Rezultate 1 la 9 din 9
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Rredman

DJ 02 NUE- Dacia 1310 T

Aceasta este o discutie despre DJ 02 NUE- Dacia 1310 T in cadrul Dacia forum, parte din categoria Masina mea; Dacia 1310 T Motor: 1557 cmc, aprindere electronica Volkswagen Golf 2 cu senzor Hall si modul electronic ,galerie de admisie ...

  1. #1
    Registered Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    3

    Implicit DJ 02 NUE- Dacia 1310 T

    Dacia 1310 T
    Motor: 1557 cmc, aprindere electronica Volkswagen Golf 2 cu senzor Hall si modul electronic ,galerie de admisie cu traseul marit,carburator dublucorp progresiv de productie ruseasca(Lada Samara) cu filtre de aer "sport".

    Cutia de viteze 8*33, 5 trepte cu ambreiaj de 200, planetare Glentzer de 10 ani pe masina(in stare foarte buna, reconditionate recent). Discurile, etrierii si tot ce tine de bucsi, pivoti, etc...sunt noi.Tamburi mari pe spate, cu cablu de frana de mana schimbat recent.Amortizoare schimbate, impreuna cu arcurile de pe spate.

    Masina nu a avut probleme cu rugina, are toate elementele de caroserie originale, s-au asezat doua straturi de vopsea proaspata, impreuna cu o prelungire a capotei si astuparea aerisirilor de pe stalpii spate.Antifon de fabrica mai mult decat generos, care impreuna cu uleiul si vaselina din usi, au impiedicat aparitia ruginii, de-a lungul anilor.

    A primit un sistem audio mai performant, format din 4 difuzoare, 4 twittere si un subwoofer, cu instalatie separata, gandit pentru o calitate, nu pentru zgomot si volan de productie Renault, imbracat in piele perforata.Alarma si inchidere centralizata, imbunatatiri asupra instalatiei electrice stock.Becuri cu xenon.

    Suspensie modificata- arcuri Dacia SN si amortizoare intarite( inca nemontata)

    Jante dublate de tip Canada 6.5 J, si urmeaza inca doua de 7 J.Capota "Bad Boy", faruri "smoked".

    Inca nu am terminat micile modificari la ea...pe viitor vreau sa adaptez alte carburatoare( 4 de motocicleta, cu regulator de presiune si galerie de admisie custom) si...sa mai vedem.

    DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-8.jpg DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-7.jpg DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-2.jpg DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-3.jpg DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-1.jpg DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-5.jpgDJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-4.jpg DJ 02 NUE- Dacia 1310 T-dacia-1310-t-6.jpg

  2. #2
    Detailing Auto Array
    Data înscrierii
    13.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    36
    Postări
    690

    Implicit

    Arata foarte bine Dacioara, imi place mult. Numai bine sa te mai asteptam cu noi poze

  3. #3
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.323

    Implicit

    Sa o stapanesti sanatos.
    Vad ca ai ceva moificari pe masina.
    Cam cat consuma in oras si in afara?

  4. #4
    Registered Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    3

    Implicit

    Citat Postat în original de Christnacht Vezi post
    Arata foarte bine Dacioara, imi place mult. Numai bine sa te mai asteptam cu noi poze
    Merci, o sa pun si alte poze in curand.

    Citat Postat în original de PWR Vezi post
    Sa o stapanesti sanatos.
    Vad ca ai ceva moificari pe masina.
    Cam cat consuma in oras si in afara?
    In oras consuma in jur de 13&, calculat de la rezervorul gol-pana la limita de 100 de km, mers normal-sportiv( nu exagerat). In exterior am o medie de 7-8 % pentru 100 de km parcursi.
    Oricum nu imi fac probleme cu consumul, o las sa manance cat vrea, primeste doar benzina buna, uleiuri bune, daca e Dacie nu inseamna ca bag toate prostiile de uleiuri sau benzina.Din contra.
    Acum am ceva probleme cu motorul, pe la supape si segmenti, o sa-l desfac si sa-i schimb complet internele.Cu ocazia asta, o sa modific si chiulasa.

  5. #5
    Senior Member Array
    Data înscrierii
    16.02.2011
    Locație
    Tg-Jiu-Craiova
    Postări
    455

    Implicit

    Spor la modificari.

  6. #6
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.323

    Implicit

    Poate dupa ce ii schimbi setul motor mai scade si consumul putin...ca e cam maricel.

  7. #7
    Registered Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    3

    Implicit

    La asta ma astept si eu, si in plus, am furtunul de retur de benzina de la carburator obturat.
    Oricum, nu ma intereseaza consumul, atat timp cat trage bine, merge uniform si curat.

  8. #8
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    40
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit Salut

    In primul rand felicitari pentru realizari.
    Apoi ,as indrazni sa te intreb de ce atata efort si atatea modificari?
    Vrei sa o faci numai pentru curse legale ?
    Parerea mea , ar fii o surpriza foarte mare daca ai reusii sa promovezi eforturile cit si finantele bagate in masina la cursele legale.
    Eu iti urez succes si de ce nu ,sa te vedem pe podium .
    P.S: Ai rezolvat problema cu motorul?

  9. #9
    Registered Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    Dr.Tr.Severin
    Vârstă
    28
    Postări
    16

    Implicit

    misto daciuta


 

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 08:22.