Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Fiat Stilo JTD

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Fiat Stilo JTD

    Sunt nou pe forum.
    Incep prin a-mi prezenta marea iubire, nu e cine stie masina pentru multi dar o iubesc, este vorba de Fiat Stilo.

    Ca modificari aduse amintesc presiune de 1780 bari presiune in rampa, 2 bari boost, downpipe, evacuare, intercooler FMIC, soft+unichip si obtine doar 175 cp, in conditiile in care stock scoate 110 cp, multumirea mea este ca pierderile in transmisie sunt f mici, masina necesita injectoare pentru a trece de 200 cp. . Cu stima Geti
    Fișiere atașate
    Ultima editare de PWR; 03.Mar.2011, 02:11.

  • #2
    Salut frumoasa masina . Jantele sunt Oz ? Ii sta bine joasa asa ! E 1.9 motoru ?

    Comentariu


    • #3
      Jantele sunt ATS DTM, 9j et 30, motorul e de 1.9

      Comentariu


      • #4
        In primul bine ai venit pe forum!
        Imi place cum l-ai facut...in special la motor.
        Totusi daca schimbai turbina....nu puteai sa scoti mai multi CP chiar si actualele injectoare?
        Cat te costa alte injectoare....cu debit mai mare?

        Comentariu


        • #5
          Nu chiar

          In ciuda faptului ca am schimbat turbina surplusul de putere care mi a fost adus e de 20 cp. Prima data am avut 136 cp cu soft, am montat intercooler FMIC din care am mai castigat 7 cai, am ajuns la 143 dupa care am optat pentru un unichip Dastek, am ajuns la 153 dupa care am schimbat turbina am reglat-o sa intre cat mai de jos, am creat un sistem anti-lag, am refacut softul in unichip si am ajuns la 173 cp. Sa va explic de ce nu am castigat mai mult din boost mai mare. In primul rand castigul de putere la motoarele diesel apare din surplusul de motorina. Injectoare mai mari am cautat si caut de vreo 2 ani sau mai bine. E commonrail, nimeni nu stie sa modifice injectoare pentru aceasta rampa comuna. Voi rezolva problema cum stiu eu mai bine, supape mai mari, astfel incat intr-un ciclu sa fie injectata mai multa motorina.Deja se cauta un donator.

          Comentariu


          • #6
            Interesant
            Si unichip-ul Dastek unde l-ai facut la noi in tara? iar softul de care e Dimsport sau de la cine?

            Comentariu


            • #7
              M-ai facut curios cu acel sistem anti-lag, de care zici tu. Mai exact ce reprezinta el? Masina arata bine, dupa parerea mea cam joasa pt drumurile noastre , banuiesc ca iarna cam nivelezi pe strada zapada.d . Dar la ce putere zici ca are motorul se cere asa ceva. Banuiesc ca cca 1800 de bari , i-ai obtinut cu o alta pompa de injectie. In cazul asta neaparat iti trebuiesc alte injectoare , sau macar alte duze cu mai multe gauri.
              Daca nu gresesc cumva , poti face o smecherie si din soft , prelungind timpi de deschidere a injectoarelor , ca sa-ti bage ceva mai multa motorina in cilindri. Aer sa arda vad ca are de unde .
              Spor la tunareala in continuare .
              sigpic

              Comentariu


              • #8
                Banuiesc ca cca 1800 de bari , i-ai obtinut cu o alta pompa de injectie.
                Cred ca se poate doar din soft...nu e nevoie de alta pompa de injectie.
                Practic resoftarea in ce crezi ca consta la un diesel?...se mareste presiunea in pompa de injectie.

                Comentariu


                • #9
                  Unichipul dastek este instalat la noi in tara, in Iasi la Dynopower, softul este de la Dimsport. Timpii de injectie pot fi modificati printr-un ax cu came, astfel incat intr-un ciclu sa injecteze mai multa motorina.Sistemul anti-lag presupune cateva ajustari facute turbinei.
                  Turbina este un 2056 VK si face parte din a 3 a generatie de geometrie variabila.Asadar turbina vine cu actuator electronic motiv pentru care a trebuit sa adaptez un actuator vacumatic controlat prin electrovalva, dupa toate acestea, masina ar fi mers cu un boost aproape de 0, presiune atmosferica 0.7 max bari absolut, engine fault si toate alea.

                  Am montat un surub care sa tina tija actuatorului mai spre inchiderea voletilor, pana la limita bunului simt, tija scurtata f mult pentru o crestere rapida in boost, se stie ca la Commonrail, injectia se produce indiferent de turatia motorului(m-am folosit de aceasta faza).

                  Este adevarat ca injectoarele de mare precizie sau chiar piezo-electrice sunt comandate electronic de calculatorul de bord ECU avand o capacitate de injectie de până la șase ori pe ciclul de ardere în cilindru. P.S, in unichip se pot instala si gadgeturi precum Launch Controlul.
                  Ultima editare de PWR; 03.Mar.2011, 17:48.

                  Comentariu


                  • #10
                    Postat în original de Geti Vezi post
                    Timpii de injectie pot fi modificati printr-un ax cu came, astfel incat intr-un ciclu sa injecteze mai multa motorina.


                    Este adevarat ca injectoarele de mare precizie sau chiar piezo-electrice sunt comandate electronic de calculatorul de bord ECU avand o capacitate de injectie de până la șase ori pe ciclul de ardere în cilindru.
                    Geti , stai sa ma lamuresc : deci cand vorbim de ax cu came, in cazul commonrail este vorba doar de acctioanrea asupra supapelor, sa le deschida cu avans si sa le inchida cu intarziere .Prima propozitie nu o consider valabila. Injectoarele sunt comandate electronic , asa cum ai afirmat in ultima propozitie, si intradevar cu ajutorul ECU , fac cam 3 injectari in cilindru pe ciclu. O preinjectie pentru o atomizare mai buna, injectia principala, si o post injectie , ultima fiind pentru reducerea noxelor.
                    Se prea poate sa gresesc , nu mi-o lua in nume de rau , ma poti corecta , nu ma supar.
                    Cu sistemul anti-lag , banuiam ca ai turbo cu geometrie variabila, si am vazut documentare pe net ,am vazut despre cei vorba.
                    Ultima editare de SAILOR MAN; 03.Mar.2011, 18:31.
                    sigpic

                    Comentariu


                    • #11
                      Nu am de ce sa te corectez, ai perfecta dreptate, nu ma exprimasem corect, si da am geometrie variabila.

                      Comentariu


                      • #12
                        frumoasa masina,cred ca este unul dintre cele ma modificate motoare diesel fiat,cum stai cu fiabilitatea?ma refer la bloc motor ca 65 cai e ceva plus stresul suportat de ambreiaj cutie de viteze,franele banuiesc ca alte ai

                        Comentariu


                        • #13
                          Cu fiabilitatea nu sta tocmai rau, ambreajul este un Sachs Performance, cutia(dupa lupte seculare) detine un alt diferential, cuplul nu este crecut ff mare 387 Nm la ultima verificare, cuplu se mai putea da dar cu mari riscuri, in conditiile in care acest motor are stoc pana in 245.

                          Despre modificari ale sistemului de franare nu sunt multe de spus, discuri Zimmerman fata, brembo spate( atat fata cat si spatele perforate), mai urmeaza furtune cu insertii metalice la acest capitol. Cat despre motor sigur va mai urca in putere.
                          Ultima editare de PWR; 04.Mar.2011, 21:55.

                          Comentariu


                          • #14
                            Zimi cum stai cu pedala de ambreiaj...ca vad ca ai schimbat ambreiajul...e mai tare pedala acum la apasare(comparativ cu cea stock,cu ambreiaj de fabrica fiat)?

                            Comentariu


                            • #15
                              E mult mai dur a dar e o senzatie ff placuta, ca sa nu mai zic ca acesta cupleaza de la 10-15 mm pe inceputul cursei de debreiere

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X