Turbo, in momentul de fata avand aproximativ 122 cp (teoretic nu am dus o la dyno), un filtru sport in carcasa originala de la K&N, xenon pe faza scurta, jante aliaj KM pe 15 (am avut si pe 16 de origine sar nu mi au placut), stalpii deoarce incepusera se se pateze i am imbracat in imitatie de carbon si un interior de Megane Rs provenit de la un hatch back.
    Nu am fotografii cu jantele actuale, dar voi face.

    Megane 2 Sedan Expression-card512-199.jpg Megane 2 Sedan Expression-card512-207.jpg Megane 2 Sedan Expression-14.11.2010-8-.jpg Megane 2 Sedan Expression-imag227.jpg Megane 2 Sedan Expression-14.11.2010-6-.jpg Megane 2 Sedan Expression-14.11.2010-1-.jpg Megane 2 Sedan Expression-24.12.2010.jpg Megane 2 Sedan Expression-14.11.2010-10-.jpg

  2. #2
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    40
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Sa o stapanesti sanatos.
    Alta viata fata de Saab , masina este mai recenta , are si Km putini ......
    Cit a costat instalatia Gpl ?
    Interiorul este foarte frumos , te rog sa pui poze si cu motorul sa il vedem si noi.

  3. #3
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    Frumos megane-ul...parca imi place mai mult decat SAAB-ul
    Motorul 1.6 16v avea consum bunicel, acum ce consum ai pe GPL? sau cu cat a scazut?
    Ce nu-mi plac sunt jantele pe 15" care se vad naspa fata de pe cele de origine pe 16", trebuia sa pui tot pe 16 ca da mai bine.
    Si interiorul imi place cum l-ai facut, e la culoarea masinii.

  4. #4
    Member Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Fetesti
    Vârstă
    27
    Postări
    101

    Implicit

    Ce consum are in Bucuresti?

  5. #5
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    Va multumesc pentru aprecierile pozitive.
    Nu suporta comparatie cu Saab ul (il folosesc ocazional si imi doresc sa o fac sa arate foarte bine in timp, incetul cu incetul), iar Megane ul este masina familiei (pentru concedii si mersul la serviciu). Precizez ca este a doua masina luata de noua (am mai avut un Logan 1.6 in 2005 care l am tinut 1 an si 4 luni).
    Avea un consum ok, aproximativ 10, 11% in Bucuresti cu ac pornit, fara ac nu am calculat pentru ca suntem rai de caldura
    Fotografii am cu motorul inainte de a monta gpl ul, voi posta si foto cu motorul in starea actuala.
    Ca si consum pe gpl am scos la un drum de 1000 km (Bucuresti-Pitesti-Valcea-Voineasa-Obarsia Lotrului-Ranca-Novaci-Targu Jiu-Baia de Arama-Obarsia Closani (Valea Cernei)-Baile Herculane-Orsova-Drobeta Turnu Severin-Craiova-Pitesti-Bucuresti - 8,2% cu ac non stop. Pe benzina as fi scos intre 6,5 si 7. Eu zic ca este ok pe gpl plus ca trage aproape la fel ca pe benzina. Am 2000 de km pe gaz si urmeaza sa se mai lase (am inteles ca va scadea o idee consumul)
    P.S. scuze de intarziere, am fost plecat cateva zile prin tara noastra.
    Foto si cu fostele:

    Megane 2 Sedan Expression-p1010179.jpg Megane 2 Sedan Expression-29.03.2009-ade-015.jpg Megane 2 Sedan Expression-ade.jpg Megane 2 Sedan Expression-29.03.2009-ade-020.jpg Megane 2 Sedan Expression-01.03.2008-041.jpg
    Ultima modificare făcută de PWR; 23.08.2011 la 17:41. Motiv: detalii suplimentare

  6. #6
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    Esti la a-4-a masina, , in crestere, dupa 2 buburuze Twingo si C3 ai trecut pe ceva mai voluminos.
    Consum pe GPL de pe Megane e cumva asemanator sau comparativ cu un diesel 1.5 dci(ma refer daca l-ai fi avut in locul benzinarului actual 1.6), adica ca si costuri esti pe acolo?

  7. #7
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    Cred ca sunt pe acolo, daca facem un calcul, totusi cred ca ies mai ieftin (1l gpl 2,72 la Luk Oil x 8,5 = 23,12), la motorina ar insemna 6 l motorina x 5,4 (cred ca pe acolo este pretul motorinei) = 32,4. Am calculat pentru un consum mediu, acum ca este mai mic la motorina, nu stiu, ar tb sa aiba un consum de aproximativ 4,2 (asa aveam extraurban la C3).
    In alta ordine de idei cand am luat masina, care a costat cu un discount de 1500 e, aproximativ 14000 e, versiunea diesel era mai scumpa cu 600 e si nu cred ca se justifica diferenta (nici nu aveam de unde sa mai pun bani), plus ca primii ani am folosit o forte putin, deoarece aveam o a doua masina in permanenta pentru oras (mai intai Tico, am dat Tico am luat Twingo, apoi l am vandut si pe acesta si am luat C3 ul). La un moment dat, am ramas doar cu Megane ul (am preferat sa tin masina cea mai buna, care nu mi a creat nici o data probleme cu toate ca am avut cateva tentative sa o vand dar nematerializate - obtineam prea putini bani pt cum arata si mergea masina, lucru valabil si acum, de aceea am ales sa pun gpl, ca sa o tin cat mai mult). Recunosc ca puteam sa o dau unui amic cu 7000 acum cateva luni, dar tb sa pun ceva bani ca sa iau ceva cel putin la fel ca si clasa, dotari. Pe viitor poate o sa mi iau un seria 3, dupa 2007, diesel, cu pachet de M sau un Laguna 3 (ca sa raman fidel marcii).
    Costul instalatiei gpl a fost 2100 lei cu rezervor cilindric de 55l (utili 42l).
    Dintre masinile sh pe care le am avut, cea mai buna mi s a parut Twingo (mi a parut rau ca l am dat si am luat C3 ul), iar Saab ul 9.5 a fost cea mai mare teapa (afara vopsit gardul, inauntru....)

  8. #8
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    Pentru doar 600Euro se merita diesel, practic numai investeai in instalatia GPL(care banuiesc ca te-a ajuns tot acolo).
    La ce trafic e in jungla aia de Bucuresti nu as renunta la un Diesel pentru nimic in lume.

  9. #9
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    34
    Postări
    93

    Implicit

    Mai frumos Megane-ul mai spatios, mai nou, motorul fiabil, am inteles ca daca nu depasesti o anumita turatie nu vei avea probleme din cauza gpl-ului, sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km - nu o menaja ca nu-i place

  10. #10
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    Multumesc!
    Banuiesc ca ai diesel, nu?
    Cand nu ai de unde sa scoti peste o anumita suma, crede ma stiu ce vorbesc....
    494 e gazul in 6 rate a 350 lei prin card avantaj fara dobanda
    Megane ul este in leasing, mai am de plata pana in octombrie.
    Atunci cand am luat o, o vroiam prima echipare authentique fara metalizata, ulterior, daca am avut Loganul versiunea Ambition, hai sa mai fac un efort pentru echiparea de mijloc si vopsea (adica inca aproximativ 800 e). Cum efortul a fost destul de mare si nu vroiam diesel - nu am nimic impotriva motoarelor pe motorina, dar nu ma pasioneaza, chiar daca consuma putin, am luat o pe aceasta pe benzina. Mersesem cu Megane 2.1 1.4, 100 cp, dar eu mergand putin sportiv, am ales 1.6 16v. Ulterior mi a parut rau ca nu am luat echiparea de top Privillege, dar este alta poveste, atat s a putut.
    La 5000 rpm trece automat pe benzina, ca idee cu a 5 a inseamna 170...oricum gazul nu este pentru alegat, pana acum nu am depasit 150. Cine pune gaz pune pentru consum adica 110, 120, dupa aceasta viteza papa bine.

  11. #11
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.335

    Implicit

    Eu sunt fan diesel, am un 1.5dci consum 5,5% urban si 4% extern(la 100km/h), pur si simplu m-am indragostit de diesel, voi avea doar diesel de acum inainte, si la fel ca tine ma gandesc la 120d sau 320d de la BMW pentru urmatoarea masina, acum diesel-urile moderne fiind echipate toate cu turbina au si demaraj, reprize bune ca si un benzinar, si daca vrei sa mergi sportiv se poate si cu diesel plus ca nu usuca la buzunar asa cum pe usuca un benzinar daca mergi sport.

  12. #12
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    Da, sunt de acord cu diesel urile de la BMW, mi as lua seria 3 pt familie si un seria 1 de oras, pt ca nu se poate folosi ca masina de familie. Ca idee are portbagajul de aproximativ 290 l comparativ cu C3 ul care il avea de 320l.

  13. #13
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    Megane 2 Sedan Expression-car.jpg
    M am intors de la mare..., mi a consumat 8.7% gaz.
    O fotografie mai veche cu jantele de origine pe 16

  14. #14
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    40
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Un consum foarte bun , cred ca pe autostrada nu ai lasat-o sub 120 km/h.

  15. #15
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.08.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    40

    Implicit

    La dus am mers 110-120, iar la intoarcere 120-130. De la km 80-90 am ramas fara gaz, nu am mai alimentat si am mers pe benzina (stiu ca este indicat din cand in cand sa merg si pe benzina) si am tinut o constant 130-140 km/h.
    La 10.50 am plecat din Eforie Nord si am ajuns in Bucuresti la ora 13.30.
    P.S. Azi ma duc sa vad un set de jante pe 17, revin cu impresii.


 
Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 01:00.