Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Logan 1.4 Tuning

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • al!n
    a răspuns
    Cu bucati din alta grila.

    Lasă un comentariu:


  • lauremtiu
    a răspuns
    sal, tu cum ai facut bara fata asa fara emblema?

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    Ms, ma bucur ca iti place.
    Bafta.

    Lasă un comentariu:


  • Christnacht
    a răspuns
    Superba masinuta! Imi place tare mult!

    Numai bine!

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    Undeva la peste 500e daca adun si cat am pierdut din vanzarea primilor serpi.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Imi place cum suna evacuarea, cati banuti ai bagat in evacuare ca sa o faci sa sune asa?

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    La liniutele de la pitesti am luat locul 2 la A1, locul 1 a luat Dnf...
    Dupa liniute am revopsit bara spate, capota, pasaje spate, partea de jos la ambele aripi pe fata, si alta bara pe fata, cea de pe masina fiind cam paradita.
    La Ziua Constructorului, Mioveni am Luat premiul "Cel mai galagios logan".
    Si cateva filmari mai noi cu evacuarea
    http://www.youtube.com/watch?v=0qEZIwNAtIU&feature=plcp
    http://www.youtube.com/watch?v=9ae82Hno7fY&feature=plcp
    http://www.youtube.com/watch?v=yAe9AjNP9Rc&feature=plcp
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    Sincer eu cred ca bate undeva la 90-93cp cum e acu fara soft dedicat.La 110cp ajungi din 1.4 cu modificarile mele in basme.
    Geo sa stii ca nu se infige mai deloc, e moarta la capitolu cuplu, mai ales sub 4000rpm.Ca sa iti faci o idee pana in 3200rpm in trapta a3a stau egal cu 1.4 preferance doar cu soft.

    Lasă un comentariu:


  • Geo
    a răspuns
    Conteaza cum pune cuplu si caii pe care ii are jos, irelevant cati sunt...110 sigur nu sunt...da sunt foarte curios cum se infige

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    Pai nu am facut nici o testare pana acu.Nu ma pot pronunta.
    Ms frumos.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Felicitari pentru rezultat.
    Ultima testare cati CP ti-a aratat? ai peste 110CP?

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    La regionala LoganClub am participat la categoria 1400cc unde am luat locul 1, locul 2 fiind luat de Lau(1.4 chel cu traseu fara cat, corp marit si soft+roti usoare+gume bune) iar locul 3 de un logan 1.6mpi cu soft si fara catalizator care s-a bagat la 1.4...
    Cateva poze si niste filmulete.
    Le pun in ordinea in care m-am dat:
    Vs 1.4 stock: YMA vs BOB - YouTube
    Vs 1.6 cu soft si fara catalizator: YMA vs FXU - YouTube
    Vs 1.4 cu traseu fara cat, filtru si soft:Regionala Arges 2012 YMA vs MAU - YouTube
    Vs 1.4 chel cu traseu fara cat, corp marit si soft+roti usoare+gume bune: PHJ vs YMA - YouTube
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    E diferenta in sensul ca tine bine mai de sus, necesita o forta de apasare mai mica.De pompa nu stiu ce sa zic.
    Cel mai mult ma bucur ca am scapat de trozniturile si pocnelile la franare, aveam discu de pe stanga foarte stramb.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Cum franeaza masina acuma fata de fostele discuri+etrieri stock?
    Este necesara schimbarea si pompei de frana...tot cu una de pe van?

    Lasă un comentariu:


  • al!n
    a răspuns
    Incet Incet....Imi mai trebuie un colier sa prind banda la final.
    Am mai schimbat si franele, discuri brembo ventilate 260mm, etrieri pentru van, placute de origine si lichid ATE Racing Blue+aerisire in X.
    Am schimbat si bieleta anti-cuplu cu una mai solida si am scapat de troznelile la placarile de pe loc si trepidatiile mari in relanti.
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X