Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Mazda RX8, Japanese specs, Fujitsubo catback Exhaust

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Sunt schimbate scaunele din fata sau ma insel eu?Sa ai grija de ea,asta-i chiar o bijuterie de masina.

    Comentariu


    • #17
      Nimic nu e schimbat in interior si nici nu intentionez sa fac asta.La partea tehnica, e alta poveste...
      Mazda RX-8, +250CP,K&N intake, Brembo brakes, Catless midpipe, Fujitsubo exhaust, 9500rpmm...

      Comentariu


      • #18
        ,Da cred ca m-am inselat,am crezut ca-s genul EVO10 care se pun aftermarket acum.

        Comentariu


        • #19
          Postat în original de schumi1996 Vezi post
          Consumul de ulei variaza in functie de stilul de mers, fiind cam de 1l la 1000-4000km.Daca consuma mai putin de atat e o problema, inseamna ca ai mers subturat si lubrifierea nu s-a facut cum trebuie.
          Si uleiul asta este cel din carter , sau este separat intr-un alt sistem ?
          sigpic

          Comentariu


          • #20
            Asta nu mai stiu, nu am cunostinte tehnice de specialitate.Sigur e ca pe la 700-1000km trebuie sa verifici nivelul uleiului cu joja si sa completezi.La un schimb de ulei intra 3,8l cu tot cu filtru de ulei.La 3-4 schimburi se face si schimbul din radiatorul de ulei
            Mazda RX-8, +250CP,K&N intake, Brembo brakes, Catless midpipe, Fujitsubo exhaust, 9500rpmm...

            Comentariu


            • #21
              Pai daca nu ai decat o singura joja ca sa verfici nivelul uleiului , inseamna ca-l haleste pe cel din carter, adica pe cel destinat ungerii lagarelor. Destul de nasol, daca nu esti atent si ramai fara .... o pui. La ce ziceai tu mai sus, ma gandeam ca ai un sistem anexa , care este destinat sa-ti injecteze un alt tip de ulei , ceva mai special , pt ungerea suplimentara cilindri. Chestie care il facea mai costisitor , mai mult decat era cazul.
              sigpic

              Comentariu


              • #22
                Mazda Rx8 nu are cilindrii, deoarece nu are motor Otto.Motorul Wankel are 2 camere de ardere in care se invarte cate un rotor.Uite aici cum functioneaza
                YouTube - Rotary Engine
                http://www.youtube.com/watch?v=OuId4...eature=related
                Mazda RX-8, +250CP,K&N intake, Brembo brakes, Catless midpipe, Fujitsubo exhaust, 9500rpmm...

                Comentariu


                • #23
                  Frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos!
                  I don`t drive fast, I just fly low!
                  DDK Photography
                  sigpic

                  Comentariu


                  • #24
                    De cateva zile ma gandesc sa-i montez un kit turbo, dar nu la noi(unde nu se pricepe nimeni la motoare rotative) ci in Ungaria.In functie de kitul ales, pretul variaza intre 4400 euro si 6000 cu tot cu manopera.Cu 4400 euro as duce masina la 298 cai la roata, cu 6000 la 420cai la roata(cam 500 la volanta).
                    Mazda RX-8, +250CP,K&N intake, Brembo brakes, Catless midpipe, Fujitsubo exhaust, 9500rpmm...

                    Comentariu


                    • #25
                      Asta vroiam sa zic si eu, in ungaria sunt cateva ateliere descreierate care iti fac piesa de la 0, nu mai vorbesc de kit turbo ...
                      sigpic

                      Comentariu


                      • #26
                        Superba masinuta, nebunie curata... deosebita din toate punctele de vedere. La partea cu consumul de benzina si ulei.... ce sa zic, tre sa o iubesti mult ca sa o tii
                        Kia Pro Ceed 1.6GSL 126cp 6MT
                        Smart Roadster 0.7T

                        Comentariu


                        • #27
                          Superba, masina la care visez de cand a aparut !! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !!!

                          Comentariu


                          • #28
                            O poza noua dupa iesirea din service.Video aici:
                            Log in | Facebook

                            Mazda RX-8, +250CP,K&N intake, Brembo brakes, Catless midpipe, Fujitsubo exhaust, 9500rpmm...

                            Comentariu


                            • #29
                              Asa sunt motoarele rotative, maninca benzina si ulei-motor de turatie, maxim 10000-rpm.

                              Comentariu


                              • #30
                                Fara cuvinte , masina este superba , si modificari ai facut la ea , intr -un cuvant superba masina .

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X