Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 34
Like Tree7Likes

BMW E39 520i my passion

Aceasta este o discutie despre BMW E39 520i my passion in cadrul BMW forum, parte din categoria Masina mea; Salut, Doresc sa va prezint si masina mea bmw e39,520 i din anul 1997,masina o am de 1 an si ...

  1. #1
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.07.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Postări
    29

    Implicit BMW E39 520i my passion

    Salut,

    Doresc sa va prezint si masina mea bmw e39,520 i din anul 1997,masina o am de 1 an si din primavara aceasta am inceput sa ocup de ea,prima data am facut-o sa functioneze perfect din punct de vedere tehnic si dupa aceea m-am ocupat si de exterior,dar mai am de facut cate ceva gen inlocuit interior sau sa-l duc undeva sa-l fac jumatate textil si pe margine piele,vreau sa-i schimb suspensia cu una sport si toate geamurile electrice,deocamdata numai pe fata sunt electrice

    Asa arata ea in prezent sper sa va placa

    BMW E39 520i my passion-8.jpg BMW E39 520i my passion-48.jpg BMW E39 520i my passion-40.jpg BMW E39 520i my passion-46.jpg BMW E39 520i my passion-1.jpgBMW E39 520i my passion-41.jpg BMW E39 520i my passion-36.jpg BMW E39 520i my passion-27.jpg BMW E39 520i my passion-23.jpg BMW E39 520i my passion-31.jpg BMW E39 520i my passion-37.jpg BMW E39 520i my passion-9.jpg BMW E39 520i my passion-13.jpg BMW E39 520i my passion-3.jpg BMW E39 520i my passion-22.jpg BMW E39 520i my passion-35.jpg BMW E39 520i my passion-42.jpg BMW E39 520i my passion-17.jpg BMW E39 520i my passion-45.jpg BMW E39 520i my passion-18.jpg

  2. #2
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.304

    Implicit

    Arata foarte bine masina...desi e din 1997, felicitari.
    Ce motorizare are si cati CP are?

  3. #3
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    39
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Bine ai venit!!!
    Motorul cred ca este de 1991 cmc , 150 cp , daca este din 97 cred ca este acesta .
    Foarte frumos ai lucrat la ea.
    Chiar arata bine.
    O revigorare finuta si care duce cit mai aproape de original.
    Ce urmeaza in cel mai scurt timp?

  4. #4
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.07.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Postări
    29

    Implicit

    Va multumesc pentru aprecieri,intradevar masina are 150 cp si 1991 cmc.Pe viitor as vrea multedar o sa vina o suspensie sau arcuri sport sa o cobor putin,interiorul refacut si ma gandesc tot mai des la un upgrade de motor,probabil un 2.8i.

  5. #5
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    39
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Referitor la motor este cel mai ideal sa pui un 2,8i pe e39.
    Conform presei automobilistice motorul 2,8i are cel mai adecvat consum , putere si cuplu din cele patru motorizari 2.0 ,2,5 ,2,2 si 2,8.

  6. #6
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.07.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Postări
    29

    Implicit

    Intradevar motorulde 2.8 este super ok,cred ca am sa las suspensia si interiorul sa mai astepte si ma apuc de cautat motor

    BMW E39 520i my passion-25.jpgBMW E39 520i my passion-12.jpgBMW E39 520i my passion-21.jpgBMW E39 520i my passion-33.jpgBMW E39 520i my passion-2.jpgBMW E39 520i my passion-50.jpgBMW E39 520i my passion-16.jpgBMW E39 520i my passion-26.jpgBMW E39 520i my passion-7.jpgBMW E39 520i my passion-32.jpgBMW E39 520i my passion-44.jpgBMW E39 520i my passion-51.jpgBMW E39 520i my passion-6.jpgBMW E39 520i my passion-5.jpgBMW E39 520i my passion-15.jpgBMW E39 520i my passion-24.jpgBMW E39 520i my passion-49.jpgBMW E39 520i my passion-30.jpgBMW E39 520i my passion-39.jpgBMW E39 520i my passion-38.jpg

  7. #7
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    39
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    Asadar , intinerire totala , si daca mai pui si inima cu siguranta este mult mai tanara decat este acum.
    Sincer , cred ca nu ai sa mai ai probleme cu ea multi ani de aici inainte.
    Ma bucur ca ai grija de ea si vad ca singur le faci pe toate .
    Succes mult in continuare si asteptam nouatatile .

  8. #8
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.07.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Postări
    29

    Implicit

    BMW E39 520i my passion-29.jpg BMW E39 520i my passion-34.jpg BMW E39 520i my passion-10.jpg BMW E39 520i my passion-11.jpg BMW E39 520i my passion-43.jpg BMW E39 520i my passion-4.jpg BMW E39 520i my passion-14.jpg BMW E39 520i my passion-47.jpg BMW E39 520i my passion-28.jpg BMW E39 520i my passion-20.jpg BMW E39 520i my passion-19.jpg


    Cel care vopseste este cel mai bun prieen al meu,nu prea mai sunt finante,dar usor usor veau sa o fac sa arate mai bine,pasiune si dorinta exista din plin

    Succes si cu a ta,arata foarte bine.
    Zambetul este ca stergatorul de parbriz:nu opreste ploaia dar iti permite sa iti vezi de drum....

  9. #9
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.304

    Implicit

    Cam ce consum ai in oras si in afara?

  10. #10
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.07.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Postări
    29

    Implicit

    In oras merg pe zi cam 15 km,si nu in aglomeratie am scos un consum de 11% cu schimbari de viteza pana in 2000-2300 ture si in afara un 7,5% mers pana in 140 peste aceasta viteza Dumnezeu cu mila
    Zambetul este ca stergatorul de parbriz:nu opreste ploaia dar iti permite sa iti vezi de drum....

  11. #11
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    39
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    La 200km/h cit era instantaneu consumul?
    Dumnezeu cu mila si cu biciul.......
    Oricum pentru greutatea ei , este un consum destul de bun dar iar ma intorc cu precizarea 2,8i este mult sub la consumul lui 2,0i si datorita elasticitatii.
    Si daca mai punem clasa din care face parte .......consumul iar este satisfacator.
    Si daca mai punem ca este o masina din anii 90 , iar vin cu precizarea consumul este destul de econom.

  12. #12
    PWR
    PWR este deconectat
    Power by Diesel Array
    Data înscrierii
    27.05.2009
    Locație
    Constanta
    Postări
    3.304

    Implicit

    Nu conteaza din ce an este masina...daca nu e rulata si are pana in 200 000km motorul inca nu consuma mult, acum depinde si de cum au fost facuti acei km(stil racing sau normal).
    Imi vine greu sa cred ca motorul de 2800cc consuma mai putin ca cel de 2000cc cel putin in oras, ca in afara se poate sa consume mai putin dar in oras imi vine greu sa cred.

  13. #13
    Registered Array
    Data înscrierii
    20.07.2011
    Locație
    Bucuresti
    Vârstă
    39
    Postări
    29

    Implicit

    Precizez ca,consumul l-am scos mergand foarte econom,schimbam vitezele undeva la 2000-2300 ture,dar la un mers racing cred ca ajunge sa consume pe la 16-17%,foarte mult difera consumul in functie de trafic,si mai ales de la om la om,consumul instantaneu la 195/h pe Autostrada A1 statea aproape lipit in partea dreapta,dar tot as vrea din ce in ce mai tare sa incerc un 2.8 m54 tu
    Zambetul este ca stergatorul de parbriz:nu opreste ploaia dar iti permite sa iti vezi de drum....

  14. #14
    Member Array
    Data înscrierii
    12.01.2011
    Locație
    Fetesti
    Vârstă
    27
    Postări
    101

    Implicit

    Care este viteza maxima pe care ai atins-o cu masina?

  15. #15
    Super Moderator Array
    Data înscrierii
    28.02.2011
    Locație
    Craiova
    Vârstă
    39
    Postări
    1.690
    Blog Entries
    1

    Implicit

    @PWR- datorita greutatii puterea cit si cuplul motorului 2,8 este ideala pt astfel de masina.
    Referitor la consum , este foarte putin mai mic decat 2,0 dar aici vb lui Comishel depinde cit de grea este talpa .
    Revista "Auto Pro" din anul 1996 a facut un drive test cu ambele modele 2,0 si 2,8 iar la finalul testului balanta inclina catre 2,8 la fel ca si colegii lor gemani de la "Auto Bild" care spuneau ca elasticitatea cit si puterea la o asemenea greutate este ideal un motor cu o putere mai mare si facem o paranteza : motorul 2,8i implica si alte piese diferite de 2,0 cum spunea si Stefi este mare diferenta sa pui alta inima sub capota unei masini.


 
Pagina 1 din 3 123 UltimulUltimul

Taguri pentru acest subiect

Permisiuni postare

  • Nu poți posta subiecte noi
  • Nu poți răspunde la subiecte
  • Nu poți adăuga atașamente
  • Nu poți edita postările proprii
  •  
Powered by vBulletin™ Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. Toate drepturile rezervate.
Fus orar: GMT +3. Acum este ora 03:03.