Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 34
Like Tree8Likes

Dacia Logan power by Diesel

Aceasta este o discutie despre Dacia Logan power by Diesel in cadrul Dacia forum, parte din categoria Masina mea; Asta e masina mea...un Logan 1.5 dCI 70cp ph1 Euro 4 din 2007, m-a costat 8500 euro+ modificarile ulterioare inca ...

  1. #1
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit Dacia Logan power by Diesel

    Asta e masina mea...un Logan 1.5 dCI 70cp ph1 Euro 4 din 2007, m-a costat 8500 euro+ modificarile ulterioare inca vreo 3000euro.
    Sunt destul de multumit de masina, in special de consum(foarte mic, 5,5% oras, iar extraurban 4% la 100km/h).
    Am de gand sa o pastrez mult timp de acum incolo ca a-2-a masina in familie.

    Modificari aduse:

    - Oglinzi electrice si incalzite de prestige.
    - Tablou de bord prestige(varianta dci) cu consum instant.
    - Schimbat leduri tablou de bord(leduri albe cu ace rosii).
    - Schimbat lumini consola centrala,plafoniera,cel din portbagaj,nr inmatriculare cu leduri albe.
    - CD Player Pionner DEH-P65BT + 2 difuzoare pe fata(13cm) Infinity 75W rms + 2 difuzoare pe spate de 16.5cm Alpine 60W rms.
    - Anvelope Good Year Eagle F1 GS-D3 195/55/ZR15.
    - Jante aluminiu OZ Hydra 15".
    - Resoftat ECU chiptuning +20CP by Dimsport.
    - Faruri Angel Eyes + schimbat lumina de pozitie din ele cu leduri alb rece.
    - Stopuri negre cu geam clar si leduri pe pozitie.
    - Xenon 35W(pe faza scurta), Xenon 50W(pe faza lunga), Xenon 35W proiectoare.
    - Folie omologata Llumar 5% spate si 73% fata.
    - Tips toba finala Borla de inox.
    - Schimbat spoiler fata cu unul de MCV
    - Arcuri sport Eibach(4 cm mai joasa) + amortizoare sport Bilstein B8.
    - insonorizat usile fata cu Standartplast Vibroplast M1 + Hushmat Ultra Bulk Pack A500.
    - insonorizat plafon(fonic dar mai ales termic) cu Hushmat Ultra Bulk Pack A500 + Standartplast Splen 3008.

    Modificari viitoare:
    - insonorizat podeaua si in spatele bordului
    - schimbat intercooler cu unul putin mai mare + tubulatura de inox pana in turbina.
    - mi-as fi dorit sa-i schimb si turbina(cu una de pe duster-ul de 110cp diesel), sa-i schimb si injectoarele(tot de pe duster), ambreiaj...dar e mult prea scump.

    Dacia Logan power by Diesel-ct82pwr.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-008.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-november-2008-020.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-november-2008-032.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-november-2008-036.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-november-2008-008.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-november-2008-014.jpg Dacia Logan power by Diesel-ct-82-pwr-november-2008-051.jpg Dacia Logan power by Diesel-xenoane-004.jpg Dacia Logan power by Diesel-xenoane-007.jpg Dacia Logan power by Diesel-xenoane-011.jpg Dacia Logan power by Diesel-xenoane-016.jpg Dacia Logan power by Diesel-bord-prestige-dci-cu-noi-lumini-002.jpg Dacia Logan power by Diesel-bord-prestige-dci-cu-noi-lumini-006.jpg Dacia Logan power by Diesel-bord-prestige-dci-cu-noi-lumini-012.jpg Dacia Logan power by Diesel-arcurile-mele-sport-005.jpg

  2. #2
    Senior Member Array
    Data înscrierii
    16.02.2011
    Locație
    Tg-Jiu-Craiova
    Postări
    455

    Implicit

    In sfarsit ai facut my ride.
    Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos.

  3. #3
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    31
    Postări
    817

    Implicit

    Ti ai luat de curand H&R? ca asta toamna a mea era mult mai joasa cand ne am intalnit..asta si cu cauciucuri de tractor

  4. #4
    Special Member Array
    Data înscrierii
    11.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    9
    Postări
    782

    Implicit

    Mai , sa sti ca de mult vreau si eu sa-mi pun Xenon pe masinuta mea , dar tot nu prind curaj . Am auzit fel de fel de povesti nemuritoare , ba ca se duc balasturile, ba ca se ard becurile mai ceva ca floricelele . Si sunt destul de piperate ca piese de schimb . Poate faci tu ceva lumina pe tema asta , sa distrugi mitul asta .
    E adevarat?
    In alta ordine de idei , masina imi place , ca nu ai tras de tuningul ala la extrem , si ai facut ceva cu gust . Nu stiu, dar parca si culoarea o ajuta in sensul asta .
    Cati km are acum ? Te intreb ca-i sora cu a mea, si deaia. Ceva probleme , ai intampinat la ea ?
    Sa sti ca astept niste raspunsuri sincere , nu vrajeli ca nu suntem copii mici.

  5. #5
    Detailing Auto Array
    Data înscrierii
    13.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    35
    Postări
    690

    Implicit

    In fine ti-ai pus si tu masina . Ce naiba sa zic doar stii parerea mea despre aceasta masinuta .

  6. #6
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Citat Postat în original de Geo Vezi post
    Ti ai luat de curand H&R? ca asta toamna a mea era mult mai joasa cand ne am intalnit..asta si cu cauciucuri de tractor
    Am scris din greseala(copiat de pe alt site fara sa verific) am avut si H&R dar doar pentru 1 luna....in rest am revenit la Eibach ca e mai ok pentru drumurile din tara noastra si mai ales ca e o masina de zi cu zi.
    Citat Postat în original de SAILOR MAN Vezi post
    Mai , sa sti ca de mult vreau si eu sa-mi pun Xenon pe masinuta mea , dar tot nu prind curaj . Am auzit fel de fel de povesti nemuritoare , ba ca se duc balasturile, ba ca se ard becurile mai ceva ca floricelele . Si sunt destul de piperate ca piese de schimb . Poate faci tu ceva lumina pe tema asta , sa distrugi mitul asta .
    E adevarat?
    Cati km are acum ? Te intreb ca-i sora cu a mea, si deaia. Ceva probleme , ai intampinat la ea ?
    Sa sti ca astept niste raspunsuri sincere , nu vrajeli ca nu suntem copii mici.
    Sincer chiar nu am avut probleme cu ele...un singur balast s-a ars in 2 ani(si ala mi l-au schimbat gratis pe garantie) si asta pentru ca am dat prea multe flash-uri...in rest daca esti unul care nu prea da flash-uri nu ai nicio problema.
    Deci iti recomand sa-ti pui xenon...chiar se merita si vei avea mai multa lumina, eu mai mult obligat mi-am pus xenon din cauza farurilor(lumineaza mai prost ca cele stock de fabrica).
    Din ce-am auzit asa un bec xenon se arde mult mai greu decat un bec halogen, cel putin mie nu mi s-a ars nici pe proiectoare nici faza scurta/lunga...daca e sa cedeze ceva sunt balasturile.
    Un balast bun(generatie 2010/2011) cu 2 ani garantie costa 30 euro si rezista si la flash-uri multe fiind de generatie mai noua...cu 2 micro-procesoare,etc.
    Iar km...am aproape 66000....cu absolut nicio problema pana acuma de cand am masina pe partea de motor...si cu multa motorina non-peco(adica la pret de jumate fata de peco).
    Daca e sa fac un top asa din ce modificari am facut ar fi asa:
    1.Resoftare
    2.Arcuri(fiind mai joasa).
    3.Xenon
    4.Insonorizat
    5.Folie pe geamuri

    Cam asta ar fi ordinea prioritatilor...cel putin in cazul meu.

  7. #7
    Photographer Array
    Data înscrierii
    07.03.2011
    Locație
    Craiova
    Postări
    1.312

    Implicit

    Arata bine masina, dar parca ar merge niste jante mai mari .
    S-o stapanesti sanatos!
    I don`t drive fast, I just fly low!
    DDK Photography

  8. #8
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Salutare
    Frumoasa masina ai.
    Te rog spune-mi si mie cu cati cm se lasa masina mai jos dupa montarea arcurilor Eibach si cum se comporta pe telescoapele originale?
    Bafta la tuning!!!

  9. #9
    Senior Member Array
    Data înscrierii
    16.02.2011
    Locație
    Tg-Jiu-Craiova
    Postări
    455

    Implicit

    PWR apropo m-a oprit rarul pe mine,mi-a luat certificatul pentru folie pe fata si -a uitat daca am xenon in faruri cica nu ai voie.

  10. #10
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Citat Postat în original de DJ35DDK Vezi post
    Arata bine masina, dar parca ar merge niste jante mai mari .
    S-o stapanesti sanatos!
    Merci mult, ar merge niste jante pe 16" cu anvelope 195/55/16 sau 205/55/16 dar acum e prea tarziu si numai fac nicio investitie in jante.
    Citat Postat în original de Fast&Furious Vezi post
    Salutare
    Frumoasa masina ai.
    Te rog spune-mi si mie cu cati cm se lasa masina mai jos dupa montarea arcurilor Eibach si cum se comporta pe telescoapele originale?
    Bafta la tuning!!!
    Merci.
    Mai ce sa zic, masina se comporta foarte bine, sunt multumit, deci daca iti folosesti masina zilnic iti recomand combinatia asta arcuri Eibach+ amortizoare de fabrica sau Monroe pe gaz...orice dar numai sa nu pui amortizoare sport pentru ca masina devine foarte rigida si simti orice denivelare din asfalt...numai zic ca daca ai luat si o groapa(adanca de 10cm)...iti spargi rulmenti din fuzete,etc....deci o sa ai numai probleme cu ele...mai nimeresti si o bucata de drum mai proasta din drumurile patriei si te obliga se reduci mult viteza(altfel dezmembrezi masina,practic nu ai amortizare mai deloc).
    Cu amortizoarele sport singurul avantaj este ca poti lua curbele cu viteza putin mai mare(cam +10km/h)...si masina numai "topaie"...pur si simplu se muleaza pe asfalt, si pe franare poate o idee ceva mai bine sa franeze, deci ma repet..pentru o masina folosita zilnic(servici-casa, sau sa iesi in vacante) nu se merita deloc.

  11. #11
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Eram curios si cati cm se lasa mai jos masina dupa montarea arcurilor.

  12. #12
    Detailing Auto Array
    Data înscrierii
    13.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    35
    Postări
    690

    Implicit

    Fast the furious arcurile Eibach lasa 3 - 3.5 cm. Sunt ok arcurile nu ti clantane dintii in gura asa tare dar nici stock nu mai e. Ce am observat eu ca daca iau curbele mai " incet " se apleaca putin mai mult daca le iau mai rapid parca se intareste suspensia, devine mai stabila cel putin eu asta am observat. Oricum se pupa bine Eibach cu Monroe pe gaz.

    PWR-ule pe viitor ce mai ai de gand sa i faci ? De ce nu incerci clean style ?

  13. #13
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    Foarte frumoasa masina.
    bafta la modificari in continuare.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  14. #14
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Merci mult alin.
    Citat Postat în original de Fast&Furious Vezi post
    Eram curios si cati cm se lasa mai jos masina dupa montarea arcurilor.
    Cam 4 cm, vezi ca am scris si in primul meu post de mai sus, iar H&R coboara 4,5cm...iti zic din experienta ca le-am avut pe amandoua pe masina...si am masurat sa vad exact diferentele.
    Citat Postat în original de Christnacht Vezi post
    PWR-ule pe viitor ce mai ai de gand sa i faci ? De ce nu incerci clean style ?
    Nu ii mai fac nimic clean , ce am de gand pe viitor vezi ca am scris in primul meu post de sus,altceva nu ii mai fac ca nu se merita sa mai bag asa de multi bani.

  15. #15
    VIP Member Array
    Data înscrierii
    26.01.2011
    Locație
    Constanta-Tulcea
    Vârstă
    30
    Postări
    132

    Implicit

    Frumoasa masina , chiar imi place cum a iesit. Prietena si-a luat unu din 2008 varianta kiss fm si am de gand sa il fac ca al tau , succes in continuate


 
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 11:15.