Vezi rezultate sondaj: Ce parere aveti despre felul cum a fost modificata masina?

Votanți
34. Nu poți vota în acest sondaj
  • Foarte proasta.

    3 8,82%
  • Proasta.

    2 5,88%
  • Mediocra.

    3 8,82%
  • Buna.

    11 32,35%
  • Foarte buna.

    15 44,12%
Sondaj cu variante multiple
Pagina 14 din 14 PrimulPrimul ... 4121314
Rezultate 196 la 205 din 205
Like Tree33Likes

Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Aceasta este o discutie despre Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM in cadrul Dacia forum, parte din categoria Masina mea; Cine ma poate ajuta cu ori ce sfaturi despre Torque, astept sa posteze aici.Multumesc....

  1. #196
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Cine ma poate ajuta cu ori ce sfaturi despre Torque, astept sa posteze aici.Multumesc.

  2. #197
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Asa arata masina la finele anului 2014
    DACIA LOGAN CJ 47 MRM - 100+ Cp
    Prezentare exterior:
    Kit exterior complet(bara fata/ spate+praguri+pasaje aripi fata/spate mai pronuntate - by ProStreet Tuning)
    -Eleron(by Pilot)
    -Jante KERSCHER NEW STAR 17" 8,5J ET 13 CU 9,5J ET 10
    MODULARE DIN 3 PIESE cu cauciucuri 205/45/17
    -Faruri cu angel ayes(Originale customizate cu Lupa si Bixenon),
    -Stopuri cu leduri(StreetStorm),
    -Iluminare cu leduri la numarul de inmatriculare spate;
    -Oglinzi laterale de MCV cu modul semnalizare in sticla oglinzii.
    Prezentare interior:
    -Stalpi interiori fata imbracati in piele neagra.
    -Schimbat lumini in bord cu ajutorul foliilor tip plasma de culoare rosu cu albastru.
    -Schimbat lumini consola centrala rosu cu albastru.
    -Inele ceasuri Duster.
    -Plafoniera cu module cu leduri albastre.
    -Lumini rosii sub pedalier.
    -Inele aeratoare rosii.
    -Consola centrala PH2 Prestige.
    -Grila custom schimbator viteza.
    -Pedale SPARCO
    -Suport de ochelari original Dacia.
    -Scaune fata incalzite.
    -Ceas de Boost(RaidHp) pentru monitorizarea presiunii in turbina, montat pe stalpul din stanga fata.
    Prezentare performante:
    -Motorul a beneficiat de o resoftare Stage 2 la DimSport in urma careia s-au inbunatatit performantele astfele la 160Nm initial am ajuns la un cuplu motor de 195Nm si de la 68 Cp initial am ajuns la 98 Cp la motor. Motorul functioneaza la o presiune de 1.2bar, presiune monitorizata de un ceas de boost de la RaidHp.
    Update turbo cu o turbina Mitsubishi Custom care rezista pana la 2.2 bari.
    -Intercooler after market+traseu inox pentru intercooler.
    -Filtru de aer sport in carcasa originala de la K&N cu ajutorul caruia motorul urca mai repede in ture.
    -Turbotimer Apexi pentru protectia turbinei.
    -Frane fata- discuri ventilate si perforate Zimmermann asociate cu placute de frana Ferodo Premier.
    -Evacuare completa fara catalizator Stg+Dr.cu diam 50 mm.
    -Suspensia sport KW reglabila pe inaltime
    Prezentare audio/video:
    -DVD 2 DIN cu Android cu diagonala de 7 inch + touch screen + Bluetooth + Internet
    -2 parasolare cu display de 9 inch si oglinda retrovizoare cu display de 7 inch.
    -Difuzoare fata/spate JVC de 55 watt ........................
    ......................In 2015 o sa urmeze un soft custom pe Dyno pentru corelarea cu update-ul turbinei si modificarea interiorului..........................
    Miniaturi atașate Miniaturi atașate Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-10856070_851574371560487_1049371547_o.jpg  
    Fast&Furious

  3. #198
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Un pret estimativ pentru modificarea la turbina? adica inlocuirea ei + flansa custom?

  4. #199
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Turbina are si interiorul custom, nu doar flansa de prindere.Nu pot sa-ti spun pret pentru montaj deoarece eu impreuna cu un prieten am montat turbina.

  5. #200
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Se schimba greu turbina, adica ma refer la demontat/montat?
    Trebuie sa ai rampa/elevator sau nu e nevoie?

  6. #201
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Pregatiri............
    Miniaturi atașate Miniaturi atașate Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-2015-02-21-14.56.39-1.jpg   Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-2015-02-21-14.56.39-2.jpg   Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-2015-02-21-14.56.45.jpg  
    Fast&Furious

  7. #202
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    Work in progres..............o fi bine...............o fi rau..............
    Miniaturi atașate Miniaturi atașate Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM-2015-06-14-12.09.45.jpg  

  8. #203
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Ai 120CP acum? Scoși din noua turbina + intercooler?
    Resoftare nu ai?

  9. #204
    Member Array
    Data înscrierii
    05.04.2011
    Locație
    TURDA
    Vârstă
    47
    Postări
    137

    Implicit

    +soft, 120 Cp la roata la volanta este cam cu 20% mai mult.............vedem ce o sa confirme Dyno..................

  10. #205
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Cum se comporta masina cu cei 120CP, merge bine turbina, poti da niste detalii?


 
Pagina 14 din 14 PrimulPrimul ... 4121314

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 13:08.