Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 40
Like Tree3Likes

American Muscle - Corvette

Aceasta este o discutie despre American Muscle - Corvette in cadrul Chevrolet forum, parte din categoria Masina mea; Pe scurt: Corvette Editie Aniversara (50 de ani de la primul Corvette produs) Motor: 5.7 litri V8 aspirat 440 Cai ...

  1. #1
    Administrator Array
    Data înscrierii
    25.01.2011
    Locație
    Bucharest
    Postări
    64

    Implicit American Muscle - Corvette

    Pe scurt:

    Corvette Editie Aniversara (50 de ani de la primul Corvette produs)
    Motor: 5.7 litri V8 aspirat
    440 Cai putere
    ~600 Nm cuplu
    0-100 km/h in ~4 secunde
    V max - 320 km/h garantati de fabrica
    Cutie de viteze manuala in 6 trepte -Tremec situata pe puntea spate
    Evacuare PRT tunata chiar de Corvette in USA
    Jantele model optional comandate la dealer-ul din USA
    Suspensii hidro magnetice
    Sistem sunet Bose (din fabrica)
    Singurele "gadget-uri" adaugate: Niste manere si cotiera in culoarea masinii OEM, comandate de la dealer-ul Corvette
    Ca performante ce pot spune? Monstru pe 4 roti, sunetul motorului il poti recunoaste din o mie de bolizi, o masina extrem de manevrabila, o masina care impune respect si care intimideaza chiar si stand pe loc.

    Pun si un clip cu sound-ul dat de evacuarea PRT (demonstrativ)


    American Muscle - Corvette-sl702980.jpg American Muscle - Corvette-sl702960.jpg American Muscle - Corvette-fotografii-0005.jpg American Muscle - Corvette-sl702982.jpg American Muscle - Corvette-sl702979.jpg American Muscle - Corvette-fotografii-0006.jpg American Muscle - Corvette-sl703028.jpg

  2. #2
    Moderator Array
    Data înscrierii
    20.01.2011
    Locație
    Vrancea
    Vârstă
    50
    Postări
    115

    Implicit

    Frumoasa rau americanca ! Cand vin la capitala,poate ma dai o tura !

  3. #3
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.333

    Implicit

    E superba masina,banuiesc ca nu prea poti sa o folosesti ca masina de zi cu zi...din mai multe motive...gropile din asfalt care sunt la tot pasul,consumul maricel,plus ca ma gandesc ca daca ai scapat din greseala piciorul in acceleratie...cred ca deja pierde aderenta la rotile spate...trebuie sa fii pilot sa conduci "bestia" asta.

  4. #4
    Chiptuning Dimsport Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    35
    Postări
    124

    Implicit

    O tii parcata cumva prin Saftica?

  5. #5
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    32
    Postări
    817

    Implicit

    NU vad ce vedeti voi la astea...putere n-are, sunet n-are, culoarea-i naspa, e joasa si putina tabla ca n-are acoperis...sa nu zici ca sunt om rau, vin s-o iau si vad io cum scap de ea sa n ai dureri de cap

  6. #6
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.333

    Implicit

    Eu sunt curios cat mananca "bestia" in oras, mai ales intr-un oras sufocat ca bucuresti, te rupe la buzunar banuiesc.

  7. #7
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    32
    Postări
    817

    Implicit

    Tu esti exemplul perfect de posesor de diesel pana la moarte...te intereseaza consumu la orice

  8. #8
    Administrator Array
    Data înscrierii
    25.01.2011
    Locație
    Bucharest
    Postări
    64

    Implicit

    Citat Postat în original de PWR Vezi post
    Eu sunt curios cat mananca "bestia" in oras, mai ales intr-un oras sufocat ca bucuresti, te rupe la buzunar banuiesc.
    In Bucuresti, la un trafic normal (fara bara la bara) consuma in jur de 16-18% mers linistit. Daca te dai la ea (asta inseamna sa fi inconstient), consumul e in jur de 30%. In mediu extraurban, am reusit un 9% la 140 km/h in treapta a 5-a (motorul are maxim 2500 RPM).
    De mentionat faptul ca nu i-am dat niciodata treapta a 6-a. Pur si simplu nu ai unde. Spre exemplu, la 210 km/h in treapta a 4-a, motorul are putin peste 3500 RPM.

    Citat Postat în original de Geo Vezi post
    NU vad ce vedeti voi la astea...putere n-are, sunet n-are, culoarea-i naspa, e joasa si putina tabla ca n-are acoperis...sa nu zici ca sunt om rau, vin s-o iau si vad io cum scap de ea sa n ai dureri de cap
    N-are deloc tabla pe ea. Sasiul e din aluminiu, iar body-ul e din material compozit extra usor. Masina are cu totul 1500 Kg desi e ditai animalu.

  9. #9
    Geo
    Geo este deconectat
    Organizator PetrolHead Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Constanta
    Vârstă
    32
    Postări
    817

    Implicit

    Ah, nu mi a mers specula Cate ture merge in total?

  10. #10
    Administrator Array
    Data înscrierii
    25.01.2011
    Locație
    Bucharest
    Postări
    64

    Implicit

    La 6000 RPM ii taie benzina

  11. #11
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.333

    Implicit

    Citat Postat în original de DARKsid3 Vezi post
    In Bucuresti, la un trafic normal (fara bara la bara) consuma in jur de 16-18% mers linistit. Daca te dai la ea (asta inseamna sa fi inconstient), consumul e in jur de 30%. In mediu extraurban, am reusit un 9% la 140 km/h in treapta a 5-a (motorul are maxim 2500 RPM).
    De mentionat faptul ca nu i-am dat niciodata treapta a 6-a. Pur si simplu nu ai unde. Spre exemplu, la 210 km/h in treapta a 4-a, motorul are putin peste 3500 RPM.
    La 140km/h 9%...binisor...cred ca nici nu simti viteza aia...si doar 2500rpm, pacat ca nu prea avem noi drumuri in romania pentru masina asta, ca se merita sa ai asa ceva in garaj..chiar daca o scoti mai rar de acolo.

  12. #12
    Member Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Torino
    Postări
    136

    Implicit

    Trebuie sa fii cu capul pe umeri cu masina asta..am vazut accidente groaznice cu masina asta...pur si simplu prea multi CP......totusi este o masina cu prestatii ft bune la un pret destul de accesibil nu ca m3 la 50.000 euro...

  13. #13
    Administrator Array
    Data înscrierii
    25.01.2011
    Locație
    Bucharest
    Postări
    64

    Implicit

    Asa este! E o masina care trebuie respectata altfel nu mori acasa. Era s-o patesc de vre-o doua ori la depasirile din scurt. Pur si simplu ai impresia ca esti pe gheata...si vorbesc de anotimpul vara. Pierzi aderenta instant. Noroc cu sistemele de control.

  14. #14
    Moderator Array
    Data înscrierii
    29.01.2011
    Locație
    Constanta
    Postări
    636

    Implicit

    Sti ce se zice, ca e cea mai scumpa masina de plastic . Isi pastreaza notorietatea de masina americana - only strait?

  15. #15
    Administrator Array
    Data înscrierii
    25.01.2011
    Locație
    Bucharest
    Postări
    64

    Implicit

    De plastic e si Ferrari daca e sa fim rautaciosi
    Mitul masinii americane ce merge doar in linie dreapta e doar...un mit. Mentalitatea europeana la capitolul "masini americane" este precum vulpea cu strugurii....sau ne-am uitat la prea multe filme americane din anii 70" cand vedeam acele balene lungi si late DAR sa nu uitam ca pe vremea aia erau barci gonflabile si masinile europene.

    Ca sa fiu ontopic: Corvette da clasa si PUF la 90% din masinile din clasa ei.

    http://www.sport.ro/masini/video-un-...-nm-cuplu.html
    Ultima modificare făcută de DARKsid3; 30.01.2011 la 13:22.


 
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 17:27.