Pagina 1 din 5 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 64
Like Tree16Likes

Logan 1.4 Tuning

Aceasta este o discutie despre Logan 1.4 Tuning in cadrul Dacia forum, parte din categoria Masina mea; Imi prezint si eu masina aici.. Logan 1.4 fabricatie 2006, preferance. Modificari exterioare: -bari vopsite complet -bad boy look(a fost ...

  1. #1
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit Logan 1.4 Tuning

    Imi prezint si eu masina aici..
    Logan 1.4 fabricatie 2006, preferance.
    Modificari exterioare:
    -bari vopsite complet
    -bad boy look(a fost un experiment nereusit acu un an, cat de curand o sa imi fac altu ca la carte)
    -grila fara stema
    -folie Suntek transparenta 20%
    -jante ATS DTC 7jx15 et21 vopsite alb,inca nemontate.

    Modificari interioare:
    Mai nimic..doar clasicele aeratoare, manere usi vopsite cu gri si un mp3 player.

    Modificari tehnice:
    -galerie evacuare 4-2-1
    -traseu evacuare fara catalizator fara intermediara cu finala borla direct flow+un tips borla rotund 100mm.
    -chiulasa comprimata, traseele de admisie evacuare de pe chiulasa lustruite, scaunele si supapele rectificate sa inchida cat mai etans.
    -kit ambreiaj 200mm
    -buji Ngk Iridium
    -resoftare
    -axa came CatCams 263grade-inca nemontata.
    -arcuri Weitec taiate o spira+amortizoare scurtate si intarite.

    Logan 1.4 Tuning-dacia-logan-race-6.jpg Logan 1.4 Tuning-dacia-logan-race-1.jpg Logan 1.4 Tuning-dacia-logan-race-2.jpg Logan 1.4 Tuning-dacia-logan-race-5.jpg Logan 1.4 Tuning-dacia-logan-race-3.jpg Logan 1.4 Tuning-dacia-logan-race-4.jpg
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  2. #2
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Anvelope pe cand? Si anvelope, nu coji cum ne-am obisnuit

  3. #3
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.320

    Implicit

    Imi plac modificarile care le-ai adus masinii pana acuma, felicitari.
    La cati CP o sa ajungi dupa ce schimbi axa cu came?

  4. #4
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Fara electronica corespunzatoare, 0., dupaia, 10 cu rugaciuni, per total, undeva peste 1.6 stock.
    Vinzi drace jantele?

  5. #5
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    DeLuXe:sper sa gasesc si gume,nu ma grabesc.Se castiga putere din axa si fara electronica dar se castiga sus de tot sa zicem 6000-7000.Cu electronica pe dyno o sa traga constant 4500-7000rpm.Nu vand jantele
    PWR:ms,sincer sa fiu nu stiu,vedem la momentul respectiv.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  6. #6
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.03.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    13

    Implicit

    cand vei pune axa, ma gandesc ca vei da chiulasa jos pt o eventuala portare, nu umbli si la cateva elemente ale mecanismului biela-manivela?Nu de alta dar niste grame in minus acolo fac minuni ma mari decat axa cu came?

  7. #7
    Senior Member Array
    Data înscrierii
    16.02.2011
    Locație
    Tg-Jiu-Craiova
    Postări
    455

    Implicit

    Bine ai venit in comunitatea noastra.Frumoasa masina.Spor la modificari pe viitor.

  8. #8
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    cristi_ftw:Sincer sa fiu nu stiu ce sa zic.Daca ma apuc sa usurez volanta, pistoane, biele trebuiesc f bine echilibrate toate altfel in 5000km imi bat joc de motor.Si cum pe la noi nu prea sunt bancuri de echilibrari, sau cine ar putea face cere o galagie de bani nu prea ma incanta.
    De ex am primit de la anumita firma de tuning, sa imi echilibreze volanta dupa ce o usurez faimoasa suma de 400e.
    O sa vad, ca si pe mine ma bate gandu sa usurez volanta, dar nu sa dau o mie de bani.La biele si restu chiar nu ma bag.

    speed:bine v-am gasit,ms frumos.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  9. #9
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.03.2011
    Locație
    Bucuresti
    Postări
    13

    Implicit

    intr-adevar ai punctat bine problema.
    Insa parca am vazut ca ai ambreiaj de 200mm nu de 180mm cum e cel stock.Incearca sa gasesti ceva gata usurat.O sa ma uit si eu si daca vad ceva iti dau link.

  10. #10
    Registered Array
    Data înscrierii
    14.02.2011
    Locație
    Braila
    Vârstă
    52
    Postări
    19

    Implicit

    mie nu-mi place

    de ce vrei sa refaci bad-boy-ul?

  11. #11
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    cristi_ftw:ms pentru ajutor, eu am cautat si nu prea am gasit.poate gasesti tu.
    iamagi::nu e prea reusit si ma deranjeaza cum se vede din lateral, fiind departat de far.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  12. #12
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    E splitter ma .

  13. #13
    Registered Array
    Data înscrierii
    14.02.2011
    Locație
    Braila
    Vârstă
    52
    Postări
    19

    Implicit

    Pai ghetto, chestii

    Acum vad ca al meu e facut mai agresiv decat al tau. Cred ca erau prea putine cand ti-ai facut tu si de aia nu a iesit perfect. Acum pe logane e un must have si toata lumea face bine

  14. #14
    Junior Member Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Vârstă
    26
    Postări
    75

    Implicit

    Eh..se reface,nu-i problema.Din greseli invatam.
    Logan 1.4 MPI
    Dupa doua blituri, daca nu sunt in spate sunt in stanga.

  15. #15
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Ba ce-i asta ma? Asa sunteti voi loganisti?
    Logan 1.4 Tuning-05032011297.jpg


 
Pagina 1 din 5 123 ... UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 04:32.