Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Mitsubishi L200 / Carisma.

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Mitsubishi L200 / Carisma.

    La "sugestia" lui adrian17071979 m-am hotarat sa pun aici si celelalte 2 masini.

    Este vorba despre un L200 2.5 D-ID din 2008.
    Engine size: 2477 ccm (151.15 cubic inches)
    Fuel type: Diesel
    Fuel mixed driving: 8.6 litres/100 km (27.35 miles per gallon)
    Seats: 4
    Drive: 4WD
    Transmission: Manual, 5-speed
    Airbags: 4
    Engine and transmission
    Engine location: Front, longitudinal
    Displacement: 2477 ccm (151.15 cubic inches)
    Engine type: Inline, 4 cylinder
    Max power: 136.00 PS (100 kW or 134 HP) at 4000 Rev. per min.
    Max torque: 315.00 Nm (32.1 kgf-m or 232.3 ft.lbs) at 2000 Rev. per min.
    Compression: 17.5:1
    Bore x stroke: 91.1 x 95.0 mm (3.6 x 3.7 inches)
    Fuel system: Turbo
    Valves per cylinder: 2
    Fuel control: Overhead cam (OHC)
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: Manual, 5-speed
    Speed and acceleration
    Top speed: 167.0 km/h (103.8 mph)
    0-100 km/h (0-62 mph): 14.6 seconds
    Power/weight ratio: 0.0712 PS/kg


    Iar ultima, dar nu cea din urma, este o Carisma 1.6 16V din 1997, cu 200.000++KM la bord.
    Ca dotari are, abs, aer conditionat, geamuri electrice, oglinzi electrice, servo.. :-?? Cam atat imi vin in minte acum.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi L200-2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	110,0 KB 
ID:	47516 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi-L200-1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	110,1 KB 
ID:	47517 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi-Carisma-3.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	78,2 KB 
ID:	47519 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi-Carisma-4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	59,6 KB 
ID:	47522 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi-Carisma-2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	84,0 KB 
ID:	47518 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi-Carisma-5.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	69,8 KB 
ID:	47520 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Mitsubishi-Carisma-1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	96,9 KB 
ID:	47521
    Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
    __________________
    Gone:
    BMW E34 - 2.0 24V
    BMW E36 - 1.8
    BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
    BMW E36 Coupe - 1.8

    OPEL Calibra 2.0 16V SFI
    Opel Astra GSI
    Alfa Romeo 156
    BMW E34 Touring
    NOW: BMW E39

  • #2
    Imi place mult L200.
    I don`t drive fast, I just fly low!
    DDK Photography
    sigpic

    Comentariu


    • #3
      Multumesc
      Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
      __________________
      Gone:
      BMW E34 - 2.0 24V
      BMW E36 - 1.8
      BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
      BMW E36 Coupe - 1.8

      OPEL Calibra 2.0 16V SFI
      Opel Astra GSI
      Alfa Romeo 156
      BMW E34 Touring
      NOW: BMW E39

      Comentariu


      • #4
        Felicitari pentru jucarii.
        L200 are platforma tehnica a lui Pajero , un adevarat catarator ( in anul 1996 , Pajero era decernat fiind cel mai bun 4*4 si urma sa castige numeroase premii la celebrul circuit Paris-Dakar) si un 4*4 foarte apreciat in Europa.
        Referitor la fratiorul lui L200 , Carisma , este o masina care este ideala pentru oras si in ciuda anului de fabricatie arata chiar foarte bine.
        P.S.: Multumesc pentru acest topic care l-ai facut .

        Comentariu


        • #5
          Referitor la performantele celor doua, in opinia mea L200 este net superior Pajero'ului din simplu fapt ca are cutia de transfer altfel facuta si este si manual.
          Le-am testat pe amandoua pe offroad si in opinia mea L200'le este superior.
          Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
          __________________
          Gone:
          BMW E34 - 2.0 24V
          BMW E36 - 1.8
          BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
          BMW E36 Coupe - 1.8

          OPEL Calibra 2.0 16V SFI
          Opel Astra GSI
          Alfa Romeo 156
          BMW E34 Touring
          NOW: BMW E39

          Comentariu


          • #6
            Sa le stapanesti sanatos...vad ca ai o mica colectie de masini.
            Consum mediu 8 litri pe diesel L200?
            Eram curios cat consuma in oras si in afara.

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de PWR Vezi post
              Sa le stapanesti sanatos...vad ca ai o mica colectie de masini.
              Consum mediu 8 litri pe diesel L200?
              Eram curios cat consuma in oras si in afara.
              Multumesc
              Cam atat am reusit sa scot de la craiova, carbunesti, valcea, pitesti, ploiesti.
              Fișiere atașate
              Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
              __________________
              Gone:
              BMW E34 - 2.0 24V
              BMW E36 - 1.8
              BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
              BMW E36 Coupe - 1.8

              OPEL Calibra 2.0 16V SFI
              Opel Astra GSI
              Alfa Romeo 156
              BMW E34 Touring
              NOW: BMW E39

              Comentariu


              • #8
                Consumul este destul de bun in comparatie cu greutatea si gabaritul masinii.
                Vroiam sa te intreb mai demult , cit poti pune greutate pe masina si daca in spate ai cumva prelata sau ai plafon mobil care se poate desface in functie de cerinte si anotimp.

                Comentariu


                • #9
                  Pai de pus pe ea, nustiu exact.. i
                  Eu personal am prelata pe ea, dar se poate pune si un fel de hardtop, numai ca... e cam costisitor
                  Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
                  __________________
                  Gone:
                  BMW E34 - 2.0 24V
                  BMW E36 - 1.8
                  BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
                  BMW E36 Coupe - 1.8

                  OPEL Calibra 2.0 16V SFI
                  Opel Astra GSI
                  Alfa Romeo 156
                  BMW E34 Touring
                  NOW: BMW E39

                  Comentariu


                  • #10
                    Cred ca ai avut o deosebita placere sa conduci L200 pe timpul iernii...
                    Nici nu simtea zapada sub "senile".

                    Comentariu


                    • #11
                      L200 as vrea si eu unul dar momentan finantele nu imi permit, sa ai grija de "micuta"
                      Fiat passion
                      Fiat Punto Mk*2

                      Comentariu


                      • #12
                        Nu prea am avut ocazia sa conduc L200'le asta iarna asta din simplul fapt ca e ... dauna totala
                        Altul i-a luat locul acum )
                        Fișiere atașate
                        Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
                        __________________
                        Gone:
                        BMW E34 - 2.0 24V
                        BMW E36 - 1.8
                        BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
                        BMW E36 Coupe - 1.8

                        OPEL Calibra 2.0 16V SFI
                        Opel Astra GSI
                        Alfa Romeo 156
                        BMW E34 Touring
                        NOW: BMW E39

                        Comentariu


                        • #13
                          Vai di capu` tau.
                          I don`t drive fast, I just fly low!
                          DDK Photography
                          sigpic

                          Comentariu


                          • #14
                            Important e ca nu a patit nimeni nimic
                            Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid sideways in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly screaming "WoooHoooo! What a Ride!
                            __________________
                            Gone:
                            BMW E34 - 2.0 24V
                            BMW E36 - 1.8
                            BMW E30 - 2.5 24V - The SLUt
                            BMW E36 Coupe - 1.8

                            OPEL Calibra 2.0 16V SFI
                            Opel Astra GSI
                            Alfa Romeo 156
                            BMW E34 Touring
                            NOW: BMW E39

                            Comentariu


                            • #15
                              Imi pare rau pentru ceea ce vad.
                              Asadar , mai ramane in acest thred doar Carisma .
                              Sa modificam titlul thred-ului?

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X