Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Avantaje-dezavantaje masina Noua vs. SH

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • stefiPJJ
    a răspuns
    Mereu as alege NOUL !
    Am ales Noul Jetta - 17.800e ( Noua) , la banii astea luam Seria 7 SH ...dar stii ce cumperi..? Iti permiti revizia la 7-ar?
    In general ne aruncam pe super scumpe dar nu ne gandim si daca chiar ni le permitem..

    Lasă un comentariu:


  • Alex
    a răspuns
    SH.
    Daca as avea peste 20 - 25 de mii , atunci ... tot sh
    Nu vad rostul unei masini noi, in cazul meu .. pentru ca se presupune ca o tii macar vreo 4-5 ani, daca o iei noua, nu? Si eu nu am de gand sa tin atata timp o masina..
    O masina SH intretinuta cum trebuie... e ok.
    Vara asta am facut vreo ~ 2000 km prin tara, tl - oradea dus intors plus cateva devieri .. s-a comportat excelent masina mea din '95.. al draq "cazan"

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Daca mai tine mult criza o sa dea faliment BMW si Mercedes si Porsche...la noi in tara...or sa se inchida probabil cateva reprezentante, daca nu sunt vanzari nu ai cum sa platesti nici anagajati(chiar si aia putini care au mai ramas).

    Lasă un comentariu:


  • adrian17071979
    a răspuns
    Unde găsim cele mai ieftine mașini din UE - portalul de business MONEY.ro
    Aseara s-a dezbatut intr-o emisiune televizata acest aspect.
    Si cum moderatorul emisiunii avea un analist destul de rezervat in pareri , s-a ajuns la o concluzie la urmatoarea intrebare.
    Bun , nu se mai vand masini noi , nu se mai vand nici cele second , atunci cum ramane cu reprezentantele din Romania , ce ar putea sa mai faca ei in acest caz?
    Singura posibilitate de supravietuire este piata second care reprezentantele din tara ar trebuii sa fie mai active.
    De ce?
    Simplu , autoturismele din tara pot lua si drumul exportului datorita lantului de reprezentanti zonali din Europa care pot colabora foarte bine si cu reprezentantii autohtoni.

    Lasă un comentariu:


  • PWR
    a răspuns
    Acum depinde si cati ani vrei sa pastrezi masina, ca multi de exemplu care isi iau masina noua nu o iau sa o tina 2 sau 3 ani si apoi sa o vanda si sa cumpere alta...majoritatea care isi iau masina noua o iau pentru minim 10 ani.
    Obligat cand cumperi o masina SH...mai trebuie sa investesti ceva bani in reparatii(chiar si la una care nu a rulat sa zicem...pur si simplu se decoloreaza vopseaua si obligat trebuie sa o vopsesti daca vrei sa arate cat de cat bine masina,aici ma refer la vopsele nemetalizate)...la o masina noua stii ca cel putin 5 ani minim nu ai probleme cu ea chiar si daca e vorba de o masina low budget cum ar fi Loganul...totusi e noua stii ca nu bagi niciun ban in ea cel putin 100 000km(asta daca iti faci si reviziile la timp si intretii masina).

    Lasă un comentariu:


  • adrian17071979
    a răspuns
    Sunt pentru second.
    De ce?
    Simplu: Nu se merita in Romania masina nou , inclusiv Dacia .
    Inca nu am reusit sa ne civilizam si pot da multe exemple dar ma opresc la unul singur.
    Citi dintre voi a gasit masina lovita sau zgariata intentionat in parcare , sparta sau lipsa de pe ea?
    Cred ca avem si un topic realizat pe baza hotilor auto.
    Si acum am raspuns de ce nu doresc masina noua.

    Lasă un comentariu:


  • speed
    a răspuns
    Da si merge varianta ""imi iubesc masina mai mult decat femeia""

    Lasă un comentariu:


  • SAILOR MAN
    a răspuns
    Corect ! Deaia se spune ca masina care o ai e cea mai tare .

    Lasă un comentariu:


  • kng
    a răspuns
    fiecare cu masina lui acum dupa buzunar.

    Lasă un comentariu:


  • speed
    a răspuns
    Daca e ne contrazicem pana maine.De luxe de ce nu ti-ai luat opel?..ps fara suparari.

    Lasă un comentariu:


  • DeLuXe
    a răspuns
    Cand inventeaza opel un motor sa ne zici si noua, pana una alta le merge cu motoare isuzu.
    Vrei sa aduc juma de opel club sa dezbatem problema?
    Loganu e troaca, opelu e isuzu cu lux si clima la care troaca nu viseaza.
    Continuati pe tema va rog.

    Lasă un comentariu:


  • speed
    a răspuns
    @KNG stii care e cea mai mare satisfactie a mea,cand trec pe lana masini cu pretentii pe isalnita la 180-200 km/h si fac soferii lor cate o fata, cand trece loganul parca ar fii ei in ferrari si noi intr-un wc pe roti (intelegeti idea),si la urma urmei fiecare isi ia masina si dupa buzunar si criterii stiute doar de ei.Pentru drumurile noastre loganu e peste opel.Eu unul nu regret alegerea,da imi doresc si eu altceva acum, dar sa vedem ce va mai fii.
    Numai bine.

    Lasă un comentariu:


  • kng
    a răspuns
    Nu am nimic cu loganul, dar spre exemplu la astra classic ai geamuri electrice abs si ac din fabrica standard.am un prieten care a dat pe versiunea noua de logan 6700 E troaca.poi la bani astia iti iei un astra H cu clima pe el si multe optiuni la care loganul nu viseaza.

    Lasă un comentariu:


  • speed
    a răspuns
    Geo frumos discursul.
    Tinand cont de trecerea de la vechiul la loganul facelift schimbarile la interior sunt semnificative,iar ca motoare sunt mai multumit de 1.6 16v de pe logan fata de 1.8 16v de pe opel sincer,tinand cont de vremurile de acum consum si toate cele (la intretinere sunt cam la fel,vorbind de la distributie ulei si consumabile,ce e mai ieftin la opel capete de bara ,bielete in general partea mecanica),m-a lasat la opel modulul de aprindere de pe bujii pe care sh am dat 100 E.
    Numai bine,multi sunt contra loganului iar pareri contra sunt foarte multe.

    Lasă un comentariu:


  • Geo
    a răspuns
    Stii cum vin treburile astea...dacia are o strategie de marketing foarte bine pusa la punct, da in afara de versiunile limitate pe care le a avut si anume kiss si absplus, n as da banii pe absolut nici o alta versiune de masina de la ei..asa e , deja ofera acelasi lucru, ma refer la versiunile mai dotate- cu programul rabla intotdeauna va ramane cea mai buna optiune- la bani multi , pe cand celelalte marci coboara pretu, sa zicem la nivelul unui prestige complet echipat, dar cu 3 rable incluse, dar tin la pret tocmai pentru ca au vanzari..deci nu o bate nimic la pret...recunosc ca de cand au trecut la euro 5, nu mai justifica pretu, pentru ca motoarele deja sunt chinuite ca sa polueze mai putin si in principiu nu mi as mai lua o masina de la ei, pana nu apar noile modele cu care se lauda...
    pe partea cealalta vine lumea si compara un opel, care e la a nu stiu cata generatie, cu o masina care are abia 7 ani si doar un facelift..in principiu se compara loganu cu opel astra classic, nu cred ca poate sa zica cineva ca e mai buna o astra din 84 de exemplu...deci compari o marca, care are in spate tot VAG cu una care abia a scos capul din nisip...cu aveo, fiat, clio, ok, mai merge ...
    pe de alta parte, renault se stie ca fac motoare bune, pe cand la opel nu prea au fost asa reusite toate...ce preferi..10 airbaguri, esp , da sa nu porneasca sau sa te duca de la A la B cu un mers normal si un consum corect?
    daca peste 10 ani toate loganurile o sa fie distruse, atunci poti sa zici, da , e cu mult peste..si cand vorbim de ESP sau mai stiu io ce sisteme de siguranta, gandeste te ca astea de pe masinile de strada sunt intr-un final un mare fas, nu e ca un ESP de pe o masina de curse, deci legile fizicii tot nu le bati..sub tir la 180 la ora, nu te salveaza airbag sau esp..la revizii te inseli, faptul ca olteanu e o mare scarba si isi bate joc de clienti, nu inseamna ca peste tot e la fel...si plus de asta, nu d aia iei dacia, sa gasesti piese bune aftermarket si sa poti sa faci si singur o revizie cu cunostinte minime?
    loganul e o masina noua, de principiu ieftina, nu e chiar accesibila oricui cu banii jos, motor fiabil, dotari strict necesare si in primu rand noua..degeaba o compari cu un sh, e facuta cu totul alte perspective...d aia nu tolerez afirmatii de genu " nu compara loganu cu opel"...asta nu inseamna nimic..tu ai dezbatut afirmatia mea, eu ti am raspuns, avem un dialog/polemica..da asa, sa ne bagam in treaba degeaba...ar mai fi multe de zis, da nu cred ca isi au rostu...

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X