Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 29
Like Tree17Likes

Logan MIU

Aceasta este o discutie despre Logan MIU in cadrul Dacia forum, parte din categoria Masina mea; Salut!M-am gandit sa imi prezint si eu masina mea de habarnavist,nestiutor etc cum ziceau unele vedete ale acestui forum.Practic vor ...

  1. #1
    Registered Array
    Data înscrierii
    03.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit Logan MIU

    Salut!M-am gandit sa imi prezint si eu masina mea de habarnavist,nestiutor etc cum ziceau unele vedete ale acestui forum.Practic vor fi 2 masini.Povestea incepe in 2006 mai exact pe 06.12.Parintii mi-au cumparat 1 bucata Logan 1.4 ambiance albastru mineral(stiu cheala fara dotari etc etc dar asta a fost bugetul pe vremea aia plus ca am vrut masina noua nu SH).
    In primele 2 luni de cand am luat masina am si facut 15mii km si treptat a inceput pasiunea pentru logan(initial cand am luat masina a fost luata cu gandul sa am o masina cu care sa ma plimb de colo-colo nimic mai mult).Fiind inca elev in cls a12a la Liceul Auto si neavand prea multi bani am inceput cu lucruri minore un HU Kenwood + dif Kenwood fata/spate care dupa 1 luna le-am schimbat cu HU Apline + dif Alpine type S fata/spate,am vopsit aerotoarele si "cochiliile" de la manerele interioare pentru deschiderea usilor si alte mici maruntaie in albastru.
    Cam asta a fost pentru moment la vremea respectiva nefiind interesat de modificari mai majore.

    P.S Pozele sunt facute cu tel asa ca nu sariti pe mine,o sa continui povestea pe masura ce o sa mai am chef sa stau la PC sa scriu.Bafta

    Logan MIU-miu016.jpg Logan MIU-miu080.jpg Logan MIU-miu062.jpg Logan MIU-miu017.jpg

    Continuare...Dupa aparatori de noroi,pozitii albastre si alte minunatii in primava lui 2007 am pus o toba Borla care sa faca ceva galagie iar dupa aceea am trecut o trepata mai sus in ierarhia tuningului mioritic si mi-am luat si primul set de jante pentru masina Mile Miglia pe 17',7inchi latime,ET37 cu anvelope 225/45.

    Logan MIU-miu021.jpg Logan MIU-miu019.jpg Logan MIU-miu080.jpg

  2. #2
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    Aici deja incepe tuningu adevarat.Bafta cu masina=))
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  3. #3
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Hai ca arata bine masina, sa o stapanesti sanatos.
    I-ai schimbat si ledurile din bord pe albastru?

  4. #4
    Registered Array
    Data înscrierii
    03.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit

    Citat Postat în original de al!n Vezi post
    Aici deja incepe tuningu adevarat.Bafta cu masina=))
    Tuningul ala adevarat rau de tot =))

    Citat Postat în original de PWR Vezi post
    Hai ca arata bine masina, sa o stapanesti sanatos.
    I-ai schimbat si ledurile din bord pe albastru?
    Da.Dar au fost schimbate cu unele rosii iar in bord am pus turcism dala de plasma(mi se parea cool pe vremea aia)

    Contiunare...Intre timp ma mai luminasem si eu putin,descoperisem internetu',forumuri si alte nebunii si mi-am luat suspensie la ragalie .Arcuri Eibach (nu tocmai cea mai buna alegere dar am facut eu pe desteptu' si le-am luat fara sa ma consult cu cineva mai in tema ulterior parandu-mi rau ca nu am luat H&R) + amortizoare pe gaz bilstein B8(sport) in felul asta am mai urcat o treapta in ierarhia tuningului mioritic.

    Logan MIU-miu053.jpg Logan MIU-miu010.jpg Logan MIU-miu049.jpg Logan MIU-miu000.jpg Logan MIU-miu048.jpg Logan MIU-miu041.jpg

  5. #5
    Registered Array
    Data înscrierii
    03.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit

    Continuare...Am vandut jantele pe 17' si mi-am luat unele mai urate pe 15' singurul avantaj fiind acela ca erau mai usoare,mi-am pus folie 35% transparenta fata si 5% spate + luneta,plasa in grila fata si cat-back inox pe 50mm cu intermediara si finala Pilot.Intre timp un alt prieten de al meu isi facuse ceva modificari mai majore pe la motor masina tragea bine iar eu aveam in gand sa ii copiez "reteta".

    Logan MIU-miu087.jpg Logan MIU-kiuyg.jpg Logan MIU-kiij-1-.jpg Logan MIU-jiurt-2-.jpg Logan MIU-plm.jpg Logan MIU-miu080.jpg

    Continuare...Cand eram decis sa imi cumpar axa cu came planurile s-a schimbat putin mai mult.Prietenul meu isi luase Megane R26 iar loganul il bagase la vanzare,ca sa ramana masina in familie am cumparato eu si am decis sa duc mai departe ceea ce a inceput el pun si cateva poze cu starea masinii cand a ajuns la mine,putin cam neglijata in ultima vreme cat a fost la el toata atentia fiind acordata celeilante masini.

    Logan MIU-sdc10174.jpg Logan MIU-miu165.jpg Logan MIU-sdc10168.jpg Logan MIU-miu167.jpg Logan MIU-sdc10108.jpg Logan MIU-imag269.jpg

  6. #6
    Peugeot Driver Array
    Data înscrierii
    13.03.2011
    Locație
    Ploiesti via Baicoi
    Vârstă
    30
    Postări
    476

    Implicit

    Ai arcuri sport si pus cauciucurile alea cu talon asa mare !? De ce ? Arata ca ca un tractor ...
    In progress 1st 206+

  7. #7
    Registered Array
    Data înscrierii
    03.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit

    Am toata suspensia schimbata nu numai arcuri, anvelopele astea erau pe jante cand le-am combinat eu.Aveam in plan sa le schimb cu unele cu talon mai mic dar nu am mai apucat planurile schimbandu-se la 180 grade.

  8. #8
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Bun venit!!!
    Asteptam sa ne arati continuarea povestii pana la stadiul actual.
    Bafta!!!

  9. #9
    Registered Array
    Data înscrierii
    03.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit

    Mersi Fast!
    Continuare...Am vopsit jantele s-a facut badboy look si capota portbagaj clean by Ghetto.

    Logan MIU-miu016.jpg Logan MIU-20112009043.jpg Logan MIU-20112009045.jpg Logan MIU-miu017.jpg Logan MIU-20112009041.jpg

  10. #10
    Registered Array
    Data înscrierii
    03.02.2011
    Locație
    Slobozia
    Vârstă
    31
    Postări
    45

    Implicit

    Continuare...Dupa un mic incident in urma unei neatentii din partea mea s-a facut alt capota fata si am renuntat la antena de pe plafon plus inca alte chestii:
    -schimbat arcurile Eibach cu unele H&R
    -bujii NGK Iridium
    -Fise Magnecor Competition
    -centuri Sparco cu prindere in 3 puncte
    -scaune Sparco R100 cu spatar reglabil
    -etrieri Van
    -discuri frana Zimmermann perforate de 259mm
    -placute Ferdodo Premier
    -lichid de frana Motul
    -alta galerie de evacuare 4-2-1
    -chiulasa a fost data jos luat 0,7mm din ea + polisat traseele de evacuare si admisie,semeringuri supape noi,supape noi,arcuri supape noi...practic totul a fost schimbat
    -soft custom pe dyno cu sonda afr pentru toate modificarile hardware(axa+admisie+evacuare+chiulasa tiganita)
    Poate mai sunt chestii minore de care momentan nu imi aduc aminte momentan masina este in reconstructie la capitolul exterior s-au vandut jantele urmeaza ceva dedicat pentru motorsport.Wofferul,statia,condensatorul,capota cu badboy look,farurile cu angel eyes,stopurile cu led plus alte maruntaie care nu ajutau cu nimic s-au vandut.
    Poze...
    Miniaturi atașate Miniaturi atașate Logan MIU-miu066.jpg   Logan MIU-miu061.jpg   Logan MIU-miu065-3-.jpg   Logan MIU-miu061-3-.jpg   Logan MIU-miu067-2-.jpg   Logan MIU-p1000341.jpg   Logan MIU-miu070.jpg   Logan MIU-p1000793.jpg   Logan MIU-p1000797.jpg   Logan MIU-p1000795.jpg   Logan MIU-p1010003-2-.jpg   Logan MIU-p1000996.jpg   Logan MIU-p1010430.jpg   Logan MIU-p1010433.jpg   Logan MIU-p1010445.jpg   Logan MIU-p1010970.jpg   Logan MIU-p1010973.jpg   Logan MIU-p1010974.jpg   Logan MIU-p1010971.jpg   Logan MIU-p1010975.jpg  


  11. #11
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    De ce ti-ai pus amortizoare sport? e mult prea rigida acuma + daca mai pui si ceva anvelope cu talon pe 55 sau 50 adio confort, la ce drumuri avem noi nu se merita asa suspensie(daca nu ti-ai dat seama acuma...in cativa ani o sa iti dai seama).
    Suspensia sport se merita doar pentru competitii, altfel pe drumurile publice(ca masina de zi cu zi) de la noi nu se merita deloc.

  12. #12
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    31
    Postări
    817

    Implicit

    In situatii limita o sa vezi ce inseamna o suspensie cu adevarat sport, nu doar de look, iti garantez eu..pot sa ti ofer multe avantaje a ei, clar dezavantajele sunt mult mai putine...

  13. #13
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    PWR:Eu zic ca amortizoarele fac 80% treaba din suspensia sport.Una e suspensie rigida si una e de broasca.
    Ca o comparatie, eu am pe masina amortizoare intarite 30% si arcuri weitec taiate o spira si multi care au mers cu mine au spus ca se comporta mai bine decat cu niste weitec normale si pe telescoape stock, in sensu ca nu balaneaza in sus si in jos la fiecare denivelare, se muleaza mult mai bine.
    Eu merg cu suspensie sport din 2009 si nu m-as mai intoarce la stock si crede-ma ca drumuri mai urate ca in Arges nu o sa mai vezi.
    Am avut jante cu 205/40/17 si acu am 195/50/15 si no problem.
    Miule asteptam continuarea pretenash
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  14. #14
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    31
    Postări
    817

    Implicit

    Si eu am tot weitec verzi scurtate si amortizoare intarite...complet de acord cu tine..mai am si bara aia de torsiunea..cu completarea ca nu te iarta, daca ai tras mai mult de volan decat trebuie, unu care nu stie o baga in pom la prima curba

  15. #15
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Sunt de acord cu ce ziceti, te ajuta mult suspensia sport daca ai un condus sportiv, dar eu deja ma apropii de 30 de ani si m-am cam saturat de suspensia sport, am trecut la roti de iarna(jante stock+anvelope cu talon pe 65) si nu-mi venea sa cred cat de mult face diferenta de talon de la 55 la 65, am un confort acuma...aproape de cum era masina cu suspensia stock, pentru un condus normal,linistit, luat curbe cu viteza mica nu e nevoie de amortizoare sport, prefer sa am doar arcurile schimbate(Weitec,H&R sau Eibach) + amortizoare stock + anvelope cu talon pe 60 sau 65.


 
Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 23:34.