Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Logan 1.4 Tuning

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Stiu ca nu prea le face bine dar vara e jale, stiu cand ii aveam pe ceilalti neizolati ca dupa ce ii dadeam de 2-3ori in 6500rpm se simtea cum degaja caldura prin planseu pedalier si nici nu mai tragea masina, se incalzea rau filtru de aer.
    Intre timp eu am mai avut o galerie 4-1 imprumutata, aia era infasurata si dupa ce incingeam masina bine ridicam capota si filtru era rece si puteam tine mana pe banda termoizolanta.
    sigpicLogan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

    Comentariu


    • #47
      dar nu am zis ca face rau, intrebam daca, dpdv termodinamic, sti de ce ii infasori
      sigpic

      Comentariu


      • #48
        Nici nu sunt curios atata timp cat e mai bine.
        Banuiesc ca e legat de viteza gazelor volumu etc nu?
        sigpicLogan 1.4 MPI
        Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

        Comentariu


        • #49
          da, ideea este sa pastrezi caldura in teava, nu sa se disipe in afara materialului conductor, astfel pastrand temperatura cat mai ridicata in interiorul camerei, gazele la temperatura mare se contracta, viteza astfel crescand ... opusul teoriei 0 absolut

          singurul risc teoretic este sa supraincalzesti chiulasa
          sigpic

          Comentariu


          • #50
            Incet Incet....Imi mai trebuie un colier sa prind banda la final.
            Am mai schimbat si franele, discuri brembo ventilate 260mm, etrieri pentru van, placute de origine si lichid ATE Racing Blue+aerisire in X.
            Am schimbat si bieleta anti-cuplu cu una mai solida si am scapat de troznelile la placarile de pe loc si trepidatiile mari in relanti.
            Fișiere atașate
            sigpicLogan 1.4 MPI
            Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

            Comentariu


            • #51
              Cum franeaza masina acuma fata de fostele discuri+etrieri stock?
              Este necesara schimbarea si pompei de frana...tot cu una de pe van?

              Comentariu


              • #52
                E diferenta in sensul ca tine bine mai de sus, necesita o forta de apasare mai mica.De pompa nu stiu ce sa zic.
                Cel mai mult ma bucur ca am scapat de trozniturile si pocnelile la franare, aveam discu de pe stanga foarte stramb.
                sigpicLogan 1.4 MPI
                Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                Comentariu


                • #53
                  La regionala LoganClub am participat la categoria 1400cc unde am luat locul 1, locul 2 fiind luat de Lau(1.4 chel cu traseu fara cat, corp marit si soft+roti usoare+gume bune) iar locul 3 de un logan 1.6mpi cu soft si fara catalizator care s-a bagat la 1.4...
                  Cateva poze si niste filmulete.
                  Le pun in ordinea in care m-am dat:
                  Vs 1.4 stock: YMA vs BOB - YouTube
                  Vs 1.6 cu soft si fara catalizator: YMA vs FXU - YouTube
                  Vs 1.4 cu traseu fara cat, filtru si soft:Regionala Arges 2012 YMA vs MAU - YouTube
                  Vs 1.4 chel cu traseu fara cat, corp marit si soft+roti usoare+gume bune: PHJ vs YMA - YouTube
                  Fișiere atașate
                  sigpicLogan 1.4 MPI
                  Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                  Comentariu


                  • #54
                    Felicitari pentru rezultat.
                    Ultima testare cati CP ti-a aratat? ai peste 110CP?

                    Comentariu


                    • #55
                      Pai nu am facut nici o testare pana acu.Nu ma pot pronunta.
                      Ms frumos.
                      sigpicLogan 1.4 MPI
                      Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                      Comentariu


                      • #56
                        Conteaza cum pune cuplu si caii pe care ii are jos, irelevant cati sunt...110 sigur nu sunt...da sunt foarte curios cum se infige
                        sigpic

                        Comentariu


                        • #57
                          Sincer eu cred ca bate undeva la 90-93cp cum e acu fara soft dedicat.La 110cp ajungi din 1.4 cu modificarile mele in basme.
                          Geo sa stii ca nu se infige mai deloc, e moarta la capitolu cuplu, mai ales sub 4000rpm.Ca sa iti faci o idee pana in 3200rpm in trapta a3a stau egal cu 1.4 preferance doar cu soft.
                          sigpicLogan 1.4 MPI
                          Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                          Comentariu


                          • #58
                            La liniutele de la pitesti am luat locul 2 la A1, locul 1 a luat Dnf...
                            Dupa liniute am revopsit bara spate, capota, pasaje spate, partea de jos la ambele aripi pe fata, si alta bara pe fata, cea de pe masina fiind cam paradita.
                            La Ziua Constructorului, Mioveni am Luat premiul "Cel mai galagios logan".
                            Si cateva filmari mai noi cu evacuarea
                            http://www.youtube.com/watch?v=0qEZIwNAtIU&feature=plcp
                            http://www.youtube.com/watch?v=9ae82Hno7fY&feature=plcp
                            http://www.youtube.com/watch?v=yAe9AjNP9Rc&feature=plcp
                            Fișiere atașate
                            sigpicLogan 1.4 MPI
                            Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                            Comentariu


                            • #59
                              Imi place cum suna evacuarea, cati banuti ai bagat in evacuare ca sa o faci sa sune asa?

                              Comentariu


                              • #60
                                Undeva la peste 500e daca adun si cat am pierdut din vanzarea primilor serpi.
                                sigpicLogan 1.4 MPI
                                Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X