Vezi rezultate sondaj: Ce parere aveti despre felul cum a fost modificata masina?

Votanți
34. Nu poți vota în acest sondaj
  • Foarte proasta.

    3 8,82%
  • Proasta.

    2 5,88%
  • Mediocra.

    3 8,82%
  • Buna.

    11 32,35%
  • Foarte buna.

    15 44,12%
Sondaj cu variante multiple
Pagina 1 din 14 12311 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 205
Like Tree33Likes

Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Aceasta este o discutie despre Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM in cadrul Dacia forum, parte din categoria Masina mea; DACIA LOGAN 2007 - 1.5DCI culoarea Rosu Pasion ; Prezentare exterior: -Kit exterior complet(bara fata/ spate+praguri+pasaje aripi fata/spate mai pronuntate ...

  1. #1
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

    DACIA LOGAN 2007 - 1.5DCI culoarea Rosu Pasion ;

    Prezentare exterior:
    -Kit exterior complet(bara fata/ spate+praguri+pasaje aripi fata/spate mai pronuntate - by ProStreet Tuning) eleron(by Pilot)
    -Jante PowerTech de 17 inch si latime 8J+distantiere de 3.5cm+3.5cm pe axa spate,
    -Faruri cu angel ayes(StreetStorm) si xenon pe faza scurta,
    -Stopuri cu leduri(StreetStorm),
    -Iluminare cu leduri la numarul de inmatriculare spate;
    -Oglinzi laterale de MCV.

    Prezentare interior:

    -Volan imbracat in piele rosie.
    -Schimbat lumini in bord cu ajutorul foliilor tip plasma de culoare rosu cu albastru.
    -Schimbat lumini consola centrala rosu cu albastru.
    -Inele ceasuri Duster.
    -Plafoniera cu module cu leduri albastre.
    -Lumini rosii sub pedalier.
    -Inele aeratoare rosii.
    -Consola centrala PH2 Prestige.
    -Grila custom schimbator viteza.
    -Suport de ochelari original Dacia.
    -Scaune fata incalzite.
    -Ceas de Boost(RaidHp) pentru monitorizarea presiunii in turbina, montat pe stalpul din stanga fata.
    -Aer conditionat
    -Oglinzi electrice

    Prezentare performante:

    -Motorul a beneficiat de o resoftare Stage 2 la DimSport in urma careia s-au inbunatatit performantele astfele la 160Nm initial am ajuns la un cuplu motor de 195Nm si de la 68 Cp in initial am ajuns la 98 Cp la motor(lucru care se poate vedea in graficul Dino afisat). Motorul functioneaza la o presiune de 1bar, presiune monitorizata de un ceas de boost de la RaidHp. Am montat un filtru de aer sport in carcasa originala de la K&N cu ajutorul caruia motorul urca mai repede in ture.
    -Avand in vedere ca am imbunatatit puterea motorului am considerat ca este normal sa imbunatatesc si franele in acest scop montand un set de discuri ventilate si perforate Zimmermann asociate cu placute de frana Ferodo Premier.
    -Este achizitionat si se va monta in curand un BOV pentru diesel.

    Prezentare audio/video:

    -DVD 1 DIN marca My Hav cu diagonala de 5 inch + touch screen + Bluetooth+ TV tuner;
    -2 parasolare cu display de 9 inch;
    -Oglinda retrovizoare cu display de 7 inch;
    -Difuzoare fata/spate JVC de 55 wat.

    Palmares:

    -BEST AUTOHTONA - 4Tuning Days Cluj 2008
    -BEST EXTERIOR la Tg. Mures BBT Tuning Show - 2008.
    -BEST AUTOHTONA - Night Shadow Tuning Show Alba Iulia 2010.
    -BEST AUTOHTONA - GLL Tuning Show Sibiu 2010.

    Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-hhqa8xigrg.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-3nmlqbasm7.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-ddhu15p5ho.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-uvtepnzzw7.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-742rklyl1j.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-fb213isem4.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-6o14leu34x.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-n9go4trw51.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-q1u8cvq95k.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-qnceniaqr0.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-if3uu1va3b.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-2ehrag2ds8.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-images.jpg
    Fast&Furious

  2. #2
    Registered Array
    Data înscrierii
    17.02.2011
    Locație
    Tg jiu
    Vârstă
    39
    Postări
    30

    Implicit

    Stiu masina de pe alte site-uri , cum am spus si acolo , superba, n-am cuvinte , o masina in care s-au investit pe langa bani , multe ore de munca si multa pasiune .
    Multa bafta si sa plimbi numai fete cu ea , de la baieti se lasa arcurile !!!!!!!!!!

  3. #3
    Senior Member Array
    Data înscrierii
    16.02.2011
    Locație
    Tg-Jiu-Craiova
    Postări
    455

    Implicit

    Frumoasa masina.Sa o stapanesti sanatos.

  4. #4
    Registered Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    Alexandria
    Postări
    32

    Implicit

    Sa o stapanesti sanatos!
    Dar am si eu o intrebare:la 98cai era nevoie de discuri perforate?

  5. #5
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    De ce crezi ca nu ar avea nevoie de discuri ventilate si perforate?
    Am considerat ca primul lucru care este normal sa il faci in momentul in care cresti puterea motorului este sa faci si un upgrade la sistemul de franare, mai mult de atat in viitor se va monta si o turbina+intercooler mai mari care vor inbunatatii performantele motorului.

  6. #6
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine masina.
    Nu-mi vine sa cred...ai luat 30CP din remapare...nu e cam mult pentru intercooler-ul stock?
    PS. Cate ture ai invartit piulita la wastegate-ul de la turbina?

  7. #7
    Special Member Array
    Data înscrierii
    11.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    9
    Postări
    782

    Implicit

    Intercoolerul musai sa fie mai mare , iar turbina, eu zic ca face fata cu brio si cea actuala . Iar daca tot esti hotarat sa o schimbi , banuiesc ca iei una cu geometrie variabila.
    Personal ma incanta modificarile de ordin tehnic , cele legate de aspectul comerial , nu ma incalzesc . Poate pe viitor te orientezi la o suspensie sport , cel putin din poze nu pare sa ai , ca sa imbunatatesti performantele de stabilitate ale masini. Sunt curios legat de evacuare , ai ceva planuri ?
    In rest felicitari pt. munca depusa , si spor la tunareala !

  8. #8
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Citat Postat în original de PWR Vezi post
    Sa o stapanesti sanatos, arata foarte bine masina.
    Nu-mi vine sa cred...ai luat 30CP din remapare...nu e cam mult pentru intercooler-ul stock?
    PS. Cate ture ai invartit piulita la wastegate-ul de la turbina?
    Multumesc de aprecieri.
    Dupa cate se poate vedea din graficul obtinut in urma testarii pe Dino anexat in primul post am obtinut 30 Cp in urma resoftarii, dar sa nu uitam ca resoftarea facuta este una Stage 2 si este facuta de profesionisti nu de "badea Gheorghe" la coltul blocului.
    La momentul asta intercoolerul este cel stok si nu a fost umblat deloc la Westgate-ul turbinei.

  9. #9
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Citat Postat în original de SAILOR MAN Vezi post
    Intercoolerul musai sa fie mai mare , iar turbina, eu zic ca face fata cu brio si cea actuala . Iar daca tot esti hotarat sa o schimbi , banuiesc ca iei una cu geometrie variabila.
    Personal ma incanta modificarile de ordin tehnic , cele legate de aspectul comerial , nu ma incalzesc . Poate pe viitor te orientezi la o suspensie sport , cel putin din poze nu pare sa ai , ca sa imbunatatesti performantele de stabilitate ale masini. Sunt curios legat de evacuare , ai ceva planuri ?
    In rest felicitari pt. munca depusa , si spor la tunareala !
    Am deja achizitionat si urmeaza sa se monteze un intercooler mai mare impreuna cu o tubulatura de inox.
    Turbina inca nu stiu de care o sa fie, dar sigur o sa fie una mai performanta ca si cea originala.
    In viitorul apropiat si evacuarea va fi una completa din inox imediat dupa catalizator si va fi dubla(stanga + dreapta).
    Principala prioritate este achizitionarea unei suspensii K&W reglabila, plan care sper sa se materializeze cat mai curand posibil.
    Poze cu intercoolerul:

    Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-dc090923001.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-dc090923002.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-dc090923004.jpg Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-dc090923003.jpg

  10. #10
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Cat ai dat pe intercooler si ce model este...de unde l-ai achizitionat, mai multe detalii?

  11. #11
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Intercoolerul este nou, l-am primit, este de Nisan si este aproape dublu ca dimensiuni fata de cel original.

  12. #12
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Filtru de aer sport K&N cum e cu el?...asta nu il schimbi la fiecare 10 000km? sau il cureti si il refolosesti? ca banuiesc ca nu e asa ieftin ca un filtru de aer stock diesel.

  13. #13
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Filtru este K&N in carcasa originala se curata si se inpregneaza cu solutie la fiecare revizie.

  14. #14
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Cat ai dat pe filtru K&N si de unde l-ai luat?

  15. #15
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Filtrul a fost 200 Ron si l-am luat de la un prieten care se pare ca este ceva dealer sau inportator.


 
Pagina 1 din 14 12311 ... UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 16:38.